Poradite co a proč?
Díky
2 reakcí na tento příspěvek Karburátor vs Stříkačka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka
Na druhou stranu - na cestu kolem světa přes všelijaké prdele bych bral karburátor (a nejlépe ještě přímotah, ne rovnotlaký), protože na něm závady vidíš okem a spravíš v ruce. U stříkačky se při problémech často bez diagnostiky a dílny neobejdeš.
KubaLC8 píše: Pokud silnice tak stříkačka
Rozhodne nesuhlasim , nic lepsie v terene neni ako vstrekovanie.Mam WR , ide to stale na 100% ci zima ci leto a s takou mapou aku prave potrebujem
podla charakteru trate a s vyrazne lepsou spotrebou. Vstrekovenie sa zaviedlo aj u 2taktov a prave preto sa k 2 taktom
chcem vratit. Ziadbe nastavovanie karburatora podla teploty,nadmorskej vysky a podobne..zamiesa si to motorka sama.
Este dodam, ze u takej 450 je uprava mapou fantasticka vec. Mozes ju mat jemnu a mozes ju mat kladivo ze to ledva ustoji
top jazdec. S karburatorom neurobis nic.
Naposledy editováno 27.07.2018 22:49:57