cena do 1100e(30000kč).Ďakujem
2 reakcí na tento příspěvek motorka do 125 cm3
jawapio píše: A nevedeli by ste mi poradiť ,že či motorky z Nemecka sú obmedzené do 80 km/h
Z Německa jsou většinou omezené na 80 km/h. Pokud chceš na motorce cestovat tak bych vybíral z této trojice: Hondy Varadero, Hondy CBF případně Yamahy YBR. Těch máš v inzerci dost na výběr a dají se sehnat do těch 1100E jak u nás tak i u vás
1 reakcí na tento příspěvek motorka do 125 cm3

mito7 píše: CBF, YBR na cestování? Výkon kolem 8 kW, ono ani těch 11 kw Varadera nebo CBR není nic moc, lehké CBR by už mohlo trochu jet. V téhle kubatuře je výkonově použitelný jen dvoutakt, ale ten nikdo nechce.
A ty se divíš, že dvoutakt nikdo nechce - žere to a věčně se to sere. Navíc pokud nemáš vědomosti o motorech je koupě dvoutaktu sebevraždou. Z ekonomických důvodů dvoutakt rozhodně na cestování není. Já na tebou vysmívané YBR dojedu z Ostravy k tobě do Postoloprt na jednu nádrž a ještě mi zbyde benzín na část zpáteční cesty, to ty na Mitu nedokážeš.
Zakladatel tohoto vlákna chce na 125 cestovat, to je jezdit delší trasy ( ne jezdit kolem komína ) a na to se fakt dvoutakt nehodí
1 reakcí na tento příspěvek motorka do 125 cm3




mito7 píše: Na MItu ujede dcera na jednu nádrž přes 300 km a myslím, že při této vzdálenosti nějakou tu pumpu mine . Dříve jsme na ničem jiném než na dvoutaktech nejezdili a nikomu to nepřišlo, že by se to na tom nedalo jezdit. A to 350-tka žrala i víc než 6L a to ve srovnání s Mitem moc nejela. Shodou okolností jsem se na YBR měl možnost projet (má ji známý-funglovku), ale když se svezl na Mitu okamžitě to chtěl vyměnit
. Při srovnání jízdou vedle sebe jsem jel na MItu ve dvou a on na YBR sám. Při jízdě do mírného stoupání asi 90-tkou jel on na 5. plný plyn a měl přes 7000 ot. Já na MItu měl na 6. cca 6000 otáček a při plném plynu jsem se mu i ve dvou vzdaloval. Takže závěr byl takový, že on když chce trochu jet tak to musí točit a stejně to nejede zdaleka tolik, jako Mito když se točí daleko méně. A to špička výkonu je u Mita ve 12500 otáčkách, takže je tam pořádná rezerva pro případné zrychlení. Ale chápu, že se to někomu může zdát dobré, pokud to nemá s čím srovnat. Jinak jízdně jsou tyto motorky naprosto neporovnatelné. Mito drží v zatáčkách jako přilepené, kdežto na YBR-ku je to jako na hadovi
. O brzdách platí snad ještě větší rozdíl. Pravdou je že u YBR-ka nebudeš brzdit třeba ze 180-tky
. Ahoj.
V úvodu napíšu jen, že jsem od tebe ani jinou odpověď nečekal.
K věci. Už vidím, jak na Mitu cestuješ s bagáží po Evropě a nejlépe ve dvou. Chce cestovní motorku a ty se tu oháníš sportem a ještě k tomu plně otevřeným, což je v zahraničí docela velkém průser. Tvoje přirovnání ke starým Jawám je rovněž mimo mísu. Na tech se cestovalo? Možná tak na koupačku na Mácháč přes půl republiky a časový harmonogram byl taky někde jinde. Mícháš tu jablka s hruškama a to nemluvím o tom, že je tu řeč o Italské mrdce, kterou, jak jsi správně psal, nikdo nechce.
K zakladateli: S Varaderem chybu neuděláš. Pohodlný posez,
možnost naložení nákladu a to i ve dvou lidech, výkon asi nejlepší ze 125ccm. (Oficiálně, kdyby někoho napadlo zase kecat o Italským krámu) Kroutící moment výbornej a spotřeba kolem 3litrů je zanedbatelná. Spolehlivost výborná. Jediný mínus je vyšší těžiště a tudíž horší manipulace na místě, ale to už porovnáván třeba s YBR. Dá se na to zvyknout. YBR má výhodu lehčí manipulace a jede taky slušně. Oproti Varaderu je to nahatý, takže v případě pádu, menší škody. Osobně bych šel do Varana. Hodně štěstí při výběru.
Naposledy editováno 02.02.2018 14:10:54



jawapio: nemáš zač a přeji ti dobrý výběr. Mimochodem dívám se, že jsi z Bán.Štavnice. Kdysi jsem tam byl v nějakém hornickém muzeu, ubytování jsem měl ve Štavnické Bani v penzionu hned u nějakého jezera. Bylo tam u vás moc hezky, určitě tam k vám opět někdy zavítám

Pro zajímavost: Aby i mladí motorkáři věděli o výhodách dvoutaktu.
Výtažek z teorie motoru.
Výhody dvoudobého motoru oproti čtyřdobému
Vyšší měrný výkon, který vyplývá z dvojnásobného počtu pracovních zdvihů.
Jednoduchá konstrukce. Absence ventilového rozvodového mechanismu, menší počet součástí a menší setrvačnost pohyblivých částí.
Rovnoměrnější průběh točivého momentu. V důsledku dvojnásobného počtu pracovních zdvihů má motor rovnoměrnější chod. Dvoudobý jednoválec se plynulostí vyrovná čtyřdobému dvouválci.
Vetší „pružnost“ motoru. Motor disponuje vyšším točivým momentem při nižších otáčkách.
2 reakcí na tento příspěvek motorka do 125 cm3
Naposledy editováno 03.02.2018 19:49:07
Jinak, co znamená "Techle"?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorka do 125 cm3
chiro2 píše: Techle Tvých sraček jsme tu četli stránek několik!! Dvoutaktní je výhodou, pokud ti to financuje tatínek, jako je tomu v případe Tvé dcery. Až se ta Italská mrdka rozesere, většině mladých motorkářů zbydou oči pro pláč. A to nemluvím o tom, že na tom nemá co dělat. Kde bude tvoje Mito, když bude uškrcený na 11kw?
Myslím to první slovo v tomhle příspěvku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorka do 125 cm3
Naposledy editováno 05.02.2018 11:52:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorka do 125 cm3
mito7 píše: Myslím to první slovo v tomhle příspěvku?
Pouhý překlep, co nahodile telefon.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorka do 125 cm3
chiro2 píše: Pouhý překlep, co nahodile telefon.
Co tím myslíš? "Nahodile telefon"?
Naposledy editováno 05.02.2018 07:07:22
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorka do 125 cm3
Naposledy editováno 05.02.2018 11:54:21
mito7 píše: Co tím myslíš? "Nahodile telefon"?
Ok, dám si pozor, co mi telefon automaticky nahazuje za slova a jednoduše Ti odpovím. I když s idiotem, který nechápe psaný text, natož, když jen dělá, že nechápe, vetšinou nediskutuji.
Dost by mě zajímalo vyjádření Tvé dcery po projížďce třeba na ZXR 250. Ono je jednoduché něco chválit, když jsem nepoznal nic jiného! Nikdo ti tu Tvou modlu nebere, ale cpát to tady na fóru každýmu, kdo se zeptá na osminkovej bajk navíc cestovní, to už je trošku trapný. Navíc, Ty máš tuhle motorku zmapovanou do šroubku, toť tobě čest. Ale pro studenta, který chce jezdit a nic o tom neví, je to ohledně servisu a dílů dost problém. Ostatně, dcerunka se v tom asi taky nevrtá sama a za svý, že.
Naposledy editováno 05.02.2018 13:39:24

Ale spousta mladých má na pití, drogy, cigára, ale "nemají peníze". Problém je, že se tak chová i spousta jejich rodičů, tak to berou jako normální.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorka do 125 cm3

Kde se stala ta kurevska chyba, ze dneska jsou k sehnani leda cinske mrdky co maji pri treba 150 kilech sotva 6,5kW nebo "znacky" se sotva doskrabou na 9kW a vice leda tak za 150.000 a proc si to zakaznici nechaji libit?
Argumentujes mladim, neochotou se v necem hrabat, ale v Indii si mladoch koupi 125ccm treba za 40tis. Novou a vyplatu ma jak tady jen naklady o dost nizsi a hrabt se v tom vetsinou stejne hrabe.
Pri vsem tom pokroku a slevnovani by kazda malorazka na trhu mela mit minimalne 10kW a cenu do 50tis.,nejaky drzak treba 80tis.
V zemi kde vznikla Jawa, CZ a podobne na tebe v pojistovne, kdyz chcws povinne ruceni na moto koukaji jak na martana atd.
1 reakcí na tento příspěvek motorka do 125 cm3
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hyosung xrx nestartuje Hyosung XRX 125, Hyosung XRX 125 SM, Hyosung RX 125 SM | Vdi | 0 | 21.7.2023 v 18:46 Vdi |
Seřízení ventilů hyosung xrx Hyosung XRX 125 | Vdi | 2 | 15.7.2023 v 15:10 eMnatřetí |
Uvařené hyosung Hyosung XRX 125 | Vdi | 2 | 8.7.2023 v 14:06 ja1 |
Hyosung xrx 125 odblokování Hyosung XRX 125, Hyosung XRX 125 SM | Vdi | 8 | 27.6.2023 v 16:15 eMnatřetí |
Enduro nebo sjezdovky Hyosung XRX 125 | Kohlstein | 30 | 23.10.2021 v 14:13 Beranidlo |