A tak jsem se chtěl zeptat, kolik z vás je stejnejch..? Nebojte se, internet je anonymní, tak buďte hrdinové jako v jinejch vláknech ;)
Jyrka se psát nemusí, o tom se to už ví...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vztek
Podobný problém jsou kruháky s více jízdními pruhy. U nás spousta lidí nechápe, že ten vnější je pro ty, kteří hodlají vypadnout na prvním výjezdu. Takže ze strachu, že by se nemuseli dostat ven, objíždějí třičtvrtě kruháku vnějším pruhem a ti na vnitřních musejí zpomalovat a zastavovat, protože těm na vnějšku musejí dávat přednost. Což plynulost průjezdu kruhákem totálně zabije. Ale "mistrům světa" se to nedá vysvětlit, ti žijí v domnění, že všechno vědí nejlíp a nikdo je nebude poučovat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vztek
1100Virago píše: Ach jo... Proč to jinde jde a u nás ne? Stačí se při zipu nelepit na prdel vozidlu před sebou, ale jet s takovým rozestupem, aby se do mezery další vozidlo bezpečně vešlo. Pak zip funguje naprosto plynule, jen se po něm zkrátí rozestupy. Jenže to chce pravidla znát, myslet, a umět to používat. Což je pro spoustu řidičů nepřekonatelný problém. Pro ně je přednější vlastní ego a potřeba "vychovávat".
Podobný problém jsou kruháky s více jízdními pruhy. U nás spousta lidí nechápe, že ten vnější je pro ty, kteří hodlají vypadnout na prvním výjezdu. Takže ze strachu, že by se nemuseli dostat ven, objíždějí třičtvrtě kruháku vnějším pruhem a ti na vnitřních musejí zpomalovat a zastavovat, protože těm na vnějšku musejí dávat přednost. Což plynulost průjezdu kruhákem totálně zabije. Ale "mistrům světa" se to nedá vysvětlit, ti žijí v domnění, že všechno vědí nejlíp a nikdo je nebude poučovat
Já bych někdy ráda zjistila, jak se po tom jejich semaforovem vylepšení v něm má jezdit
A ještě jedno video, jak udržet plynulost provozu vv zipu
Naposledy editováno 11.08.2018 22:20:57