1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Je Fomi FM, ktery vypada asi nejlepe, pak je ten z Ostravy, o kterem vsichni rikaji, ze je podvodnik, no a pak jeste asi ValMez.
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

no doufam, ze myslis tim jako ze ma hned po startu otevrit plyn na cca 1mm..
yeuop píše:
no doufam, ze myslis tim jako ze ma hned po startu otevrit plyn na cca 1mm..
Většina motocyklů má možnost nastavení volnoběžných otáček, bývá to na pravé straně pod nádrží. Pokud bys měl problémy to najít, není nic jednoduššího, než se podívat do manuálu ;) .
3 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe



1.Chcípání při studenym startu nemam,nebo si to nevybavuju,spíš se mi občas při rychlým řazení povede kopnout falešnej neutrál,to jsem pak čuměl,ukazatel zařazený rychlosti mi ukázal dvě vodorovný čárky,pak jsem tam znovu kopnul správnou rychlost,většinou to dělá z 5 na 6,ale asi to bude velkýma enduro botama.
2.Když jsem ji koupil,měl jsem nastavenou sedačku víc na hoře a při jízdě kolem 140 km/h a víc,mi turbulence mlátily do ramen,jsem si připadal jak ve větrným tunelu.Sedačku jsem nastavil níž a nemám problém ani při 160 a víc a ani batůžek si nestěžuje.Mám origo plexi.
3.Řetěz jsem ještě nedopínal(ale jdu to zkontrolovat),ale po cca 1000km sem musel dotáhnout matky na dopínáku řetězu,bo byly úplně volný.Holt je to dvouválec a víc se to klepe,hlavně v menších otáčkách,takže kontrola dotažení všeho je na místě více než u 4válců.
4.Něco mezi 1 a 2 bych potřeboval taky,na jedničku musim opatrně s plynem,jinak popojíždím jako ucukanej zajíc

5.Přídavný světla nemam,mam padáky,to jsem si bez nich jízdu na nový mašině za 400kila s doplňkama netroufl jezdit.Světla samotný na Afře svítí jako kráva,zatím nemám potřebu přídavných světel.
6.Větší stupačky taky zvažuju,hlavně při jízdě ve stoje zjistíš,že origo jsou fakt prťavý.Při normální jízdě v sedě je cejtit,že pravá noha má málo místa na stupečce,páč ti tam trochu překáží kryt výfuku,ale dá se to.
7.Dokoupil jsem všechny 3 kufry.Zadní topcase mám pořád,jsem zvyklej s ním jezdit,boční kufry dávám,když jedu na pár dní pryč.Je znát,že jsou dost těžký,ale jezdí se mi s nimi dobře.Koukal jsem na origo kufry od Hondy,no fuj,hnus plast papír.Za ty prachy je to otřes.Koupil jsem sadu od SWmotech,bomba,jak pohledově,tak technicky.K tomu jsem si dokoupil takovou tu malou kapsičku na podkovu na nádrž a z tý jsem nadšenej(cigára,doklady,powerbanku).Zatáhneš za kaničku a sundáš,nebo nasadíš na podkovu a cvakneš.A jeto

8.Hlavní stojan mam taky,je to stejný jak popisuješ.Když mám nandaný boční kufry,tak Afru na hlavní stojan nedám,páč se tam nevejdeš s nohou.Tak jsem koupil placku na boční a bomba.Skoro nemám potřebu stavět motorku na hlavní.Hlavní stojan potřebuješ snad jenom kvůli servisování,chvílema jsem uvažoval,že ho sundám,protože mi sere,jak při "skoku" klepe.Miluju rychlí přejezdi nerovností,u nás je takovej vypíčenej hrbatej přejezd,kde skoro každý motorkář přibrzdí,i já to na CBF dělal.Teď si ho vychutnávám s naloženým plynem

A shrnutí?Afra je bomba,sem z ní unešenej a těšim se na každou vyjížďku.Uvažuju o zvýšení řidítek,při jízdě v terénu ve stupačkách jsou dost nízko.Né že bych byl teréní typ,jezdím 99% jenom silnici,ale mam kámoše s GSama,a ty mě pořád tahaj někam na pole a tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Se sedadlem to zkusím taky. Nenapadlo mě ho dávat níže protože pohodlně dosáhnu oběma na zem. Kufry mám originál Honda. Byly v balíku se stojanem a plexi vše za zvýhodněných 18. Nestěžuji si. Vyhovuje mi integrál držák. Bez kufrů žádný rám navíc. Až je nechtěj bože sundám o silnici nebo strom pořídím hliník. S řazením stejná zkušenost ,ale jen ze začátku. Dvě vodorovné čárky na ukazateli mě taky znervózněly. Bylo to asi citem v řazení. Plyn mám bez vůle a je to pro práci s jedničkou a dvojkou mnohem lepší. Jinak dobrá zkušenost s prací kontroly trakce a jeho vypínání za jízdy. Abs mě taky párkrát zachránilo před problémy. Funguje parádně na předku. Kdo říká, že se neleká, kecá. Trénink v hlavě musí pokračovat. Snad se Africa srazu někdo chytne. Já ten organizační typ nejsem.
Naposledy editováno 10.09.2017 17:16:08
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Naposledy editováno 20.09.2017 12:11:46
PNewman píše: To zhasínání motoru při studeném startu: začalo mi to dělat občas asi při 18.000 km, postupně se to zhoršovalo a nyní startuji minimálně třikrát s přidaným plynem, než se to udrží. To už mám přes 22.000 km. Za tepla není sebemenšá problém. Byl jsem se domlouvat předem na garančce a tento problém jsem zmínil. Chyba je někde v přepínačích, Honda mění obě celé jednotky na řídítkách v záruce, postavili se k tomu čelem. Ale samozřejmě pouze na motorce, kde se to projeví. Je to v ceně 15.000 za materiál, takže doporučuji zavčas reklamovat. Dodací termín je cca 3 týdny. Tak zdar!
Hm zajímavé, neřekli ti k tomu něco víc? Měl jsem to samé na kawě (rok 2010, myslím, že byla v té době stále v záruce), ale po štelování volnoběhu to přestalo a už se to od té doby nikdy nevrátilo. Předpokládal jsem, že prostě byly v ECU uložené nesmyslné hodnoty, a když jsem na to sahal, načetlo si to zase něco nového.
PS: Netvrdím, že obojí má stejnou příčinu, jen jsem zvědavý, 15 000 je dost

joules píše: ........ Snad se Africa srazu někdo chytne. Já ten organizační typ nejsem.......
Chceš jet na sraz Afrik??? Tuším, že snad příští týden někde u Křizanova u VelMezu ségra organizuje podzimní ATAV. Koukni na Africatwin.cz.
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Naposledy editováno 20.09.2017 12:12:09
PNewman píše: Ne, nic víc k tomu neřekli, problém je prý v těch ovladačích, ale proč v obou, to jsem mě nedává logiku, ale nejsem elektrikář. Ono se to ale opravdu chová, jako by to někdo chcípákem vypnul, ne jako když jednotka nestíhá něco udělat.
Vše je možné. Já jsem přepínači důvod nedával. Tuto zatím drobnou vadu vyřeší teplý motor, nebo protočení po startu. Z těchto projevů mi připadalo logičtěši něco se vstřikem nebo zapalováním. ( jako dříve předstih ?). Vada v přepínači je méně bolestná. V případě centrální jednotka by byl průser větší. Budu ve střehu a na servise dám řeč.
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1. Při jízdě pod plynem při točkách kolem 2500 motorka mírně cuká. Jako by nevěděla, jestli má jet, nebo brzdit motorem. Přešel jsem na ní z malého GS (jednobuchu) a ten to dělal normálně, ale od dvouválu bych to nečekal.
2. Občas mi při krátkém vrknutí plynem jakoby vynechá. Plynová rukojeť se protočí, ale motor se ozve jen cvaknutím, jako by vynechala stříkačka.
3. V noci v utažených zatáčkách není vidět na vnitřní krajnici, nevím, jestli to vyřeší přídavné mlhy.
Máte někdo podobné zkušenosti? Dík za postřehy
https://camel-adv.co...?variant=39306334157
https://www.tipmoto....africa-twin-dct.html
https://39moto.tipmo...africa-twin-abs.html
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Problém s falešným neutralem se mi stal párkrát ze začátku ale bylo to tím že jsem byl zvyklý n převodovku kde stačí do radicky jen tuknou nahoru nebo dolů a kvalt tam byl. Tady už jsem si zvykl a zazil dělat delší pohyb nohou a zjistil jsem jak je převodovka najednou krásně jemná,kvalty tam padají krásně a už dlouho se mi to nestalo.
Falešný neutrál -nakonec stejná zkušenost jako ty. Je to cvikem s řadičkou.
Občasné zdechnutí při prvním startu za studena stále přetrvává. Poslední zprávu mám, že je to konzervační vazelínou v start/stop skříňce. Při servisní prohlídce ji mám nechat vyčistit. Tak nevím??? V každém případě, lehké přidání plynu hned po startu teď stačí.
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
překódování zámků kufrů Honda CRF1000L Africa Twin | Hopppy | 7 | 15.4.2025 v 20:34 MMARTINK |
Kosovo - typy na trasy, místa k náv... Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 18 | 5.4.2025 v 12:09 -MP- |
Sedlo Africa Twin 2016 Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Twin | korela | 18 | 4.4.2025 v 21:17 Ivos |
Kódy v TP Honda CRF1000L Africa Twin | Hůlis | 11 | 4.4.2025 v 12:15 TomasRA |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 70 | 14.3.2025 v 20:10 tom_nesquik |