GSXR rv. 2001-2002
R1 rv. 2000
CBR rv. 2000
R1 - pěkná, ale odradila mě tolik omílaná spotřeba oleje a měl
jsem docela vítr z toho výkonu
Blade - pro mě absolutně nezajímavá motorka, i přes kvality
podvozku, a jak o tady někdo psal, ta motorka je teplá
GSXR - pro mě vždycky srdeční záležitost, když jsem se na ní
svezl, nebylo co řešit. Dostalo mě to chrčení z airboxu
Má zkušenost je taková, že jsem si na okruhu myslel jakej sem borec a zachvíli mi to nandal 19letej mlaďoch. Ještě parkrát se to opakovalo a pak jsem přišel na to, že to nebude asi ani tím výkonem .
Toť mé poznatky.
Závěrem jedině HONDA!!!
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929
S lepsim podvozkem projedes lip zatacku na pekny okresce. S vetsim vykonem si lip zrychlis na dalnici (ale i okresce) ze 150 na 250 (nebo po zadnim nebo na letisti to vsem napraskas, apod.).
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929
on: "moc pekny zada"
ja: "nojo, diky, musim porad trenovat"
on: "a taky se mozna nemusis vracet za rodinou"
ja: "to je taky fakt"
ty ho nevyuzijes, ale spousta lidi jo, proto nelze pausalne tvrdit, ze ne, nebo ze nepoznas 20 koni navrch atp. jak tu obcas zni
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929
A je to vseobecne znama vec.
http://www.powerspor...=4197/review3727.htm
by pak hodil v USA odkaz na tento výrok s tvrzením že je to pravda , říkal to DavR1 z Pičína
... hlavně tam píše, že se mu nelíbí k té motorce přikupovat tlumič řízení atd. , že se třepe předek, to se třepe u všech litrů co ten tlumič nemají ... protože výkon toho motoru furt to kolo přizvedává do vzduchu a potom se zdá špatně ovladatelná .. je to i podvozková chyba.
GSXR je úplně někde jinde, má charakteristiku 6tky, kdy mušíš jít do otáček, 929 jede slušně od spodu a reakce na plyn je okamžitá ...
já to sem píšu jen z momentální nudy .. je mi jedno co si kdo myslí a co si koupí a nebudu se ani s nikým přít, protože je to všechno stejně k hovnu... já jsem jen jel na obou a 929 se mi zdála lepší i než R1 98-01 ..
Ja taky pisu, ze to je moje zkusenost (a toho kamose), ale prakticky sem ho mel dycky jen potvrzenej a i ted kdyz sem naslepo kouknul na net. Jasne ze tam pise o tom, ze hlavne Honde chybi tlumic (me treba u ZX10 ani nechybi, to mi chybel mozna vic na ZX9), ale pak pise, ze GSXR je nejlepsi a ze s nim ostatnim ujede. Ja dle sve zkusenosti tvrdim, ze i motor vic taha (krom spodku, ale kdyz jedes sportovne, tak nejedes ve spodku, spodek je nezajimavej / ted me mozna akorat toci kamos s K5, ktera se mu lip zveda dole).
Jen se snazim to vysvetlit. nehledej v tom nejakou chut se hadat nebo potrebu utocit. :) Ostatne proto je tu forum aby se kazdej vyjadril. :)
No pak tu jeste muze byt ta moznost, ze ja jezdil na zdechly 929 ci 954 a ty si jezdil na zdechlym GSXR. lol
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929
když tady píšete, že jste jednou jeli někde na něčí motorce, tak se o to prosím neopírejte. Vemte si na brzdu dvě stejný mota a nechte změřit výkon na zadním kole. Vsadím se s Váma, že tam bude rozdíl jako hrom. Na takovýhle porovnání je třeba vzít do ruky údaje od výrobce a porovnávat.Nějaký že jsem si půjčil moto od kámoše a bla bla bla. to je na nic. A tvrzení že výrobce kecá (to je k Tobě Bubráku), např pořád zmiňovaná Honda, je kravina do nebe volající. Pracuju na zkušebně ve Škodovce a to si piš že všechno, i měření výkonu,krouťáku,spotřeby... podléhá pravidelným auditů, které si výrobce musí platit u nezávislé auditorské společnosti. Tudíš platí, co je psáno, to je dáno. Takže Bubráku, příště až budeš posuzovat půjčený motorky, sežeň si mota ihned po kontrole v servisu a po seřízení, musí mít stejně najeto, naprosto stejná trať i teplota, stejné a stejně sjeté gumy a pak se dej do porovnávání.I tak to je ale jen částěčně relevantní, jelikož každá mašina jede nepatrně jinak.Ještě k porovnání GSXR-750 a 929.
Honda 929 rv.00:výkon 147koní,103Nm,váha suchá 170kg
Suzuky GSXR-750,rv.01:výkon 141koní,84Nm,váha 166kg
To jsou fakta!!! Takže mi netvrďte, že GSXR-750 jede líp.
Tak zdar
pokud nekdo rekne ze zkouseli zavodit (asi na letisti) a ze pri x pokusech gsxr ujelo te honde tak mi neprijde ze by to byl zcela nevypovidajici udaj... BTW dalsi vec... v soucasne dobe spousta moto pouziva naporovyho vzduchu.. driv se jeho vliv na vykon neuvazoval (dnes uz ho vyrobci casto pisou do kolonky max vykon) a ve velkych rychlostech muze delat radove procenta vykonu.. tzn u 140konove motorky to muze bejt i kolem 10ti koni.. pak uz ti ty pocty 147 vs 141 hodej taky jiny vysledky...
vyhoda obsahu 1000ccm vs 750 je asi jasna a je klidne mozny ze ve finale ta 750 ma vetsi vykon... u bubraka je to jedna z nejdulezitejsich veci u moto... u nekoho zas ne...
treba K1 gsxr1000 diky geometrii a kdovi cemu jeste jezdila po zadnim temer porad... pro bubraka by to asi byo ok... ale s dalsimi modely mam dojem ze s tim suza neco udelala... protoze preci jen superbike je spis okruhova zalezitost... a s jednim kolem na zemi to neni ta prava kontrola stroje.
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929
ale zas, kdo brzdi ten ztraci lol
at nam to jezdi tak jak to komu vyhovuje
Tak zdar kuci
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929
busa vs gsxr ... no je to papirove 164koni proti asi 175? to uz neni tolik a pokud se jede start z mista a na 1/4 nebo dokonce 1/8 mile tak ma jasne navrch ten lehci a to suza s neco okolo 170kg sucha vs busa s neco pres 200 sucha je uz dost rozdil...
to ze start z nuly v rukou je jasny... proto bubrak pise ze skoule letmej start... repsektive kdyz te pak nekdo na top speedu dojizdi, je jasny ze tam ma vic koniku.
jinak me na kratkej sprint vyklepne kamos na +-50 konovym enduru... z nuly to fakt o spickovym vykonu nerekne nic...
jak rikam vsechny TLS maj v technicaku 92kW a prvni generace ma o cca 10 koni odbrzdenejch vic nez nasledujici.
bubrak: jestli ta 750 ma horsi brzdy nez litr tak je to bida... i ty sestipisty na litru k1 brzdi nic moc... to mi tele brzdi lip:)