Predem dik moc za jakoukoli radu...
Jinak ve městě na kruháku musím až na 2, někdy i jedna a taky přes spojku, protože jak píšeš, když to necháš zavřený a hodně klesnou otáčky tak potom sebemenší přidání i opatrné se projeví trhnutím motorky vpřed. Přeci jenom je to pořádnej objem. Takže to co jsi popsal, pokud správně řadíš, je uplně normální. Tak jenom užívej a ať ti to jezdí. Gratuluji k pořádné lokomotivě
P.S. Nad 7l jsem se ještě nedostal, ani když jezdím kolem 150 a ze zatáček za to dost tahám.
Naposledy editováno 09.06.2018 17:57:21
Naposledy editováno 12.06.2018 08:10:38
1 reakcí na tento příspěvek Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar
Insufficient throttle body bypass air setup - mají tam být dva šroubky a nastavení na 2 otáčky - jen to najít Dokonce na to Yamaha posílala servisům builetin.
Návod na čištění ISC unit - v USA používají nějakou pěnu co stříknou do hadice. - jen vědět jakou pěnu (říkají tomu Seafoam) a najít tu správnou hadici - má to být ta hadice co vede z throttle body do ISC - ani jedno zatím nevím kde je.
Naposledy editováno 12.06.2018 08:08:01
To nám dělá všem to samý jen to každej trošku jinak popisuje. Taky musím na kruhaci za 2 a když je malej tak i 1. Skube to a mlátí to. Na 4 to tolik nedělá když to je podtoceny, tam se to dá s citem zvládnout plynem, ale čim menší kvalt tím to kde hůř.
Kašli na to jezdi.
Samozřejmě nejjednoduší by bylo potkat se a porovnat. Praha a Příbram není tak daleko, nemám s tím problém. A nebo se můžeme domluvit a navštívit renolda . Jen upozornuju, že se mnou je z hlediska času domluva bidna
Naposledy editováno 12.06.2018 08:06:32
Insufficient throttle body bypass air can also cause low idle rpm.
To ensure the throttle bodies have sufficient bypass air, turn both air bypass screws in (clockwise) until lightly
seated, then back each screw out (counterclockwise) 2 turns. Synchronize the throttle bodies by adjusting
the air bypass screw on the throttle body with the highest vacuum to match the throttle body with the lowest
vacuum.
Možná je tohle cesta jak ten přechod změkčit. Chce to ale měřák na synchronizaci. Na Viragu jsem to dělal pomocí dvou spojených nádob a šlo to kupodivu velmi dobře. Tady si ale zatím netroufám
Máš někde odkaz na ten buletin od Yamahy? Co jsem našel tak je stránka smazaná nebo zablokovaná kvůli virům. Docela bych se podíval co tam všechno je.
Díky
Akurát, väčšina ľudí na to kašle, alebo si myslia že sa to nejak samé ladí
A Muttant - veď tam to máš napísané, ako sa to ladí, nastavíš podtlak tými skrutkami. A tiež ti stačia spojené nádoby, princíp je ten istý.
ešte by som poradil, skontrolovať ventilové vôle. Ak sú aj tie mimo, tak motor môže mať hrubý chod. Ja som to zažil na jednovalci, prechod "bez plynu-plyn" bol veľmi ušklbaný, či už pri pustení plynu ťa šklblo, tak aj pri pridaní ťa šklblo, mohol si to robiť opatrne ako si chcel. Ventilové vôle sa nastavili a zmizlo to.
1 reakcí na tento příspěvek Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar
Odkaz na builetin: https://secure.delp...5.pdf%3fredirCnt%3d1
Jenom je třeba si udělat profil.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha XV 1900 Raider - problém po ... Yamaha XV 1900 Raider | sveto666 | 3 | 12.8.2024 v 22:04 Forin |
Zadní nosič yamaha midnight star 1900 Yamaha XV 1900 Midnight Star | 77BÁRT | 1 | 28.7.2024 v 22:13 ivako |
Yamaha XV 1900 Raider vs XV 1900 Mi... Yamaha XV 1900 Midnight Star, Yamaha XV 1900 Raider | riderr3 | 3 | 26.7.2024 v 05:05 riderr3 |
krytka přední parkovací žárovky Yamaha XV 1900 Midnight Star | jjardas | 1 | 10.6.2024 v 23:39 ja1 |
krytka přední parkovací žárovky Yamaha XV 1900 Midnight Star | jjardas | 0 | 10.6.2024 v 19:36 jjardas |