Téma: AJP PR5
1.2.2018 v 09:11
Zdravím vás,
chtěl bych se zeptat, jaké jsou vaše zkušenosti z AJP PR5. Na netu nějak obzvlášť moc informací není.
Plánuji se přesunout ze silnice na něco malého a zábavného s čím bude sranda i v terénu. Zároveň aby to byl trochu traktor... Při pročítání webu mi padla do ok AJP PR5tka. Nevíte jaký je rozdíl mezi verzí supermoto a enduro? Dělá to na mě dojem, že pouze v pneumatikách. Motorku bych využíval často i na cesty do práce, proto jsem přemýšlel nad koupí druhých kol se silničníma gumama a když bych nejezdil v terénu, tak bych to přehodil.
Díky za všechny názory a zkušenosti.
chtěl bych se zeptat, jaké jsou vaše zkušenosti z AJP PR5. Na netu nějak obzvlášť moc informací není.
Plánuji se přesunout ze silnice na něco malého a zábavného s čím bude sranda i v terénu. Zároveň aby to byl trochu traktor... Při pročítání webu mi padla do ok AJP PR5tka. Nevíte jaký je rozdíl mezi verzí supermoto a enduro? Dělá to na mě dojem, že pouze v pneumatikách. Motorku bych využíval často i na cesty do práce, proto jsem přemýšlel nad koupí druhých kol se silničníma gumama a když bych nejezdil v terénu, tak bych to přehodil.
Díky za všechny názory a zkušenosti.
1 reakcí na tento příspěvek AJP PR5
Jseš z Bráníka,skákni do Říčan k prodejci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) AJP PR5
alfik68> Jj, to mám v plánu, ale zajímají mě i zkušenosti od majitelů..
Je to solidní strojek pro hoby enduro. S dostatečně zdatným pilotem nebude ani za renomovanými značkami příliš zaostávat, ale výkon je menší. Mě to třeba nevadilo, spíš jsem to bral jako výhodu, je to takovej hodnej stroj a mému stylu jízdy vyhovuje. Servisní intervaly jsou luxusní a není problém vše zvládat doma, bez speciální výbavy.
Problémy: Řídící jednotka pro vstřikování se moc nepovedla. Vím o jedné, kterou kamarádovi v záruce měnili. Jinak obecně nefunguje úplně podle představ. Občas při přechodu na volnoběh to neuřídí a zdechne, starty nic moc, na můj vkus zbytečně dlouho točí, než naskočí. Karburátorovej jednobuch mi chytá na ťuknutí o tlačítko, tohle ne, chce chvíli zatočit. Když je ve výfuku ta tlumící vložka - i ta otevřenější (dělají dvě), je to ještě horší. Naskočí a hned zdechne. Člověk musí překonat vžitý instinkt a startér podržet o půlvteřinku déle, aby převalil ještě jednou. Zejména při prvních kilometrech bývá občas potřeba resetovat ŘJ (takovej magickej rituál zapínání a vypínání zapalování s pronášením zaklínací formule v portugalštině). S vyndanou tlumivkou to je znatelně lepší, ale zase jsi výrazně slyšitelný pro okolí, kromě hlubšího zvuku si při ubrání i střelí. Klasika.
V terénu funguje podle mého očekávání dobře, podvozek lze přizpůsobit. Ostatně k tomu účelu je motorka postavená. Pro použití na silnici už to tak vhodně nevidím. Ten motor dává znát, že mu vyhovuje proměnlivý styl zátěže, kotel, řadit, brzdy, zase kotel. Když ho chceš na silnici "ukolíbat" a držet 1/4 1/2 plynu a bublat takhle několik kilometrů, nelíbí se mu to. Taky rychlost bude limitem. Kolem 90-100 je taková hranice, kdy je jízda příjemná jezdci i stroji. Má to malou nádrž. Tankovat budeš tak po 80-130 km, podle stylu jízdy. Na cestování bude problém i se zavazadly. Moc možností, jak na to pověsit tašky není, úložný prostor v motorce je nula, i lékárničku budeš mít v batohu.
Pokud uvažuješ o občasném svezení spolujezdce, tak taky ne. Starší jsou homologované pro dva, novější už jen pro jednoho. Ale i na té staré je jízda ve dvou naprd, no jako na krosce ve dvou, akorát, že tady si ten druhej má kam odložit nohy, ale jinak nic moc. Nouzově na kousek.
Víc ti asi napoví zkušební jízda, tak najdi prodejce a prubni.
Problémy: Řídící jednotka pro vstřikování se moc nepovedla. Vím o jedné, kterou kamarádovi v záruce měnili. Jinak obecně nefunguje úplně podle představ. Občas při přechodu na volnoběh to neuřídí a zdechne, starty nic moc, na můj vkus zbytečně dlouho točí, než naskočí. Karburátorovej jednobuch mi chytá na ťuknutí o tlačítko, tohle ne, chce chvíli zatočit. Když je ve výfuku ta tlumící vložka - i ta otevřenější (dělají dvě), je to ještě horší. Naskočí a hned zdechne. Člověk musí překonat vžitý instinkt a startér podržet o půlvteřinku déle, aby převalil ještě jednou. Zejména při prvních kilometrech bývá občas potřeba resetovat ŘJ (takovej magickej rituál zapínání a vypínání zapalování s pronášením zaklínací formule v portugalštině). S vyndanou tlumivkou to je znatelně lepší, ale zase jsi výrazně slyšitelný pro okolí, kromě hlubšího zvuku si při ubrání i střelí. Klasika.
V terénu funguje podle mého očekávání dobře, podvozek lze přizpůsobit. Ostatně k tomu účelu je motorka postavená. Pro použití na silnici už to tak vhodně nevidím. Ten motor dává znát, že mu vyhovuje proměnlivý styl zátěže, kotel, řadit, brzdy, zase kotel. Když ho chceš na silnici "ukolíbat" a držet 1/4 1/2 plynu a bublat takhle několik kilometrů, nelíbí se mu to. Taky rychlost bude limitem. Kolem 90-100 je taková hranice, kdy je jízda příjemná jezdci i stroji. Má to malou nádrž. Tankovat budeš tak po 80-130 km, podle stylu jízdy. Na cestování bude problém i se zavazadly. Moc možností, jak na to pověsit tašky není, úložný prostor v motorce je nula, i lékárničku budeš mít v batohu.
Pokud uvažuješ o občasném svezení spolujezdce, tak taky ne. Starší jsou homologované pro dva, novější už jen pro jednoho. Ale i na té staré je jízda ve dvou naprd, no jako na krosce ve dvou, akorát, že tady si ten druhej má kam odložit nohy, ale jinak nic moc. Nouzově na kousek.
Víc ti asi napoví zkušební jízda, tak najdi prodejce a prubni.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Víkendové enduro Praha-západ Kawasaki KLX 250, AJP PR5 250 Enduro, KTM Freeride 2... | EnduroOnRoad | 18 | 21.2.2023 v 02:49 karelsychra |
Enduro na severu moravy AJP PR5 250 Enduro | Juri10 | 1 | 5.1.2022 v 20:00 EnduroLife |
Opravná sada zadní brzda, AJP PR5 2... AJP PR5 250 Enduro | DanielKu | 3 | 13.12.2021 v 11:24 udinar |
Už jen AJP PR5 :) [1 ... 4, 5] KTM Freeride 350, AJP PR5 250 Enduro | Fidži_CZ | 124 | 21.1.2020 v 08:26 venda07 |
Olej do vidlic ajp pr5 AJP PR5 250 Enduro | Jakub_ttr | 2 | 9.7.2019 v 18:23 Jakub_ttr |