Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
restore píše: ...M6 není tak velký závit,aby něco ovlivnil a pokud máš na mysli závit jako takový,coby kritické místo,tak v tomto případě by lom nezpůsobil.......
Spíš než pevnostní problém v novém otvoru se závitem může být riziko ve špatném provedení - vnik trhlinky a její zvětšování vlivem únavy.
vilemx píše: Spíš než pevnostní problém v novém otvoru se závitem může být riziko ve špatném provedení - vnik trhlinky a její zvětšování vlivem únavy.
Vím co myslíš,ale kyvka je nejvíc namáhána v jiném směru,takže toho bych se nebál.Třeba u letmáče už bych si tohle nelajznul.Tam se se to mele ve všech směrech...Výrobci na podobných součástech běžně řežou závity klasicky třískovým obráběním.Žádná kosmická technologie.Tam kde se vyžaduje minimalizace únavového lomu v profilu závitu,používá se buď technologie válcování závitu,nebo se upravuje konstrukce součásti...Mám tohle denně na stole...Už jsem o iluze přišel dávno....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |