paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Husqvarna SM510 R
 
3.3.2008 v 12:35
Máte někdo s tímto strojem zkušenosti?? + a - toho stroje.Hodlám koupit motárda a nevím co.

Husqvarna SM510 R

3.3.2008 v 13:55 | Nahoru | #1
kamos ma 07, jel s nim jednu sezonu v MCR v kategorii open + vyjizdky v okoli... co sem na tom jel tak celkem tvrdej podvozek, mozna i mensi zdvih? aspon se to tak tvari.. proste od vyroby je to na silnici takze se to nehoupe jak enduro s 30cm zdvihu, silene to zataci:) a to uz jsem na tom jel s tlumicem rizeni...
slusnej vykon... paradni brzdy...
behem toho roku blblo dobijeni .. vymena regulatoru a pri jednom zavodu se bohuzel uvolnilo neco v prevodovce a spodek motoru KO... o jineho kusu sem o tehle zavade neslysel a preci jen to byl zavodne nasazenej stroj...

obcas sem chodi, nick Aliii ... ti dyztak rekne vic.. ale asi ani neni co:)

1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna SM510 R

3.3.2008 v 16:11 | Nahoru | #2
Kup KTM 690 SMC...

(reakce na) Husqvarna SM510 R

3.3.2008 v 16:42 | Nahoru | #3
Face> to bych rád ,ale tolik peněz nemám .

Chci koupit neco staršího .2005 by byl ideál .Jdemi o to aby ta motorka byla spolehlivá . Nechci jezdit závody . silnice občas nějaká polnačka a blbinky .

Husqvarna SM510 R

3.3.2008 v 16:43 | Nahoru | #4
A co říkáte yamaze XT 660X ??? Ta se spíš jako motárd jen tváří co ?? Klidně se do mě pustte jestli kecám Potřebuju vědět co nejvíce info .

2 reakcí na tento příspěvek Husqvarna SM510 R

3.3.2008 v 16:47 | Nahoru | #5
los karlos: no ta hqv je ostrej motard, kolem 60koni, kolem 100kil... a samo servisni intervaly v MTH...

XT je mnoem slabsi, tezsi, vzduchem chlazenej motor a servisni intervaly jako u silnicni motorky a preventivni vymeny dilu po x MTH jako u ostrejch krosek/motardu se tu nevedou...

FACE: mas nakej duvod k tomu tvrdit ze jedine 690SMC?

(reakce na) Husqvarna SM510 R

3.3.2008 v 17:14 | Nahoru | #6
assassin> To znamená ,že to bude stejný jako u husabergu každou chvilku něco měnit.

1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna SM510 R

3.3.2008 v 17:18 | Nahoru | #7
los karlos: presne tak, v tyhle kategorii si nevyberes ... 60+ koni z jednovalce holt neco stoji...

pak je moznost huska SM610 .. coz je verze srovnatelna s tou XT660 ... snazsi servis... vetsi hmotnost, mene vykonu...

ale u tech "ostrejch" motardu to vyjde na stejno....

(reakce na) Husqvarna SM510 R

3.3.2008 v 17:25 | Nahoru | #8
assassin> No tak jestli je XT stovnatelný s stou SM tak o tom budu přemýšlet . .Kámoš mě táhne do XT je to snažší na udržbu. Díky ti moc .

1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna SM510 R

3.3.2008 v 17:27 | Nahoru | #9
...italskej sráč, kámoš to má nový, pořád se na tom něco sere, ale je pravda že to jede dobře...když to jede.

(reakce na) Husqvarna SM510 R

3.3.2008 v 17:47 | Nahoru | #10
mrtvola> A neni náhodou husgvarna ze Švédska???

Husqvarna SM510 R

3.3.2008 v 18:22 | Nahoru | #11
los karlos: bejvavalo... ted jsou to motorky made in italy:) myslim ze ve stejne kategorii bude drzet stejne jako konkurence.. ale tak jako pristup japonciku a italu v tom mozna nakej rozdil delat bude no... znas to, zalezi v jakej den tvoji motorku delali:)

jo a ted koupilo husqvarnu bmw.. takze by ty spagetozrouty taky mohli dokopat k nejake stale urovni kvality

Husqvarna SM510 R

21.3.2008 v 19:13 | Nahoru | #12
kamarad ji ma rok2007 ne vyblbnutí dobry ale delsí vzdalenost hruuuza.zalezi co hledas

(reakce na) Husqvarna SM510 R

21.3.2008 v 19:20 | Nahoru | #13
assassin> 660tka je vodnik..

Husqvarna SM510 R

4.4.2008 v 14:32 | Nahoru | #14
Příspěvek smazán autorem

Naposledy editováno 16.04.2008 05:21:10

Husqvarna SM510 R

4.4.2008 v 14:54 | Nahoru | #15
jo xt660 je na vodu

Husqvarna SM510 R

15.4.2008 v 12:56 | Nahoru | #16
LosKarlos> přesně tak jak říká assassin, u Husabergu, Husqvarny, ale i u KTM 660 SMC, VOR, GAS GAS a podobných speciálů se prostě náročnějšímu servisu nevyhneš. Jsou to ostrý jednoválcový tvrdý motory poskytující poměrně vysoký výkon a to se musí někde projevit. XT nebo FMX jsou jak bych to řekl, civilní verze pro každodenní použití.daleko pohodlnější, větší, těžší a s intervaly výměnů oleje 6000 km až 10 000 km. Taky použití vostrých motardů je radikálnější, dáš si s Huskou ( a jí podobným ) delší rovinku na plný plyn a budeš cítit jak ten motor pod tebou pláče, resp. monotoní jízda rovinkou mu jednoznačně nesvědčí a vyloženě se na tom trápíš. XT a FMX je v tomhle uhlazenější. Teď je na tobě co ti bude více vyhovovat.jestli radikální motard bez jakýchkoliv ústupků, nebo "navoněný" japonec, který ti bude věrně sloužit, ale nedá ti tolik vášně. Já osobně jsem pro tu první variantu a když se budeš řídit heslem týpků co jsou v sedle těchle dravců jako doma ( závodníků, krossařů ).pravidlem 3 krát V ( výměny vody, vzduchového filtru a voleje ) tak je to včechno v pohodě . Dej vědět jak jsi se rozhodnul

Husqvarna SM510 R

15.4.2008 v 12:59 | Nahoru | #17
jj chyba XT je vodnik.. moc to nesleduju tak sem o tom nevedel...

Husqvarna SM510 R

1.5.2008 v 13:45 | Nahoru | #18
a co drz 400 sm? na udrzbu by to melo bejt lepsi nez ostry motardi ale zas to neni tak tezky jako xt...

Husqvarna SM510 R

1.5.2008 v 17:26 | Nahoru | #19
Boblbee> Výměna vody??? olej beru, vzuchovej filtr taky...ale vodu ne to víc měníš píst než vodu

Husqvarna SM510 R

2.5.2008 v 07:40 | Nahoru | #20
mb> DR-Z se ovládá téměř tak dobře jako ostrý motorky, je lehký (s XT660 atd se to nedá srovnat) málo vibruje a zároveň je hodně nenáročný a trvanlivý, ale to všechno je vykoupený nízkým výkonem - oficiálně se udává 40 koní ale sériovky mívají 35 a úpravou airboxu, přetryskováním a laďákem se dostaneš tak na těch 40, ještě prej hodně pomůže výměna karburátoru za Keihin FCR, ten já mám, ale nikdy sme neměl ten normální, takže nevím :))
Každopádně na zadní na trojku vůbec žádnej problém a maximálku s rychlým převodem bych viděl tak na 140-150, ty nejnatuněnější jezdí 160+ Cestovní rychlost bude ale tak 100-110
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist