


K najetým kilometrům to co je na budíku je bezvýhradně vždy blud... ač byl ten wergl sám o sobě celkem spolehlivý, tak tachometr nikdy nevydržel fungovat déle než +-2000km, než se zase něco na jeho pohonu posralo... takže většina fíků má na budíku něco mezi 4 až 10kkm, podle toho kdy majiteli došla trpělivost neustále spravovat tachometr na lenochodu co sotva pokoří rychlostní limit v obci...
Jak uvedli výše, například Bimbam, je třeba hledět na stav, za to všechno funguje a zda to funguje dobře, zda je to kus kompletní a víceméně původní, nebo nějaký sprostý bastard polepený z kdečeho....
2 reakcí na tento příspěvek Pionyr - tachometr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pionyr - tachometr
FJRPEPA píše: Pincka kterého jsem si koupil zcela nového jsem kdysi prodával s najetýma 65 000 km, bez nějaký zásadní generálky, jezdí do teďka ale už jen jako veterán.
Tosi ho vozil na vozíku že ti tolik najel

15 000 km byl sen každyho fichtlaře bez GO motoru .

Naposledy editováno 16.01.2018 12:02:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pionyr - tachometr
MILOS61 píše: Tosi ho vozil na vozíku že ti tolik najel
15 000 km byl sen každyho fichtlaře bez GO motoru .
Vůbec ne, od roku 1971 najeto do roku 1978 poctivých 65 000 km. každý den 40 km. do učení či práce a ještě k tomu víkendové vyjížďky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pionyr - tachometr
HornisGSX píše: FJRPEPA> prosim te a ted tu o snehurce.....
Schválně jsem se došel podívat do sbírky veteránů a mám tam pincka 20 se stavem tachometru 36 221 km. a mustanga se stavem tachometru 24 852 km.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pionyr - tachometr
FJRPEPA píše: Schválně jsem se došel podívat do sbírky veteránů a mám tam pincka 20 se stavem tachometru 36 221 km. a mustanga se stavem tachometru 24 852 km.
Já měl pincka se stavem tachometru 99 000 ale měl už 6 x GO

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pionyr - tachometr
MILOS61 píše: Já měl pincka se stavem tachometru 99 000 ale měl už 6 x GO
Tak záleží pod čím si kdo představuje generální opravu. Výměna kroužků, pístu a ložisek či spojky, není určitě generální oprava.
FJRPEPA píše: Tak záleží pod čím si kdo představuje generální opravu. Výměna kroužků, pístu a ložisek či spojky, není určitě generální oprava.
Máš pravdu nebyla to GO ,jenom se mnenil válec po výbrusu s pístem a kroužkama ,pístní čep s futrem ,ložiska na klikovce tak že se musel půlit motor ,spojkové lamely , řetízek ,klika vydržela 2-3 písty, ložiska v převodovce tak po druhém rozdělání ,tak že do GO to moc nemělo .

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 20 jak postupovat pří těsnění ... Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 7 | 20.4.2025 v 09:07 MMARTINK |
Olej Mogul TS náhrada Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 15 | 26.3.2025 v 22:22 Sema |
Zadní plech(blatník)pod sedlo Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | Vacíno | 1 | 19.3.2025 v 14:16 ja1 |
Zadní světlo Pionýr Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | Vacíno | 4 | 6.3.2025 v 17:00 Vacíno |
Malá SPZ na Jawu [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr | Hanysekk | 37 | 5.3.2025 v 19:00 cmiral |