1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
3 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Čeká mne první garančka, na které budu řešit dvě věci kromě údržby.
1. Motorka chytá dobře jak studená, tak teplá, ale po studeném startu než tak 10 - 15 vteřin jako by vynechával jeden válec. Že kuckal karburátorový studený karburátorový Varan beru, ale stříkačka??? Kámoš má Varana stříkačku a ten jde i za studena jak hodinky.
2. Pokud jedu plynule tak jde výkon nahoru v pohodě, ale pokud vezmu za plyn třeba při podřazení na 4, při předjíždění a jdu do plnejch, kolem 4000 otáček je krátký, tak vteřinový propad a pak ještě jeden někde nahoře, ale tam nemám vypozorováno v kolika otáčkách. Z počátku mne to překvapilo, teď už s tím nějak počítám. Jezdím na své nastavení, maximální výkon motoru, maximální brzdění motorem a trakce na dvojce. Ale dělá to i u přednastavených režimů.
Nemáte někdo podobnou zkušenost?
Mlázi
A ty tvé problémy - nech si odkalit ty tři hadičky vedoucí z filtr boxu. Můžeš tam mít bordel a olej. V manuálu píšou že se to má průběžně odkalovat.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
OLEJ, olejovy filter, vzduchovy fil... [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | robozaho | 71 | 25.8.2024 v 12:20 DZARDINO |
Spojka CRF 1000 rv2019 Honda CRF1000L Africa Twin | Zbyněkl | 4 | 11.8.2024 v 20:15 Fratr |
Crf1000L servis na 20tis Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 22 | 24.7.2024 v 19:21 Juraj22 |
pneu na Africu Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | AfricaXena | 30 | 8.7.2024 v 10:38 fanda5 |
CRF1000L - seřízení vůle ventilů [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | MirSe | 68 | 25.6.2024 v 08:57 DZARDINO |