Téma: varadero problem
12.6.2018 v 06:23
Caute, chcel by som sa spytat ci ma niekto skusenosti s Varaderom... pri 160km/h mi zacne akokeby plvat predok...s cim to moze byt?
Ď
Ď
Z kuframa nebo bez ? To bych zkusil asi jako první. Já jsem měl na varaderu velký kufry od Givi a při 200 jsem onich nevěděl. Teď na BMW K1200 GT okolo 180 cítím, že je trošku nervózní
(velký topkase, ale hodně foukal vítr).
Guma, ložisko v krku.
Mrkni na varadero.cz - tam stopro najdeš odpověď.

Guma, ložisko v krku.
Mrkni na varadero.cz - tam stopro najdeš odpověď.
Tam snad ani nekoukej,tam je to nějaký mrtvý,moc se tam neděje.
Ono ve 160 to plavat asi bude.Bude asi taky záležet na tom jaké máš plexi,proudy za auty taky dělají své,boční vítr...Povrch silnice,jak poznamenal Lubát-dělá to s kuframa nebo bez.Na ložisko krku bych to asi netipoval,ale guma taky může(a v případě špalku nebo hrubé gumy)říci své.To jsi třeba neuvedl na čem jezdíš.Nemyslím značku,ale vzorek.
Ono ve 160 to plavat asi bude.Bude asi taky záležet na tom jaké máš plexi,proudy za auty taky dělají své,boční vítr...Povrch silnice,jak poznamenal Lubát-dělá to s kuframa nebo bez.Na ložisko krku bych to asi netipoval,ale guma taky může(a v případě špalku nebo hrubé gumy)říci své.To jsi třeba neuvedl na čem jezdíš.Nemyslím značku,ale vzorek.
ako tu pisali predomnou:
1. stav tlmicov?
2. loziska v kolesach?
3. lozisko riadenia?
4. ake gumy mas? vek, typ?
5. koleso hadzavost?
...ak je toto vsetko OK tak si zmeraj aktualnu hmotnost motorky pri ktorej sa ti to prejavuje. Moze to byt len tym ze mas tazisko moc vzadu ako kazde enduro a treba sa s tym zmierit a namontovat tlmic riadenia
1. stav tlmicov?
2. loziska v kolesach?
3. lozisko riadenia?
4. ake gumy mas? vek, typ?
5. koleso hadzavost?
...ak je toto vsetko OK tak si zmeraj aktualnu hmotnost motorky pri ktorej sa ti to prejavuje. Moze to byt len tym ze mas tazisko moc vzadu ako kazde enduro a treba sa s tym zmierit a namontovat tlmic riadenia

Plave to z více důvodu. Varadero má dost houpací tlumiče. Ty já rád. Mám předek predepnuty nádstavci. Pak je velká nádrž. Když je prázdnejší jde těžiště dozadu. Taktéž řidič se ve vyšší rychlosti přilepí ale víc se natáhne a opět těžiště víc vzadu. Za mě je to motorka na pohodu a ne na závody.
Zdravím, abych nezákládal další vlákno hodim to sem, mám podobný problém a nevím jestli je to normální, sednu na motorku Varadero XL1000 r.v.2007 chytnu řidítka a na místě snima prudce zatočím do prava a do leva a motorka se hrozně vlní jako by přední vidlice byly volné nebo prazdné přední kolo ale nejsou, jsou po repasu 0km nové, pouzdra , gufera, prachovky olej, je to bez vůle, abych vyloučil další věc, ložiska v kolek ok, osa kola je rovná měřeno hodinkama, krk řízení nové ložiska, řiditka utažené, přední guma nova, pro jistotu jsem ji přefouknul na zkoušku abych měl jistotu že se to nevylní na gumě vše je v klidném stavu jen sedím na motorce a při jizdě se při rychlejším zatožení je to hrozně cejtit to vlnění moto bourané nebylo to byla první věc kterou jsem zjišťoval, už nic jiného na tom předku prostě není. Někdo nějakou zkušenost? za každou radu budu rád. Díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
teče benzin Honda XL 1000V Varadero | Bimbajs | 8 | 17.4.2025 v 21:41 pokemon1 |
Ukazatel Řazení Honda XL 1000V Varadero | Martin130 | 16 | 28.2.2025 v 09:24 PecaP |
Nejde povolit sroub :-( Honda XL 1000V Varadero | Roman123 | 11 | 11.2.2025 v 20:21 _Kovboj_ |
Stator Varadero 1000 rv 2000 Honda XL 1000V Varadero | Patton | 8 | 30.8.2024 v 14:05 Gahan37 |
Slovensko nebo Polsko 26-31/8 Honda XL 1000V Varadero | Epidem | 3 | 17.8.2024 v 20:31 Rubini |