Téma: Odezva z motoru na zadní kolo při přidání plynu a neplynulý přenos výk...
6.5.2018 v 21:23
Zdravím
mám problém a tím je to, že když např. jedu zatáčkou a uberu plyn a pak ho zase přidám, tam mi na zadní kolo jde odezva od plynu neplynule a moto vždy škubne.
Přijde mi, jako by byla někde v motoru na nějaké části vůle, např. drážkovaná hřídel v ozubeném kole jako by bylo drážkování vymačkaný a vznikla tam vůle mezi hřídelí a ozubeným kole a tím pádem tam hřídel jakoby neseděla těsně !

Vůbec nevím, čím by to mohlo být a jestli to náhodou nedělají Hornety normálně, jelikož ho mám cca 2 měsíce, tak se tak nějak pořád seznamujem.
Neví někdo, čím by tohle mohlo být způsobeno? Myslel jsem, že to dělá řetězovka, ale tu jsem vyměnil a děje se to pořád, je to dost o držku, protože když tam mám vytočenou dvojku a v zatáčce uberu a pak přidám, škubne mi to se zadním kolem kolikrát jako kráva a mám strach, že mi to jednoho krásnýho dne prostě ustřelí a já se zválím.
Ne nebude to tím, že mám moc rychlou ruku, na to jsem se zaměřil hned jako první věc, prostě je tam mrtvej bod mezi roztočením motoru a přenosem výkonu na zadek.

Jen se modlím, aby to nebyla nějaká vymačkaná hřídel v motoru a nemusela do servisu, ale to mi přijde jako blbost, má najeto jen 19 700, což si myslím, že je nic.

Předem díky moc všem za rady a nápady !!!

Naposledy editováno 28.07.2021 11:54:17

2 reakcí na tento příspěvek Odezva z motoru na zadní kolo při přidání plynu a neplynulý ...

9.5.2018 v 21:22 | Nahoru | #1
Tak znovu a stručněji. Načítání všech konstrukčních vůlí (klika - spojka - převodovka - řetěz/kardan - náboj zadního kola) udělá i čtvrt otáčky zadního kola. Oproti autům je to obrovský rozdíl, proto při jízdě cítíš nepatrnou prodlevu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odezva z motoru na zadní kolo při přidání plynu a neplynulý ...

10.5.2018 v 07:21 | Nahoru | #2

vilemx píše: Tak znovu a stručněji. Načítání všech konstrukčních vůlí (klika - spojka - převodovka - řetěz/kardan - náboj zadního kola) udělá i čtvrt otáčky zadního kola. Oproti autům je to obrovský rozdíl, proto při jízdě cítíš nepatrnou prodlevu.


Ctvrt otacky, ty jses to odbornik. Takovou vuli nema ani traktor na rizeni... Pak si to nekdo precte a jeste tomu uveri

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odezva z motoru na zadní kolo při přidání plynu a neplynulý ...

14.5.2018 v 04:49 | Nahoru | #3

vilemx píše: Tak znovu a stručněji. Načítání všech konstrukčních vůlí (klika - spojka - převodovka - řetěz/kardan - náboj zadního kola) udělá i čtvrt otáčky zadního kola. Oproti autům je to obrovský rozdíl, proto při jízdě cítíš nepatrnou prodlevu.



Jaký je rozdíl v načítání vůlí tak obrovský, motorky proti autu ? Vysvětli. Jako, že auto nemá kliku - spojku - převodovku - rozvodovku - kardan - náboje kol ???
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zkušenosti s Moteacom Honda CB 600F Hornet Dzindra23 3 Včera v 13:42 rg250
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet stevenn 1 24.9.2024 v 17:20 nevo7
Vůle na spojkovém koši Honda CB 600F Hornet SisaFree 6 14.9.2024 v 01:18 Shullin
Karburátory Honda CB 600F Hornet Pavel0112 20 12.8.2024 v 10:51 hycomat
repas vidlic v Českých Budějovicích Honda CB 600F Hornet kolls 9 12.8.2024 v 07:25 FJRPEPA


TOPlist