Ducati 1098 z Ústí n. L.
Děkuji všem znalým za odpovědi.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 1098 koupě
Přehřívá se při rychlostech do 70kmh. Mě kvůli tragickejm cestám updl kus krytu výfukovýho svodu pod sedlem.... nejdřív jsem myslel, že spojka je KO, ale pak sem viděl ten plech ...
Motor musím zaklepat, olej necucá, ventilové vůle se skoro nemění takže supr.
Koukl bych se na dorazya pak taková ta klasika...
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 1098 koupě
Najeto mám sám 22kkm a bylo tam cca 15kkm takže 37 tacho a letos dodělam asi 40kkm. Používám ji i na dojezd do práce, čili daily bajk..... trošku trpí spojka, tu přes zimu musím vyměnit, taky pujdou asi řemeny a zadní tlumič a přetěsnit prasátko. Jo jedna závada ještě byla, v přítlačaku se vymlelo ložisko a pískalo. Jezdit se stim dalo ale výměna 20 minut a 2 čenta takže klid.
Dělal mi na tom George Vangelas, řemeny, 2x ventily podvozek, brzdy etc, prostě klasika.
Ještě jedna bolístka... mě v teplotách pod 20°C nestartuje bez pootevření škrtící klapky, aspoň ne na poprvé. Je dobrý udělat high current mod ( předělat kable od baterky).
Naposledy editováno 18.09.2017 09:13:37
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1098 koupě
Predrazena mrdecka, kt. se jen sere a k tomu nejede. Na okresky to samozrejme staci, ale na okruhu prestanes stihat a naopak zacnes nehorazne servisovat.
Drive proti nam na 1098 jezdil endurace tym Mechanic Toys, urcite ti zodpovi vsechny dotazy.
Oni ty motorky po kazdem zavodnim vikendu pulili a minimalne delali rozvody. To neni jak u japonce, kt. mu muzes sezonu nakladat a porad je ok.
Osobne bych volil RSV4 (nejlepe verzi aprc). Ta motorka je ovladatelensi, rychlejsi, mene narocna na servis, ale holt nema takovy brand image jako ducáti.
Neřekl bych, že ta motorka nejede. Jasně že v porovnání s dnešníma litrovejma 4V bude ztrácet ale až v rychlostech nad 2k
Je to jedna z posledních opravdu syrových motorek, bude tě bavit
Přeju šťastnou ruku při výběru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1098 koupě
SLEEPER píše: DonyR1> 1098 je pekna designovka, o tom zadna, ale dalsi klady nejak postradam.
Predrazena mrdecka, kt. se jen sere a k tomu nejede. Na okresky to samozrejme staci, ale na okruhu prestanes stihat a naopak zacnes nehorazne servisovat.
Drive proti nam na 1098 jezdil endurace tym Mechanic Toys, urcite ti zodpovi vsechny dotazy.
Oni ty motorky po kazdem zavodnim vikendu pulili a minimalne delali rozvody. To neni jak u japonce, kt. mu muzes sezonu nakladat a porad je ok.
Osobne bych volil RSV4 (nejlepe verzi aprc). Ta motorka je ovladatelensi, rychlejsi, mene narocna na servis, ale holt nema takovy brand image jako ducáti.
Ten odkaz co mu posíláš je na kluka ,který dělal mecháňu na CECkách v našem teamu CAFE RACER 333, měli jsme 3 ducatky 1098 a rozhodně jsme po závodech nepůlili motory ani nedělali rozvody. Dělala se běžná údržba a po sezoně velký servis.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 1098 koupě
A takové kecy jako sleeper, že to nejede, nevnímej. Na cestu to bohatě stačí a když si srovnáš ostatní litry v tomhle ročníku (2008) a jednotlivých komponentech, třeba brzdy, tak nenajdeš lepší moto než Ducati.
Jo a zatím jsem byl 3x v Brně... 1xx se ZX6R a 2x s 1098 a čas 2:27. Žádná sláva, ale vše vcajku. Jen mě trošku limitovalo přepáčko, kdy jsem dřel řadičkou.
Naposledy editováno 18.09.2017 21:23:01
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 1098 koupě
doucha píše: Ten odkaz co mu posíláš je na kluka ,který dělal mecháňu na CECkách v našem teamu CAFE RACER 333, měli jsme 3 ducatky 1098 a rozhodně jsme po závodech nepůlili motory ani nedělali rozvody. Dělala se běžná údržba a po sezoně velký servis.
Ok, mnr bylo receny, ze rozvody po kazdym vikendu, na coz jsem docela cumel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1098 koupě
maree píše:
A takové kecy jako sleeper, že to nejede, nevnímej. Na cestu to bohatě stačí a když si srovnáš ostatní litry v tomhle ročníku (2008) a jednotlivých komponentech, třeba brzdy, tak nenajdeš lepší moto než Ducati.
.
Vsak pisu na dromu a tam tech cca 160ps vs. 200 je znat.
A oproti rsv4 to fakt nejede a ani ta v prvnich generacich nebyla zadna slava oproti s1000rr nebo zx10r.
Chapu, ze tyhle reci hrde ducatisty urazi, ale v pomerech cena/vykon/udrzba je na tom 1098 mizerne.
SLEEPER píše: Vsak pisu na dromu a tam tech cca 160ps vs. 200 je znat.
A oproti rsv4 to fakt nejede a ani ta v prvnich generacich nebyla zadna slava oproti s1000rr nebo zx10r.
Chapu, ze tyhle reci hrde ducatisty urazi, ale v pomerech cena/vykon/udrzba je na tom 1098 mizerne.
Jak jednoduché.... Nekupuj si opičku, když nemáš na banány. 1098 jsem si koupil z toho důvodu, že je to ještě moto bez elektrofičurin....Ne jak ty motorky co jsou dnes... Jo....bohužel vývoj nezastavíš a ty buzeranty v Bruselu už vůbec ne...
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 1098 koupě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1098 koupě
lubbek píše: to DonyR1: a prečo nie Pani ? Veď tam je už rozdiel cca 2 000 € Napr: http://www.motorkar...1204092.html [/quote]
To asi nebude ideální koupě
Pani
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1098 koupě
SLEEPER píše: DonyR1> 1098 je pekna designovka, o tom zadna, ale dalsi klady nejak postradam.
Predrazena mrdecka, kt. se jen sere a k tomu nejede. Na okresky to samozrejme staci, ale na okruhu prestanes stihat a naopak zacnes nehorazne servisovat.
Drive proti nam na 1098 jezdil endurace tym Mechanic Toys, urcite ti zodpovi vsechny dotazy.
Oni ty motorky po kazdem zavodnim vikendu pulili a minimalne delali rozvody. To neni jak u japonce, kt. mu muzes sezonu nakladat a porad je ok.
Osobne bych volil RSV4 (nejlepe verzi aprc). Ta motorka je ovladatelensi, rychlejsi, mene narocna na servis, ale holt nema takovy brand image jako ducáti.
Petře ale jà seru na desing a na balenì bab na to motorka nejezdì. To bych si nikdy nemohl koupit tu obludu co màm ted. Tady de o to že mě ty klasický 4vàly prestanou po půl roce ježdenì vždy bavit je to prostě nuda. A jedinà RSV mě bavila furt ale uz to bylo starý a 30 najeto tak radši šla.. vždy se ràd svezu po době na R4 ale pak stejně koukam po V2... nehledě na to že jsem jà osobně byl na RSV byl mnohem rychlejšì než na Zx-10r. Jasně že to tak nepojede ale nemyslìm že by to nestačilo. Jà na okruh nejezdìm max do Mejta..... A co mě ješte làkà je ta V4 takze kdyz nebude Ducati tak je jasno. Tobě třeba nevadì ten posez na ty Zx-10r ?? Prijdu si že sedim na enduru 😄😄 a podvozkově to na RSV nemà teda ani trochu.
Naposledy editováno 20.09.2017 12:31:40
DonyR1 píše: Petře ale jà seru na desing a na balenì bab na to motorka nejezdì. To bych si nikdy nemohl koupit tu obludu co màm ted. Tady de o to že mě ty klasický 4vàly prestanou po půl roce ježdenì vždy bavit je to prostě nuda. A jedinà RSV mě bavila furt ale uz to bylo starý a 30 najeto tak radši šla.. vždy se ràd svezu po době na R4 ale pak stejně koukam po V2... nehledě na to že jsem jà osobně byl na RSV byl mnohem rychlejšì než na Zx-10r. Jasně že to tak nepojede ale nemyslìm že by to nestačilo. Jà na okruh nejezdìm max do Mejta..... A co mě ješte làkà je ta V4 takze kdyz nebude Ducati tak je jasno. Tobě třeba nevadì ten posez na ty Zx-10r ?? Prijdu si že sedim na enduru 😄😄 a podvozkově to na RSV nemà teda ani trochu.
zajímavej pohled, a já mám zas opačnej..jezdím na Ř4 konkrétně zx10r 2004 a 2008 a tenkrát, kámoš koupil RSV 2005 - sem si četl ty povídačky, V2 brutalita apod...tak sem si to od kámoše půjčil byl sem zklamanej. měl jsem to půjčený na trase kterou znám hodně. první věc od 8 tis konec, prestalo to jet a dole, že by to mělo nějaký brutální nástup oproti ř4...- čekal jsem mnohem víc, ale to bylo asi způsobeno povídačkama, tak jsem se nadchl a čekal prostě víc.Super bylo podřazování to mě bavilo. jinak na posed nemám ani půl slova, sedl mi jak na rsv tak na ninjách, ale jsem přispůsobivej (mám rád uzké motorky - což se mi hodně líbilo na RSV).
Fantastický jsou brzy to byl upe jinej level teda oproti 04 (v provozu to není tolik znát, ale na okruhu se hodně propadala páčka a brzy nestíhaly). S modelem 08 už jsem to porovnat nemohl a na novějším modelu jsou brzdy již ok.
Kamoš ji měl necelý rok (RSV) a začlo to mít "nálady"... kapalinová spojka - přestala vypínat, elektrika - pořad svílila diagnostika, prostě italka..a podvozkově? to se ti zdal takovej rozdíl? ninja 04 ma malej rozvor, je taková bláznivá a opravdu se mi nezdálo, že by to byl nějakej markantní rozdíl, ale tohle na našich silnicích težko poznáš to spíš na okruhu, kde věřím, že by se to projevilo. Na okruhu jsem byl, jak s 04 tak s 08 ninjou ale s RSV ne.
Nové motorky se dělají "nudný" protože ten podvozek je dělaný do jiných rychlostí a využije se především na okruhu. rozdíl je obrovský mezi 04kou a 08kou práve na okruhu - 08 je krásně čitelná od předního kola, kdežto 04 je buď přední kolo v luftu a nebo v brzdách - a rozdíl je i v dávkování plynu 08 je čitelnější plynulejší oproti 04. Jinak je taky pravda, že jsem na 04 neměl "kazič zábavy" (tlumič řízení). nevím beru to tak, že by ta motorka ztratila svůj charakter a já si na to zvykl a vždy mám úsměv od ucha k uchu, když se se mnou začne prát
mám i porovnání minimální porovnání s ducati 1098 S- měl ji kámoš, ale spíš rozebranou a moc sní nenajezdil - takže nějaké příme srovnání nemám..
2 reakcí na tento příspěvek Ducati 1098 koupě
DonyR1 píše: Jenže to je pràvě ono 😄 Mě to přijde že spousta motorkàřů na kapotàch razì heslo cìm vìc proužků tìm vìc adidas.... Zàbavnost motorky ale nespočìvá vtom kolik mà kw.. To si můžete machrovat na sraze před klukama co přijeli na CB500...... A sednout ze Zx-10r na Rsv 05 a cekat jak to poleti tak nejsi zdravej. Samozrejme že to proti tomu vubec nejede. Ona se nebude stavět ve 230 jeste na prdel jako 10r. Ale taky jede 290kmh jen ji to nejde tak rychle. Ale když litàm esíčka a vracàky a takový ty normálnì přìrodnì tratě tak ten V2 pod sebou sprostě cejtim. Vemu za plyn ona zabublà a jedem a nemusim furt koukat abych to měl na 8mi tisicich any se neco delo jako u R4... A i normalne za jizdy. Na ninje letim 200 po rovine a mam pocit že bych si mohl lehnout dat tempomat a dat si slofika. To se ti u Rsv proste nestane... tam se tak nejak porad neco deje. A jestli to kamaradovi prestalo v 8 tis jet tak stim asi neco mel. Moje bejvalà Rsv 07 mela nejvic zivota mezi 10 -13 tis otacek
Když se na to díváš takhle, je to bajk přesně pro tebe
DonyR1 píše: Jenže to je pràvě ono 😄 Mě to přijde že spousta motorkàřů na kapotàch razì heslo cìm vìc proužků tìm vìc adidas.... Zàbavnost motorky ale nespočìvá vtom kolik mà kw.. To si můžete machrovat na sraze před klukama co přijeli na CB500...... A sednout ze Zx-10r na Rsv 05 a cekat jak to poleti tak nejsi zdravej. Samozrejme že to proti tomu vubec nejede. Ona se nebude stavět ve 230 jeste na prdel jako 10r. Ale taky jede 290kmh jen ji to nejde tak rychle. Ale když litàm esíčka a vracàky a takový ty normálnì přìrodnì tratě tak ten V2 pod sebou sprostě cejtim. Vemu za plyn ona zabublà a jedem a nemusim furt koukat abych to měl na 8mi tisicich any se neco delo jako u R4... A i normalne za jizdy. Na ninje letim 200 po rovine a mam pocit že bych si mohl lehnout dat tempomat a dat si slofika. To se ti u Rsv proste nestane... tam se tak nejak porad neco deje. A jestli to kamaradovi prestalo v 8 tis jet tak stim asi neco mel. Moje bejvalà Rsv 07 mela nejvic zivota mezi 10 -13 tis otacek
náhodou zdravej jsem a machrování už dávno nemám zapotřebí a nevím jeslti ti přijde, že jsem v tom psaní někde machroval . Jen jsem napsal, jak to vidím já a na srazy jsem nikdy nejezdil.. to není nic pro mou povahu.Třeba mi ta zx10r přišla zábavnější než to RSV a proto ji furt mám, druhá věc nebyl jsem zvyklej na specifické zvuky té motorky, třeba mi přijde mnohem zábavnější touno než to kapotovaný RSV. Jenom říkám, že každej chválil tu V2 a zbytek sem popsal...
Já po silnici jezdím už minimálně... a rychlosti nad 200 už jsou na tuhle dobu výrazně nebezpečnější než v minulosti...
Chápu tě, že jde o pocity, že tu RSV "cejtíš" ale to je tím, že ten dvouválec má jiný rázy a zvuk - prostě se ti to líbí a mě se to líbí taky, jak měl kámoš tu ducnu to byl zvuk 70mm svody a termignoni to byl zvuz až nepřijemnej, když člověk jel za ním delší dobu
nee určo stím nic němel.. ta motorka měla v 8000 největší krouťák a pak už to šlo s výkonem dolů - ono to jelo dál, ale nemělo to špicu co ten ř4.. to samé ta ducna, ale ta byla nahoře lepší - pač kámoš jezdíl ř4 R1 03, 05 a 06 a pak koupil tu ducnu a teď zas má R1 03 na okruh předělanou.
nehádám se, a rád si to čtu tyhle porovnání, každej má to svoje a právě mě zajímalo to srovnání pač si vlastnil ninju 04 i 10 a i to RSV...
akorát mě mrzí ten tvůj ostrej začátek
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 1098 koupě
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 1098 koupě
Naposledy editováno 20.09.2017 19:32:11
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rsv4 - hledám šikovnýho kámoše Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RSV4 R, ... | MarcuS. | 17 | 22.9.2024 v 08:03 MungoJerry |
1098 v roce 2024 Ducati 1098, Ducati 1098 R | meti | 21 | 26.7.2024 v 15:43 djanus |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
ukradená Ducati 1098 Brno Ducati 1098 | kulik | 4 | 4.11.2022 v 11:35 rob456 |
smazáno Ducati 1098 | bappo | 4 | 4.7.2020 v 00:24 Daniiiel |