Vloni ježděna sada Pirelli Angel GT dala 16k km až na dráty na zadním. U letos nasazených Michelin Pilot Road 3 začala po 10k km zadní podkluzovat a přední je sjetá na značky minimální hloubky vzorku, takže další sadou Michelin nebude. Ve výběru mě limituje zadní 18" 160/60, mnoho nových modelů pneu je jen 17". Do užšího výběru se mi dostaly následující sady v ceně +- 6k Kč:
Pirelli Angel GT (vloni dobrá zkušenost)
Conti Road Attack 3
Metzeler Roadtec Z8 Interact
1 reakcí na tento příspěvek Conti Road Attack 3
I na stejne moto mohou mit dva jezdci dost odlisny najezd, zalezi taky jak kdo taha..
Proto mi tento dotaz pripada zbytecny.
Všechny znacky pneu z kategorie sport/touring mi vydrzi dost podobne km...

edit: Na Conti Road Attack 3 jsem nenašel uživatelské zkušenosti, např. na www.tyrereviews.co.uk není k tomuto typu ani jeden záznam.
Naposledy editováno 14.06.2018 16:32:11
2 reakcí na tento příspěvek Conti Road Attack 3
KONTI obejít obloukem, pirelka je tutovka ale rychleji ubývá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Conti Road Attack 3
CRF1000 píše: já bych se těm vietnamským konti vyhnul obloukem, motocyklové pneumatiky continental jsou pěkné mrdky, na maxiskůtru na obou kolech mám po 3500 km nerovnoměrně sjeté plošky, přední kolo při ostřejším průjezdem zatáčkou po srovnávání rozkmitá málem jsem se zabil
KONTI obejít obloukem, pirelka je tutovka ale rychleji ubývá

dewwil píše: Sport Attack 2-3, Road Attack 2-3 a Race Attack Competetion, Race Slick, Rain Slick jsou vyráběny pouze v Reichu, jiné modely jsou pak vyráběny jinde, většinou Korea, ale to jsou už staré modely. Třeba i slavná předni Rosso II od Pirelli, se vyrábí poslední dobou v Číně, ale když to byl Top model tak se dělala pouze v Reichu a tak to dělá i Continental, top modely si drží u sebe a starší pustí do výroby kdekoliv... Nějaký Conti Motion, Twist atd... jsou gumy tak na zalepení rozměrové řady výrobce a na výkonej bajk si je dá jen magor co šetří nebo to prodává, či je chce jen spálit na letišti
Na takovýhle píčoviny, co píše CRF1000, nemá cenu reagovat. Mám třetí sadu SportAttack a jsou to super gumy.
1 reakcí na tento příspěvek Conti Road Attack 3
1 reakcí na tento příspěvek Conti Road Attack 3

Jak poznate ze uz se ty nejake konkrétní pneu ohraly a drzi?
Ja prostě jedu tak nejak normalne a po cca 6 km uz tomu verim, ale jak jsou ohrate nevim

2 reakcí na tento příspěvek Conti Road Attack 3
Každopádně z sportovně cestovních pneu jsou nejvíc sportovní takže výdrž tomu bude odpovídat - rozuměj že nenajdeš tolik jako na Angel Gt.
Moje postřehy :
Traction skin - úprava pneu z výroby není hladká - po 10 km jsem s nima jel jako s původním pneu, takže žádný zajizdeni.
Pneumatiky drží a drží a drží. Ze zatáčky full gas a ani náznak zaváhání. Jedinej problém je mezi riditky a sedačkou.
Kdyz jim naloží tak ta guma zmolkuje víc než ostatní výrobky ale není to na škodu. Das 10 až 15 km v klidnější tempu a jsou hladký.
Geometrie ty pneu je opravdu spíš sportovní - vzadu mám pořád tak 3 mm do krajů a to se snažím neloudat.
Na běžný silnici je nedostaneš do kolen - troufnu si říct že 95 procent všech jezdců je tam nedostane.
Za mě v příštích minimálně 5 letech nebudu kupovat nic jinyho.
Zkuste je vy všichni co jste napsali ty bláboly a přitom jste na nich nejeli.

Omlouvám se píšu z telefonu.
Když je těsně nad nulou, tak moc nedrží, ale to ani po několika kilometrech nemusí, v teple ok.
U sportovních a závodních to už znát je, ty studené dost kloužou.
2 reakcí na tento příspěvek Conti Road Attack 3
Za mě prostě pecka největší, těm guma můžu ja věřit na 100 procent když vidím tři výše jmenovaný lidi a jejich styl jízdy a oni ti řeknou že prostě nikdy žádnej problém s těma guma a nebyl. To já jsem možná na 80 procentech toho co ta guma umí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Conti Road Attack 3

Pavel_76 píše: Road attack 3 mám asi 1000 km na Street triple. V Německu vyhráli test v roce 2017 i v roce 2018 takže ty kecy o nekvalitě bych bral s rezervou. Jsou vyrobeny v Německu.
Každopádně z sportovně cestovních pneu jsou nejvíc sportovní takže výdrž tomu bude odpovídat - rozuměj že nenajdeš tolik jako na Angel Gt.
Moje postřehy :
Traction skin - úprava pneu z výroby není hladká - po 10 km jsem s nima jel jako s původním pneu, takže žádný zajizdeni.
Pneumatiky drží a drží a drží. Ze zatáčky full gas a ani náznak zaváhání. Jedinej problém je mezi riditky a sedačkou.
Kdyz jim naloží tak ta guma zmolkuje víc než ostatní výrobky ale není to na škodu. Das 10 až 15 km v klidnější tempu a jsou hladký.
Geometrie ty pneu je opravdu spíš sportovní - vzadu mám pořád tak 3 mm do krajů a to se snažím neloudat.
Na běžný silnici je nedostaneš do kolen - troufnu si říct že 95 procent všech jezdců je tam nedostane.
Za mě v příštích minimálně 5 letech nebudu kupovat nic jinyho.
Zkuste je vy všichni co jste napsali ty bláboly a přitom jste na nich nejeli.
Omlouvám se píšu z telefonu.
Psal si, že Conti Road attack 3 vyhrály test i v roce 2018. Já nikde vysledky tohoto testu a test samotný nenašel. Zajímalo by mě jak tam zkončil Bridgestone T31
Naposledy editováno 16.06.2018 22:06:28
Jinak s tím najezdem 6500km jak jsem psal. Ber to tak že ty ses na plátně, oni mění pneu dle vyhlášky. Rozuměj ty gumy budou mít na těch bocích minimálně 1,5 mm. (a ani se jim nedivím - taky bych raději prezul než celý léto spravovat moto po bouracce.)
S tím najezdem ti tu asi nikdo neporadí. My nevíme jak jezdíš. Obecně by ale měly road attack vydržet výrazně víc než m7r při stejným způsobu použití.
Předpokládám podle toho co píšeš v jinem tématu o pneu, že máš m7rr na plátně na středu, takže to že jsem napsal o těch 6500km u CRA3 neber jako dogma.
Na fóru o Street triplech a daytonach jsou lidi co na těch gumach dali 9000 i víc ale to už bude extrem.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
výfuk Dominator na BMW 1100 RS BMW R 1100 RS | Martin50 | 11 | 6.2.2024 v 17:20 FrancisR |
Prasklý výfuk, možnost opravy výměn... BMW R 1100 RT, BMW R 1100 RS | Martin50 | 3 | 19.1.2024 v 10:21 xbabka |
Přídavná světla R1100RS BMW R 1100 RS | novekostatko | 15 | 14.2.2023 v 22:13 Brůča. |
R 1100 synchronizace BMW R 1100 RS | Obdélník | 9 | 7.4.2022 v 08:46 FrancisR |
Přední víko motoru BMW R 1100 RS | Obdélník | 5 | 25.2.2022 v 10:36 Tazitaz |