Proměř, tři dráty co jdou z altecu do regulátoru. Budou mít stejnou barvu (většinou žlutá, nebo bílá). Tyto procinkni vůči kostře - nesmí být uzavřenej obvod.. Mezi sebou naopak musejí být průchozí.
Pokud bude toto OK, máš stator s největší pravděpodobností v pořádku. Regulátor máš vyzkoušený jinde.
I podle toho samovolnýho vybíjení bych šel po zkratech a studených spojích. Začni kostrou. Oddělej z motoru, pořádně očistit a nasadit znovu - dávám i vějířový podložky aby se do oka pěkně zakously. Pak projdi kabely a konektory, musíš t jedno po druhým rozdělat, vyčistit a prosříkat např. Kontaktolem.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10417 | 13.10.2024 v 19:34 badyXV |
Virago karburátory Yamaha XV 700 Virago | josi | 5 | 22.10.2023 v 19:21 badyXV |
Seřízení karburátoru Yamaha XV 700 Virago | HSB | 7 | 28.5.2023 v 10:34 Prouza88 |
Levá krytka z Viraga Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 750 Virago, Yamaha ... | Herr_Knoedel | 2 | 20.9.2020 v 16:33 rottz |
XV Virago - všeobecné vlákno II [1 ... 6, 7] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | Yura | 206 | 28.5.2020 v 09:04 Jensek9 |