Zajímalo by mě jak je to se šroubem bohatosti směsi na tomto karburátoru. Když ho utahuji škrtím palivo a když ho povoluji přidávámpalivo nebo vzduch ?
Dle informací co jsem hledal na netu bych řekl, že je to palivový okruh ne? Takže by to mělo být palivo, ale jistý si nejsem takže díky jestli mi to někdo potvrdí, nebo případně vyvrátí.
Díky moc za potvrzení.
Čili kdybych dával větší hlavní trysku(vetší tryska =víc paliva), tak tenhle šroub bude muset být víc utažený oproti standardu?
Nebo ten okruh volnoběhu je nezavisle na hlavní trysce a nic se stim dělat nemusí? Jehla je přece zavřená na volnoběh takže by to ovlivňovat ta hlavní tryska neměla ne?
Díky za reakce
Naposledy editováno 05.04.2018 13:19:16
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
cestovani Kawasaki KLX 650 | Janlai | 5 | 9.8.2024 v 14:06 docent |
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 | Husa123 | 24 | 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein |
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 | LegitPasha | 4 | 3.12.2023 v 19:58 slabak2 |
KLX 650 verze C výměna zadního kola... Kawasaki KLX 650 | Dacann | 9 | 25.8.2021 v 12:00 Dacann |
Kawa KLX 650 a všechny ostatní jedn... [1 ... 320, 321] Kawasaki KLX 650, BMW R 80 GS, Triumph Tiger 955i, B... | Pegos | 9616 | 25.8.2021 v 11:56 Dacann |