Naposledy editováno 25.07.2017 20:18:20
Ještě mě napadá, když chyby vymažeš, zkus jestli se objeví znova, pokud ano, pak jedině nové/použité CDI
Zkontroluj našponování bovdenu plynu, nemáč moc?
Pokud tohle je ok, je možné že odešel regulátor tlaku paliva, ale s tím jsem se zatím nesetkal.
Jeden fígl, pokud se ti povede nastartovat, udrž ji v chodu a donut ji vrčet na vyších otáčkách, dokud se trochu neohřeje, pokud se zlepší chod, sundej hadici kompresoru a vyčisti jí, bude nejspíše plná emulze oleje a vody, to může být ta chyba, proč to špatně vstřikuje palivo do válce, má málo vzduchu pro chod motoru.
Klidně rozpoj koncovku hadice u motoru a nech pomocí čerpadla tlačit benzin ven (tenký, celkem rychle tryskající paprsek benzinu).
TPS je snímač polohy klapky ovládané plynem, hned za filtrem vzduchu, je tam i konektor.
TPS dává ECU informaci o plynu, následně ECU řídí množství paliva atd.
Nastavení TPS:
Zapneš zapalování, nech zapnuté.
Odpoj konektor TPS, na přístrojovce začne blikat červená kontrolka, nech cca 10 sekund rozpojené.
Vypneš zapalování, vyndej klíč (jen pro jistotu).
Zapoj konektor TPS.
Zapneš zapalování a poté co přestane tlakovat palivové čerpadlo (normálně bys startoval), hned vezmi za plyn a plynule s ním otoč na doraz (plnej plyn) a následně jej. pust. Při tom si ECU dle údajú z TPS "osahá" průběh plynu (min-max poloha).
Vypni zapalování.
Následně vyvolej diagnostiku. Měl bys mít chyby 3,4,5,6,7,8, už kvůli těmto chybám ti skůtr nechytne, ECU nedovolí, zkoukni kódy a při opakování kódů nech diagnostiku blikat, nejlépe na cca 1-2 hodinu odejít - vynuluje se pamět (musí přestat blikat).
Následně Vypni zapalování -hotovo.
Zapni zapalování a startuj, měl by chytnout - bez plynu (klidně delší dobu nech točit cca5 sekund starter měl by alespon škytnout), pokud ne startuj a hraj si s plynem, musí chytnout, pokud ano máš vyhráno, nech ho prohřát. Zkus přidat plyn.
Někdy opakovaně chcípá, mělo by se to rychle urovnat.
Pokud se nepovede, začni chybama. Dej vědět jak si dopadl.
Jakej je to rok?
Jinak rok 2004. děkuji
Než budeš hledat nový regulátor tlaku paliva, zkus odpojit hadici od kompresoru ze skútru a hadici napoj na nějaký jiný kompresor, natlakuj na 4 bary a zkus nastartovat, budeš mít jistotu že vzduch tam je, chytne/nechytne?
Zkus to s tím kompresorem, hned uvidíš o co jde, dej vědět jak jsi dopadl.
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu-nejede-vyřešeno-
Pokud by jsi chtěl, sadu těch kroužků, mám. Objednal jsem a nepoužil, měl jsem vadný kompresor (netěsnil).
Jen upozornění, pokud budeš vyndavat vstřikovač z hlavy, hodně opatrně, pokud poškodíš teflonový kroužek stojí dardu.
SR Ditech VAROVÁNÍ: Pokud Ditech funguje, je celkem fajn, ovšem nikdy to netrvá dlouho. Tomuto skútru se vyhněte obloukem. Ve chvíli kdy začne stávkovat jej nedá nikdo dohromady a můžete jej maximálně rozprodat na díly. Ditechy vůbec nebereme na servis. Stejně tak se vyhněte i SR z roku 2001-2003 s Morini motorem a karburátorem. Též se nejedná o zdařilou motorizaci, navíc jsou již některé díly uplně nedostupné.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia SR50 vstrikovací hlava Aprilia SR 50 Ditech | kokoška. | 6 | 13.8.2023 v 00:02 Deniiisek |
Aprilia SR50 - nefunkční Display Aprilia SR 50 Ditech | PanTaus | 1 | 4.10.2022 v 13:27 X-tra-X |
Oprava aprilia SR 50 ditech Aprilia SR 50 Ditech | ZbyněkF | 9 | 7.6.2022 v 12:47 Vojta24 |
Aprilia Sr 50 DiTech těsnení vstřik... Aprilia SR 50 Ditech | kokoška. | 2 | 5.11.2021 v 19:46 lubosak13 |
Aprilia SR50 ditech Aprilia SR 50 Ditech | mogulus | 5 | 24.5.2020 v 19:43 Spídžet |