Ted ten problem, pri koupi motorka za jizdy cukala pri konstantni rychlosti, jako by vynechala a treba nepalila, jen tak jednou. Ale porad se to opakovalo, stacilo pridat plyn a jela nez se zase ty otacky vyrovnaly. Predchozi majitel rikal, ze nechal cistit karbec, udelat ventily a vymenit svicky a od ty doby to dela. Rikal sem si ze to karbecem. Doma sem ho jako laik shodil a tak nejak sem se pokusil podivat, samo nic sem nevidel a slozil sem to zpet. Nakonec sem si hral se sroubem smesy, otacky porad stejny. Zkousel sem ji povolit, utahnout ale problem porad. Zkousel sem vytahnout vz.filtr a bylo to trosku lepsi ale porad to delalo. Porad sem tocil sroubem smesi a tak nejak nastavil aby to bylo tak nejak nejlepsi. Ale porad to dela, nejvice na 4ku a 5ku. A tak sem zkousel fora. Koukal se na hladinku podle hadicky, zdala se mi dobra, mozna malilinko nad spojem karbecu ale vazne mozna. Pak mi volal puvodni majitel, ze predeslej majitel tam nechal delat jakejsi dynojet stage 1. Je tam ladak a K&N vz.filtr. Jinak jeste starutuju uplne suverene bez sytice, kdyz dal na volnobeh sytic, spis se to jakoby pridusi a otacky jaou stejne. Koukal sem na svicky a ty byly uplne cerne. Takze nejspis bohata smes. Zkousel sem smes nastavit na cca 1-1,5 otacky a zadna zmena. Naopak to cukall jeste vic. Kdyby nekdo mel nejaky tady ci napady co s tim byl bych vam vsem vdecnej. Diky
1 reakcí na tento příspěvek Rozhozenej karbec suzuki dr 650
1 reakcí na tento příspěvek Rozhozenej karbec suzuki dr 650
edit :hlavní trysku za menší
Naposledy editováno 11.05.2018 20:30:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozhozenej karbec suzuki dr 650
Samo ze kdyz nebude zadna jina moznost tak hold zainvestuju a udelam vse origo jak karb tak fite a vejfuk.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozhozenej karbec suzuki dr 650
Nevím jak na tom jsou s cenovkou trysky na DRko ale na ducnu to nebyla likvidační suma.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozhozenej karbec suzuki dr 650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozhozenej karbec suzuki dr 650
Posun jehly a laborování s šroubem volnoběhu je jediný způsob jak poradit karbec s minimem nákladů. Zkus jehlu o zářez níž co to udělá....
Stejně pokud na to nemáš ucho tak je to jen takový pokus... Na svíčce jsou sice vidět výsledky ale někdy to trvá no.... Já proto začal ladit s lambdou
1 reakcí na tento příspěvek Rozhozenej karbec suzuki dr 650
1 reakcí na tento příspěvek Rozhozenej karbec suzuki dr 650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozhozenej karbec suzuki dr 650
1 reakcí na tento příspěvek Rozhozenej karbec suzuki dr 650
2, jestli to startuje studený hned bez sitiče, je to bohatý
3, černý svíce ==> bohatý
Jako první odpoj airbox a nech sát rovnou karbec, viděl sem v airboxu myší hnízdo i hadr co to sežralo při testování bez filtru.
Dál zkontroluj trysku, jestli tam nějaký prase nenasralo nějakou brutální (přece čím větší tryska, tím víc to jede). Já jsem se zkoušením na brzdě dostal k nejvhodnější těsně pod 160 (otevřenej laďák, filtr mám dojem obyč, to už si nejsem jistej). Origo je tuším 140? A bacha, oblíbená česká prasárna je ty trysky někde v jzd převrtávat, takže nejlepší je někde na vrakáčí sehnat origo (nebo rovnou celej karbec, z toho se hodí i šoupě až zjistíš že ho máš vymlácený). A pak někde na ebayi koupit něco typu 140-170 a doladit.
Ten karbec zkontroluj jestli dovírá atd, jestli se ti to neulejvá, hladinu jsi asi podle popisu dělal, to je dobře popsaný v manuálu
1 reakcí na tento příspěvek Rozhozenej karbec suzuki dr 650
1 reakcí na tento příspěvek Rozhozenej karbec suzuki dr 650
ZA DRUHÉ seřízovaní směsi na vonoběžné otačky přístup k němu na kokot , v mnoha případech je nutno sundat karbec
a jsou dva typy podle umíštění : PRVNÍ je umístěn před šoupětem bereme - li směr vzduchový filtr - karburator (šoupě) tím se šteluje vzduch proudící k volnoběžné trysce , utahovaním volnoběžnou směs obohacuješ (ubíraš vzduch) , povolováním ochuzuješ
:DRUHÝ je umístěn až za soupětem a reguluje se sním pouze množství této směsi , poměr je daný velikostí volnoběžné trysky / otvor pro proudící vzduch a tady platí pokud ho povoluješ volnoběžné otačky stoupají , utahuješ volnoběžné otačky klesají
1 reakcí na tento příspěvek Rozhozenej karbec suzuki dr 650
7tis/min ale opravdu minimalne a jen obcas. Ale da se s tim normalne jezdit a neomezuje me to. Kazdopadne rozuzleni bylo v tom, ze predeslej majitel “ pral” k&n filtr. Znamej ho prepral a nastrikal a najednou jede 🙏🙏🙏🙏🙏👍 . Takze nejvetsi problem byl v ty “ nejlevnejsi” polozce. Kazdopadne v tydnu mi dorazi komplet sada na karbec, vcetne trysek a jehly. Tim se mozna uz stovna i ta spotreba. Hlavni tryska tam je nejaka 155. Tak snad to pomuze a pojede i za nejakou rozumnou spotrebu.
Naposledy editováno 20.05.2018 21:33:32
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
wössner montáž pístních kroužků Suzuki DR 650 | frool | 16 | 29.12.2023 v 17:04 Kohlstein |
Převodová kola DR650 Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE | Smrči-GSX-F | 5 | 25.12.2023 v 23:51 2stroke |
uzavŔENO - Lehké, ale funkční vybav... [1 ... 4, 5] Suzuki DR 650, Yamaha XT 660 R, KTM 690 Enduro, Husq... | ZdendaZB | 135 | 10.11.2022 v 08:49 Gahan37 |
Suzuki DR650 R Spojka Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE | FerryUltra | 13 | 28.10.2022 v 16:12 Drakl |
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... | Perkz | 2 | 24.10.2022 v 14:02 Eddie83 |