paolo_novy Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

24.4.2019 v 21:01 | Nahoru | #1

dave-lister píše: vilemx> Možná to bude stačit vyčistit. Podobně jako dříve některé Honďácké spínače směrovek.
Zřejmě je problém v kombinaci chcípáku a startování. Jakmile se zmáčkne do polohy startování rozpojí se chcipák.


Jenže spínač směrovek byl analogový, vysokým proudem zatěžovaný kontakt, kde přechodový odpor způsobil velkou prodlevu v blikání. U CRF tipuji chcípák na malým proudem zatěžovaný kontakt, který ECU jen dává vědět, jestli má motor běžet nebo ne. POkud by byl signál na hraně, tak by se to mělo projevovat tak, že pod limitním napětím/proudem nebude fungovat asi ani startér (při aktivním chcípáku přece netočí) a při kolísání kolem prahové hodnoty by to spoučštělo celý startovací cyklus (natlakování čerpadla, kontrola TPS, apod.). Takže by se to projevovalo jinak, než jen občasným zakuckáním a vynecháním pár zápalů..

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

24.4.2019 v 22:29 | Nahoru | #2
vilemx> Nevím kam přesně ten chcípák vede, patrně jen jako spínač do ŘJ, možná bude napájen stabilizovaným 5V jako všechny snímače napájené jednotkou. Tedy ještě menší napětí a daleko vyšší nároky na kvalitu spojů.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
OLEJ, olejovy filter, vzduchovy fil... [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin robozaho 71 25.8.2024 v 12:20 DZARDINO
Spojka CRF 1000 rv2019 Honda CRF1000L Africa Twin Zbyněkl 4 11.8.2024 v 20:15 Fratr
Crf1000L servis na 20tis Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 22 24.7.2024 v 19:21 Juraj22
pneu na Africu Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... AfricaXena 30 8.7.2024 v 10:38 fanda5
CRF1000L - seřízení vůle ventilů [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin MirSe 68 25.6.2024 v 08:57 DZARDINO


TOPlist