Studený starty na brnk i po delší době, teplý starty na brnk, výkon v nízkých otáčkách v pořádku, výkon ve vysokých otáčkách v pořádku, volnoběh pravidelný, karburátory seřízený, vyčištěný, synchronizace karburátorů - udělána, motor mě vypnul taky ihned po natankování když jsem odjížděl od pumpy - takže podtlak v nádrži jsem vyloučil. Zajímavý je, že to udělá nepravidelně třeba 14 dní nic a potom třeba 2x na 100 km a potom je třeba zase 300 km pokoj. Zkoušel jsem přeřadit v nižších nebo naopak ve vysokých otáčkách a motor prostě někdy vypne. Stává se to jenom při řazení ze 4 na 5. Měl z vás někdo už neco podobnýho? Tohle se fakt blbě hledá. Dík.
ještě pro doplnění mám Goldwing 1500 SE kanadská verze rok 1995.
Moje osobní zkušenost, neboť na jedné motorce jsem měl již dost vytahanou pružinu od policajta a stačilo projet nějakou větší díru, stojan se zhoupnul a aktivoval čidlo "chcípnutí". Taky mi dalo dost práce to odhalit, protože prvně jsem podezříval karbec, pak to a tamto až nakonec...
Pokud už nevíš co, hledal bych v elektrických obvodech které umí chcípnout motor - tedy buď obdobné kontrolní okruhy nebo něco co může ovlivňovat funkci zapalování. Za to nic nedáš (netřeba nic složitě rozebírat a měnit), ale budeš mít jistotu.
Howgh.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kontrolka palivoměru Honda GL1500 GoldWing | kyk | 0 | 20.7.2024 v 20:54 kyk |
Honda Goldwing přídavná kolečka k m... Honda GL1500 GoldWing | truhlář | 2 | 13.7.2024 v 20:02 Rick_James |
Přestal fungovat ukazatel teploty Honda GL1500 GoldWing | Hamasi | 3 | 22.6.2024 v 20:34 Mro64 |
Gl 1500 Olomouc Honda GL1500 GoldWing | Buřťák | 0 | 19.6.2024 v 11:43 Buřťák |
gl 1500 Honda GL1500 GoldWing | Buřťák | 0 | 19.6.2024 v 11:37 Buřťák |