1 reakcí na tento příspěvek Písmeno v poznámce u pneu v eshopech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Písmeno v poznámce u pneu v eshopech
1 reakcí na tento příspěvek Písmeno v poznámce u pneu v eshopech
1 reakcí na tento příspěvek Písmeno v poznámce u pneu v eshopech
Naposledy editováno 15.04.2018 17:45:11
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Písmeno v poznámce u pneu v eshopech
RED-MAN píše: Byala> Nevidím to tam.
To myslíš vážně?
Vždyť je tam tabulka jako kráva.
Naposledy editováno 16.04.2018 21:17:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Písmeno v poznámce u pneu v eshopech
Byala píše: To myslíš vážně?
Vždyť je tam tabulka jako kráva.
Tabulka jako kráva tam sice je, ale vztahuje se k úplně jinému písmenku, Wíš? Tak než začneš z jiných dělat blbce, tak začni samostudiem hezky u sebe.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Písmeno v poznámce u pneu v eshopech
RED-MAN píše: Byala> Inu myslím. Tabulek je tam víc, ale o tom, že pneu s J je určená na Yamahu MT-09 a s M na Kawu ZX-6R tam není ani slovo
Ale na to ses neptal. Ptal ses pouze, co znamená označení J, nebo M a to je z té tabulky zcela evidentní.
V eshopech občas vidím totožné pneu, které se liší pouze písmenkem v poznámce a cenou. Např. zde písmeno J a zde písmeno M. Víte někdo, co to znamená? Nejde mi o těch 50 Kč =D jen jsem zvědavý.
Naposledy editováno 17.04.2018 21:11:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Písmeno v poznámce u pneu v eshopech
vilemx píše: Tabulka jako kráva tam sice je, ale vztahuje se k úplně jinému písmenku, Wíš? Tak než začneš z jiných dělat blbce, tak začni samostudiem hezky u sebe.
Z nikoho blbce nedělám, snažil jsem se jen poradit.
Mám ovšem pocit, že jsi ho teď udělal sám ze sebe.
1 reakcí na tento příspěvek Písmeno v poznámce u pneu v eshopech
Tazatel se ptal na písmenko J a M uvedené v poznámce , nikoliv v označení pneumatiky. Pneumatika má označení 180/55 R17 73 W TL. Ty mu pošleš odkaz na tabulku, která uvádí rychlostní indexy. Opravdu si myslíš, že guma na supersport bude mít index J (100 km/h) nebo M (130 km/h)? Co se nad tím zamyslet? Blbost ne? Ta guma má rychlostní index W (270 km/h).
Písmena J a M uvedená v poznámce tedy nemohou označovat rychlostní index, ale něco jiného. Takže tebou poslaná tabulka je naprosto k ničemu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Písmeno v poznámce u pneu v eshopech
Ale nie je to žiadna hanba, neprečítal si si poriadne otázku, to sa môže stať každému. Z linkov, ktoré tam Red-man dal, je vidieť, že rýchlostný index je iný.
verze (M)
Zadní pneumatika ve verzi (M) - dvousměsová
je dvousměsová s poměrem (%) 40 - 20 - 40 profilu běhounu
střední část běhounu je široká přibližně 45 mm (záleží na celkové šířce pláště) a tvoří ji 70% silika a je hlavně uzpůsobena pro dlouhou životnost a dobrou stabilitu ve vysokých rychlostech
boční části mají šířku přibližně 88 mm na každé straně a tvoří je 100% silika
-> to zajišťuje znatelně vyšší přilnavost na mokrém povrchu a minimalizuje podklouznutí za všech podmínek
Přední pneumatika ve verzi (M)
je tvořena z jedné směsi, která je nyní tvořena 100% silikou, odvozenou od směsi na bocích běhounu zadního pláště (O)
(zatímco dříve směs byla tvořena z 50% siliky a 50% karbonových sazí)
rychlé zahřátí a přilnavost na suchu je zajištěna novým složením polymerů a novým postupem při přípravě směsi
Naposledy editováno 18.04.2018 18:12:22
1 reakcí na tento příspěvek Písmeno v poznámce u pneu v eshopech
Speciální verze (K) * pro BMW K1300GT
nová generace profilu odpovídá novému patentovanému vzorku, zaručuje snadné ovládání a zvyšuje důvěru při všech manévrech
nový moderní vzhled design umožňuje optimalizaci elastických vlastností konstrukce k dosažení nejoptimálnějšího kontaktu mezi pneumatikou a povrchem vozovky v každé situaci
3 zóny pnutí (Interact™ Technology) zaručují vysokou životnost v rovné poloze a dobrou přilnavost v náklonu
nová směs silice s nano-částicemi zvyšuje výkon a bezpečnost za každého počasí
* verze (K) dvousměsová, zesílená kostra uzpůsobená pro lepší stabilitu BMW K1300GT
Zadní pneumatika ve verzi (K)
je dvousměsová, zesílená s poměrem (%) 40 - 20 - 40 profilu běhounu
střední část běhounu je široká přibližně 45 mm (záleží na celkové šířce pláště) a tvoří ji 70% silika a je hlavně uzpůsobena pro dlouhou životnost a dobrou stabilitu ve vysokých rychlostech
boční části mají šířku přibližně 88 mm na každé straně a tvoří je 100% silika
-> to zajišťuje znatelně vyšší přilnavost na mokrém povrchu a minimalizuje podklouznutí za všech podmínek
Přední pneumatika ve verzi (M)
je tvořena z jedné směsi, která je nyní tvořena 100% silikou, odvozenou od směsi na bocích běhounu zadního pláště (O)
(zatímco dříve směs byla tvořena z 50% siliky a 50% karbonových sazí)
rychlé zahřátí a přilnavost na suchu je zajištěna novým složením polymerů a novým postupem při přípravě směsi
Naposledy editováno 18.04.2018 18:15:44
Dobrá, jsem tedy blb no.
Naposledy editováno 18.04.2018 22:10:52
Byala> Hezký, uznat chybu, to se dneska vidí málokdy =D Se stane...
Btw. když vidím Pirellku za 1650, mám asi vítěze XD
Naposledy editováno 19.04.2018 21:56:40