Co si myslíte o koupi takové 996ky?
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 996
Koupil jsem podobně teď před měsícem Laverdu.
3 reakcí na tento příspěvek Ducati 996
Já jsem Ducati nikdy neměl a těch 10 let v garáži mě trošku odrazovalo, ale na druhou takovou nanarazím a je nádherná.
Navíc je v originálním stavu a okruh neviděla ani z dálky.
Každopádné díky za odpovědi! Potřeboval jsem ujištění, že se není čeho bát
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 996
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996
Pověz mi co bys na 10let nejetý motorce "prolezl"? To by mě fakt zajímalo.Ani jí nemůžeš projet, votočit s ní.
Má zcela logickej dotaz na lidi co maj třeba s Ducati určitou zkušenost, aby neudělal nějakou pitomost(jak píše Petarďák) a připravil se na další případnou investici. Resp. Co má dopředu vyměnit, nebo prověřit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996
t_freedom píše:
Koupil jsem podobně teď před měsícem Laverdu.
pán je fajnšmekr
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 996
Jesti ji chceš jako dekoraci do obyvaku, nebo do haly, tak je to pěkne, ale jesti na ni chceš normalně jezdit (cca 6000km za sezonu) tak počitej s hromadou peněz za servis. Jestli to bude servisovat nějaky kamoš v garaži aby to bylo levnějši, tak na to hned raději zapomeň. Akorat se na tom podepiše a ty vyhodiš hromadu peněz.
PS: neukamenujte mě
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996
Karl1348 píše: Depozit ještě budu muset zjistit, ale pokud to bude ok, tak jí vezmu.
Já jsem Ducati nikdy neměl a těch 10 let v garáži mě trošku odrazovalo, ale na druhou takovou nanarazím a je nádherná.
Navíc je v originálním stavu a okruh neviděla ani z dálky.
Každopádné díky za odpovědi! Potřeboval jsem ujištění, že se není čeho bát
Tak to ti stačily tři nazory? Čti dal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996
t_freedom píše: CBR-rr> mám Monstra S4RS... RV. 2008...do teď najeto 72tkm... A nějak jsem si tý horentní sumy za servis nevšiml... Pověz nám tedy jak to je?
Ja jsem psal něco o horentnich sumach??? Tak to jsi mě asi nepochopil , nebo jsem to špatně napsal. Na to abys mohl jezdit na Ducati na to musiš mit. O tom určitě neco viš. Nechceš mi doufam tvrdit, že u japonskych motorek je servis stejně naročny a drahy jako u Ducati.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996
Každopádně je lepší je zkontrolovat jak vypadají nebo je rovnou vyměnit pro klid duše. Olej tam byl tak starý, že to smrdělo jak kdyby byly gufera ventilů špatné, po výměně OK.
Je možné, že odejede palivové čerpadlo, to jsem měnil i na gixeru co stálo roky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996
CBR-rr píše: Ja jsem psal něco o horentnich sumach??? Tak to jsi mě asi nepochopil , nebo jsem to špatně napsal. Na to abys mohl jezdit na Ducati na to musiš mit. O tom určitě neco viš. Nechceš mi doufam tvrdit, že u japonskych motorek je servis stejně naročny a drahy jako u Ducati.
Ano je, nejdřív si kup Ducati a pak něco kvákej o ceně servisu Ano, sice za jednu návštěvu servisu tam nechám o něco větší sumu, než s japonskou motorkou, ale zatímco já tam pojedu za stejné období 1x, ty s japoncem 2x.
A představ si to, letošní servis mého Monstera mě vyšel na celých 1000,- (olej, filtr, čistící sada na K&N, ještě bych se do té sumy vešel s umytím) A příští rok mě čeká extra drahý servis v podobě řemenů a půlkroužků, závratných asi 5tis... Takže přestaň šířit bludy
CBR-rr píše: Je mi celkem jasne, že se teď do mě spousta lidi pusti. Ale napišu ti muj nazor a skušenost.
Jesti ji chceš jako dekoraci do obyvaku, nebo do haly, tak je to pěkne, ale jesti na ni chceš normalně jezdit (cca 6000km za sezonu) tak počitej s hromadou peněz za servis. Jestli to bude servisovat nějaky kamoš v garaži aby to bylo levnějši, tak na to hned raději zapomeň. Akorat se na tom podepiše a ty vyhodiš hromadu peněz.
PS: neukamenujte mě
Tak tohle si napsal... A já čekám na tu hromadu...
Kolik? Kolik je hromada? Já dělám cca. 8tkm ročně, servisuji tak jak se má.. Mám 4 ventil i 2 ventil... A nepřijde mi to hromada.
Já už to tu psal asi stokrát. Jestli se bere servis Japonce jakože ho koupíš a pak si to všechno děláš sám, tak řekněme, že máš pravdu. Jezdíš-li s Japoncem do servisu tak jak máš, nebudeš na tom o moc líp než my s těma našima hrozně nákladnýma italama. Krom toho, když si dvouventil děláš doma, je to za hubičku a není to raketová věda jak si myslíš. Dvouventil zvládne skoro každej dobrej mechanik.
Naposledy editováno 28.12.2017 17:00:15
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996
Tady udávám ceny pro představu:
práce v aut.servisu 600kč/h
3.5 loleje shell advance ultra 1385kč
olejový filtr Ducati 380kč
2x řemeny 3850kč
vz.filtr 1300kč
přezutí pneu 605kč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996
Nevím jak teda MS, ale u monstera je výměna oleje otázkou 15min a to do toho počítám cigáro, při čekačce, než vykape olej...
A kupovat olej a filtr v autorizáku je dobré sebemrskačství
4l Shell advance ultra 4t- 15W-50 630,-
Filtr olej K&N 210,-
Řemeny jsou +- totožné, až na to, že u mě se mění co 3roky nebo 20tis.
Na práci dávám akorát ventily (jasně, né každý ostatní umí) jinak řemeny se dají v klidu a pohodě udělat za 30-45min a olej už jsem zmínil.
Pořád nevidím ten ukrutně drahej servis
zdenek86 píše: Ano je, nejdřív si kup Ducati a pak něco kvákej o ceně servisu Ano, sice za jednu návštěvu servisu tam nechám o něco větší sumu, než s japonskou motorkou, ale zatímco já tam pojedu za stejné období 1x, ty s japoncem 2x.
A představ si to, letošní servis mého Monstera mě vyšel na celých 1000,- (olej, filtr, čistící sada na K&N, ještě bych se do té sumy vešel s umytím) A příští rok mě čeká extra drahý servis v podobě řemenů a půlkroužků, závratných asi 5tis... Takže přestaň šířit bludy
Jake bludy??? K těm pulkroužkum si zapoměl na par věci, ne? Schvalně. A budeš si to dělat sam v garaži??? Pišeš to co ja.
Viš kolik stoji rozvodak na třeba na Hondu a jak často se měni? Kolik stoji řemeny na Duknu a jak často se maji spravně měnit? Pominu zavady elektroinstalace.
Šlajzna píše: zdenek86> Multistrada 1000ds malý servis 3500kč,velký servis 18000km nebo 2roky 12000kč.
Tady udávám ceny pro představu:
práce v aut.servisu 600kč/h
3.5 loleje shell advance ultra 1385kč
olejový filtr Ducati 380kč
2x řemeny 3850kč
vz.filtr 1300kč
přezutí pneu 605kč
Asi tak.
Rozvodak na Hondu 2000kč každych 50000km. Ale většinou maji čtyři svičky, takže tam je to asi drahši
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 996
E: velky servis naseho monstera cca 6000kc vcetne cisteni a serizeni karbecu....
Naposledy editováno 28.12.2017 19:04:28
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996
zdenek86 píše: ->Šlajzna: no mě to nepovídej, já vím, za kolik servusuju svojí Dukárnu.
Nevím jak teda MS, ale u monstera je výměna oleje otázkou 15min a to do toho počítám cigáro, při čekačce, než vykape olej...
A kupovat olej a filtr v autorizáku je dobré sebemrskačství
4l Shell advance ultra 4t- 15W-50 630,-
Filtr olej K&N 210,-
Řemeny jsou +- totožné, až na to, že u mě se mění co 3roky nebo 20tis.
Na práci dávám akorát ventily (jasně, né každý ostatní umí) jinak řemeny se dají v klidu a pohodě udělat za 30-45min a olej už jsem zmínil.
Pořád nevidím ten ukrutně drahej servis
O tom mluvim. Po tobě bych Ducati nechtěl. To je přesně ono
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati 996 - třídění pístů Ducati 996, Ducati Monster S4R | honzabiker | 21 | 26.8.2021 v 11:40 honzabiker |
Mužete poradit Ducati 996 | triumphmajkl | 9 | 8.4.2020 v 09:18 t_freedom |
Ducati 996 - zahlcovanie motora a "... Ducati 996 | prodrive | 0 | 30.6.2019 v 10:18 prodrive |
Ducati 996 výrobný štítok Ducati 996 | prodrive | 16 | 4.8.2018 v 17:27 t_freedom |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |