1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu
jean192 píše: Nemako, tak určitééé, ja napr. viem chodiť po vode. Šak vymeniť ide, ale v porovnaní s modernými autami je to konštrukčne náročné - hydraulika vs. kus lana.
to je vážně zvláštní. jako že spojka na škodě 120 je složitější na výměnu,než na oktávce? bavím se o lamele,ložisku a přítlačáku. na škodovce povolíš u zadní roru,přuzvedneš auto,povolíš tuším 8 šroubů , motor vyklníš bokem a jsi tam. pokud nemáš velkej hever,sundáš čelo a vyjedeš s motorem dozadu na malým heveru o kousek a jseš tam taky. s ovládáním se snad nic nedělá.Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr | FJRPEPA | 4 | 8.7.2024 v 06:09 FJRPEPA |
Jawa Pionýr kovový zvuk v motoru př... Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 5 | 7.7.2024 v 20:11 Mirekdoda |
Pionýr nemá výkon Jawa 50/20 Pionýr | DachlAdam | 15 | 3.7.2024 v 08:40 Drakl |
Jawa 05 a 20 Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05 | Dony69 | 13 | 13.6.2024 v 11:04 HonzaH08 |
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 11 | 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1 |