Téma: H Hornet 600 nestartuje
15.5.2018 v 22:12
Zdravím,
tak se už i mě, bohužel něco muselo vysrat...
Motorka normálně startovala v klídku, v pohodě... před pár dny se mi ale stala nemilá věc, a to, že jsem já debil motorku uchlastal (tedy ulil svíce - nejdou to NGKčka, jsou to Densa)... no... jako standartně jsem po sundání krytů,sedla a nádrže vytáhl svíčky (1,2 a 4, třetí pod rámem jsem nemohl dostat), protočil motor aby se to vyflualo a pak zase řešil svíčky- očistil je,opálil a osušil a hodil je zpátky (i tak ale vypadali na celkem slušný stav... nikde nezasratá,upálená...).
Motorku jsem pak nahodil přes kabely což chytla - na všechny 4 válce a nechal jí tak 10 minut šlapat,vše v klidu.. potom jsem jí chcípnul a řekl jsem si, že baterka bude po tolika pokusech vyflusaná,vytáhl jí a dal jí na nabíječku.
Baterku jsem plně nabitou přidělal zpátky a zkoušel startnout... chytlo to bez problému, chvíli šlapala opět na 4 válce vše v klidu pak motorku chcípnul a v přesvědčení, že je vše v pořádku už nic dál neřešil....
Bohužel dnes, když jsem si řekl: "no... ještě to jednou zkusím jak na tom je..." se mi opět nepodařilo motorku nastartovat (baterka je v pohodě, i podle nabíječky...) a zase začaly stejné problémy jako před pár dny - pár pokusů na nastartováni,nic... a ještě, stejně jako minule začala po pár pokusech opět střílet do výfuku...
Otázkou tedy je, čím to je, motorka před ulitím šlapala jako hodiny na výbornou, po ulití a "vyřešení" problému se opět sebrala ale teď zase nic.... bojím se, že i když dám nový svíčky problém bude přetrvávat...vím, nemusí, ale je blbý řešit problém někde, kde není(i když myslím že problém ve svíčkách je... ale právě proto se zde ptám, jestli to tak skutečně je...)
tak se už i mě, bohužel něco muselo vysrat...
Motorka normálně startovala v klídku, v pohodě... před pár dny se mi ale stala nemilá věc, a to, že jsem já debil motorku uchlastal (tedy ulil svíce - nejdou to NGKčka, jsou to Densa)... no... jako standartně jsem po sundání krytů,sedla a nádrže vytáhl svíčky (1,2 a 4, třetí pod rámem jsem nemohl dostat), protočil motor aby se to vyflualo a pak zase řešil svíčky- očistil je,opálil a osušil a hodil je zpátky (i tak ale vypadali na celkem slušný stav... nikde nezasratá,upálená...).
Motorku jsem pak nahodil přes kabely což chytla - na všechny 4 válce a nechal jí tak 10 minut šlapat,vše v klidu.. potom jsem jí chcípnul a řekl jsem si, že baterka bude po tolika pokusech vyflusaná,vytáhl jí a dal jí na nabíječku.
Baterku jsem plně nabitou přidělal zpátky a zkoušel startnout... chytlo to bez problému, chvíli šlapala opět na 4 válce vše v klidu pak motorku chcípnul a v přesvědčení, že je vše v pořádku už nic dál neřešil....
Bohužel dnes, když jsem si řekl: "no... ještě to jednou zkusím jak na tom je..." se mi opět nepodařilo motorku nastartovat (baterka je v pohodě, i podle nabíječky...) a zase začaly stejné problémy jako před pár dny - pár pokusů na nastartováni,nic... a ještě, stejně jako minule začala po pár pokusech opět střílet do výfuku...
Otázkou tedy je, čím to je, motorka před ulitím šlapala jako hodiny na výbornou, po ulití a "vyřešení" problému se opět sebrala ale teď zase nic.... bojím se, že i když dám nový svíčky problém bude přetrvávat...vím, nemusí, ale je blbý řešit problém někde, kde není(i když myslím že problém ve svíčkách je... ale právě proto se zde ptám, jestli to tak skutečně je...)
Super, diky moc,nevím jak dlouho tam jsou, vypadaji dobre ale jak říkáš...lepší vyměnit... obednam bud Densa nebo brisky a mrsknu je tam... jeste teda vymyslet jak vydolovat tu 3. pod ramem... bude mi stacit klasicky 16-tka svicak co se prodava kolem te stovky?
Neviem, aký máš ročník, na staršom (karburátorovom) Hornete sviečku 3 vyberieš, keď odmontuješ cievku. Normálne tým istým sviečákom, ako ostatné. Ak teda používaš 1/4 golu. Odmontovať a namontovať cievku trvá asi 10 minút.
Neviem, čo znamená sviečku "opáliť". Ja sviečky neopaľujem, ale vypaľujem na el. platničke cca desať minút. Musia smrdieť a musí sa z nich dymiť. Týmto rozchodím aj uliate NGK.
Ak je to karbec, tipujem na kombináciu uliatych sviečok a zasratých karburátorov.
Malá rada na záver: Keď sviečky ulejem, nevyberám sviečku 3, nechce sa mi. Tú vyberám len pri výmene.
Neviem, čo znamená sviečku "opáliť". Ja sviečky neopaľujem, ale vypaľujem na el. platničke cca desať minút. Musia smrdieť a musí sa z nich dymiť. Týmto rozchodím aj uliate NGK.
Ak je to karbec, tipujem na kombináciu uliatych sviečok a zasratých karburátorov.
Malá rada na záver: Keď sviečky ulejem, nevyberám sviečku 3, nechce sa mi. Tú vyberám len pri výmene.
Já ted na Hornetovi taky měnil svíčky.Byly tam NGK,najeto na nich asi 35tis.km a naprosto žádnej problém.
Dával jsem tam Brisk,žádnej rozdíl.Taky jsem měl strach jak je dostanu ven,ale naprosto v klidu.
Taky jsem si sundal cívku,drží na dvou šroubech M6 a pak už to jde po másle.
Já měl 1/2 gola svíčák 16mm,redukci 1/2 na 1/4 a pak nástavec a ráčna 1/4 a no problémo.
Dával jsem tam Brisk,žádnej rozdíl.Taky jsem měl strach jak je dostanu ven,ale naprosto v klidu.
Taky jsem si sundal cívku,drží na dvou šroubech M6 a pak už to jde po másle.
Já měl 1/2 gola svíčák 16mm,redukci 1/2 na 1/4 a pak nástavec a ráčna 1/4 a no problémo.
1 reakcí na tento příspěvek H Hornet 600 nestartuje
Hoši já mám toho horneta 6 let,za tu dobu jsem najel asi 35tis.km na jedny svíčky NGK a nikdy se mi neulily.
Co dělám špatně????
Co dělám špatně????
Tak svíce objednaný - nakonec jsem volil předepsaný z manuálu - DENSO U27FER9 - stejný jako tam jsou teď....
motorka je ročník 2002, díky za tipy, snad by mi to i mělo ulehčit práci
no... ono bych to asi ani neulil..bohužel pro mě, mám nově motorku seškrcenou na 35 kw (o polovinu ze 70ti), vše seštelovaný a nastavený na to,aby to šlapalo...ale ulil jsem to tím, že jsem to ,,předávkoval sytičem,, a až pak jsem si uvědomil (zjistil), že po škrcení nemám dávat celý na maximum, ale najít si novou, správnou polohu (pořád nevím, kde by mohl být - pokud má někdo nějáký tip, PROSÍM hoďte ho sem).. ale chybama se člověk učí...
file... no...nic neděláš špatně :P prostě už to s tím umíš, přál bych si to taky takhle ovládat :
motorka je ročník 2002, díky za tipy, snad by mi to i mělo ulehčit práci
no... ono bych to asi ani neulil..bohužel pro mě, mám nově motorku seškrcenou na 35 kw (o polovinu ze 70ti), vše seštelovaný a nastavený na to,aby to šlapalo...ale ulil jsem to tím, že jsem to ,,předávkoval sytičem,, a až pak jsem si uvědomil (zjistil), že po škrcení nemám dávat celý na maximum, ale najít si novou, správnou polohu (pořád nevím, kde by mohl být - pokud má někdo nějáký tip, PROSÍM hoďte ho sem).. ale chybama se člověk učí...
file... no...nic neděláš špatně :P prostě už to s tím umíš, přál bych si to taky takhle ovládat :
Já dávám třeba sytič fakt jen při startu, nechám blafat pár sekud, vypnu sytič a radši zvednu trochu volnoběh než to krmit bohatou směsí. Jinak jezdím Xlet ve všem NGK a nikdy jsem neměl problém. Ted jsem dal na zkoušku iridia jelikož jsem je dostal a žádný rozdíl jsem nezpozoroval jak u XRV tak u CBR. Ale za plnou cenou bych je nikdy nekoupil.
filboy> ahoj, syn si pořídil Hornera CB 600s , nechali jsme ho stáhnout na 35 jel ok. teď stal asi měsíc v garáži. potřeboval jsem ho převést na zazimování, dobil jsem baterku a začal startovat. A nic, ani na roztlaceni. občas mi přišlo že při startování se chytal na 1 válec . zítra vyndám svíčky a dám nové. jak si to řešil ty. četl jsem že si měl stejný problém. dík za odpověď. Tomas
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
vůle v uchycení třmenů předních brz... Honda CB 600F Hornet | jacobhornet | 10 | 2.11.2024 v 13:08 Kohlstein |
Jak otevřít sedlo u horneta Honda CB 600F Hornet | ShihTzu | 6 | 1.11.2024 v 08:25 FJRPEPA |
seřízení světlometu Honda CB 600F Hornet | pidivr20 | 6 | 20.10.2024 v 15:15 amirinda |
Zkušenosti s Moteacom Honda CB 600F Hornet | Dzindra23 | 5 | 28.9.2024 v 09:58 ZdenalH |
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | stevenn | 1 | 24.9.2024 v 17:20 nevo7 |