paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Technika offroad jízdy na velkých cestovních endurech
Off-Road Riding Techniques for Adventure Bikes - The Basics (14 videos)

Videa s vysvětlením základů offroadu na velkých endurech. Bohužel je to jen anglicky (a překlad titulků nefunguje nejlépe). Ale aspoň něco.
Ve 14 videích jsou vysvětlené základy.

Kdo by věděl o něčem podobném v češtině, tak to sem může hodit.

Playlist:
1. Body position...držení těla
2. Mounting and dismounting...nasedání, vysedání
3. Getting up on the pegs....stání ve stupačkách
4. Turning around....otáčení
5. Cornering....smyk
6. Emergency stops....nouzové brždění
7. Acceleration and deceleration....zrychlování a zpomalování
8. Picking up a downed bike...zvedání motorky
9. Riding downhills....jízda z kopce
10. Hill climbs.....jízda do kopce
11. Failed uphill recovery 1.....bezpečné otočení v kopci 1
12. Failed uphill recovery 2.....---||--- 2
13. Riding on rocks....jízda na kamenech
14. Riding in sand......jízda v písku

2 reakcí na tento příspěvek Technika offroad jízdy na velkých cestovních endurech

3.5.2018 v 21:16 | Nahoru | #1
Fajn videa. Už jich mám na YT podobných dost zkouknutých.
Tenhle borec má taky fajn rady:

(reakce na) Technika offroad jízdy na velkých cestovních endurech

3.5.2018 v 22:20 | Nahoru | #2
Pedl> hmmmmm, tak borec má taky fajn zkušenost opíjet lidi rohlíkem. Kdyby si před ten kmen nenavozil půl kolečka drobného dřeva, ze kterého si pak vyrobil skokanský můstek, tak by tomu Báwu nejspíš urazil celé zadní kolo i s půlkou kardanu.... Chtěl bych ho vidět, jak by to dal z opačné strany Jako ne že by to nešlo, ale asi mu bylo líto motorky

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technika offroad jízdy na velkých cestovních endurech

24.7.2018 v 15:59 | Nahoru | #3

Pedl píše: Fajn videa. Už jich mám na YT podobných dost zkouknutých.
Tenhle borec má taky fajn rady:



A jakej má smysl rasovat čtvrtunový až třísetkilový stroje přes takovýhle klády ? Snad to jsou motorky určený k cestování někam dál, aby se na ně dalo pár věcí naložit a těh 5-10 tisíc kilometrů po dálnici (asfaltový cestě) ve zdraví přežít.
Ale když někdo jede cíleně krosit na balkán, nebo do maroka na mastodontech, což je kousek a dá se to vydržet i na lehkýmenduru, a nejezdí s nima nikam dál, tak proč ? Není lepší vzít nějakou čtyřstovku, pár věcí do vaku a užiju si to tam a nebudu se trápit s mutantem v korytě řeky nebo na náhorní plošině mezi kamenama. Chápu, že pár lidí pojede i dál, možná, proto třeba i trénujou, ale jak to pozoruju tak většina lidí stejně nikam dál nepojede. A tohle zkoušet třeba v Pamíru, nebo v Indii, no nevím,kterej šílenec by do toho šel...

Já teda kdybych jezdil jen balkán a maroko s alžírem (trajekt z janova) atp. tak vůbec nemám doma takovej těžkej stroj jako je tigr800 a to je přitom jedna z nejlehčích motorek ve svý kategorii. Holt pojedu těch 700-1500 km o den dýl ale zato tam, v terénu, to by bylo poježděníčko. Žádny přemejšlení jestli jo, nebo ne a většinu zjímavejch cest vynechávat.

Natož tohle zkoušet s dvanáctistovkama, to je holý šílenství, který musí vážit s padákama a všema těma ochranejma doplňkama, kuframa, nosičema a tím vybavením tak 300 kilo bez pilota kamikadze.A ještě by mě zajímalo, kolk takovejch skoků a nepovedenejch padnutí vlivem špatnýho navršení klacků vydrží třeba držáky kufrů a samotný uchycení.

Naposledy editováno 24.07.2018 16:11:26
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
BMW servis Ostrava a okolí BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure Otmarlojzek 8 22.9.2024 v 19:00 FrancisR
BMW R 1200 GS - 2005 Výroba klíčku BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure Otmarlojzek 26 22.9.2024 v 10:30 Ivos
Nabíjačka na lítiovú batériu Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports Viator 5 16.9.2024 v 20:25 Smog_Phantom
BMW R1200GS Adventure 2007 škripot ... BMW R 1200 GS Adventure denisga44 20 9.9.2024 v 09:49 Deadman
Tlumič řízení Zaddox LD1 (wwwmoteac... KTM 1290 Super Duke R, KTM 1290 Super Adventure, KTM... riderr3 1 6.9.2024 v 15:28 Gahan37


TOPlist