Téma: Cukání motoru v nízkých otáčkách
4.9.2018 v 11:28
Ahoj,nemohu vyštelovat svoji čezetku,motor je po GO,zapalování seřízený,svíčka několikrát vyměněna,spojka udělaná,karburátor vyčištěný,několikrát vyměněná jehla + zkoušena na různou výšku zářezů,tryska vyzkoušena od 70-85,šoupátko bez vůle krásně startuje,rozjede se na 1 a při zařazení 2 zpočátku začne cukat až po osolení se chytí,prostě nejde pozvolna do otáček,při volnoběhu jde plynule.Pro úplnost palivo čerstvé,nádrž čistá.Pokud s tím má někdo zkušenost budu vděčný za radu.
1 reakcí na tento příspěvek Cukání motoru v nízkých otáčkách
Přidávám se k dotazu, moje to dělá taky.
1 reakcí na tento příspěvek Cukání motoru v nízkých otáčkách
řeší to borci na veteranforum.cz a na jawamanii, tady se toho moc nedozvíš a jinak jsem stejně postižený s čz 250, na plný plyn táhne jako bejk. Problém jsem částečně napravil větší HT a jiným karbošem. Svíčky, zapalování jsem taky dělal x krát a před go to jelo normálně.
1 reakcí na tento příspěvek Cukání motoru v nízkých otáčkách
U mě na to má vliv volnoběžná směs. Je to moc bohatý. Ale když ochudím, tak neudrží volnoběh.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cukání motoru v nízkých otáčkách
FiZzeR> u mě to samé,když to mám na volnoběh na stojánku má tendenci houpat,což před GO nedělala,měnil jsem kliku jako BAKALUS,takže špatně vyvážená klika?Objednal jsem s důvěrou přes net.Takže vezmu původní nechám si udělat znova repas a uvidíme.
Luciper53 píše: FiZzeR> u mě to samé,když to mám na volnoběh na stojánku má tendenci houpat,což před GO nedělala,měnil jsem kliku jako BAKALUS,takže špatně vyvážená klika?Objednal jsem s důvěrou přes net.Takže vezmu původní nechám si udělat znova repas a uvidíme.
Klikovku nejde špatně vyvážit, jenom špatně vycentrovat. A protože nejde seřídit bohatost směsi, tak to občas někde bere falešný vzduch, a tipuju gufera na klikovce - nastartovat jde, ale až se to roztočí a rozvibruje, těsnicí břity selžou.
já budu dál laborovat se směsí, volnoběh je naprosto ok, zjistil jsem rozdíly v jehlách, plovácích a po osazení karburace s větší TH, která se přibližuje předepsané jsem pokročil, záleží i jaký je filtr drátěnka/papír atd. Špatné go nevěřím, mám x motorů z jednoho zdroje, gufera se obvykle radí když už není jiná volba
. Budu se dál hrabat v karburaci, mám dost jiných, ale není moc času...
U 559 s vape jsem se taky. dost trápil a nakonec to byla jen malá dírka v replice víčka.

U 559 s vape jsem se taky. dost trápil a nakonec to byla jen malá dírka v replice víčka.
Jaká má být hlavní tryska na ČZ 125 ? Moje sportka po generálce motoru dělá podobné brikule - mám to furt bohatý a podezřívám hlavní trysku - bohužel na ní nejde přečíst numero kolikatka to je. Před generálkou pokud si vzpomínám ( moc jsem na ní nejezdil, jezdila na ní omladina která se pak zbláznila do aut a mně zůstala rozebraná sportka na krku) to nedělala a jezdila "normálně".
někde jsem měl staženou tabulku karburátorů a jejich osazení pro všechny jawy a čz od jawarmaniaka, výborný zdroj informací.
Co mám ve 473 z hlavy nevím, tam jsem měl malý problém s přidíráním a po přechodu na m2t a lehkém obohacení je ok.
Co mám ve 473 z hlavy nevím, tam jsem měl malý problém s přidíráním a po přechodu na m2t a lehkém obohacení je ok.
Tak gufera bylo první co jsem vyměnil i s těsněním.Cívka je proměřená,hazí jiskru jako blázen.Já mám tenhle problém na ČZ125c,dočetl jsem se v dobovém časopise,že tam má být tryska 70,používám ale 85,dává to bohatší směs a jede líp.Jinam mám taky Jawa-ČZ 175 356,kde podle katalogu je velikost trysky 95-105,používám 100 a jede výborně.U 125,355 je velikost 80-90.Jinak jsem se rozhodl,že znova rozpůlím motor zase taková práce to není vše pořádně projdu a uvidím co to udělá.
jenže před a po go se změní hodně a vyhoněný motor má jiné poměry, bohatost směsi ovládáš na jehle. Tpělivost vetšinou každému dnes už chybí, po letech jsem si zvykl od problému odejít a vrátit se až vychladnu
. Když se mi 125 po go přidírala, byla to moje vlastní uspěchaná blbost nikoliv mistra který ji dělal.

Mně takhle blbne stará kulatá čezetí sportka 125 ccm, ne novější 476. Jsem si myslel že bych se odrazil od velikosti trysky v karburátoru pro 476 - ouha, jiný průměr difuzéru. Zkusím pohledat v hlubinách internetu tu výše zmiňovanou tabulku karburátorů, motorek a trysek. Pak pořídím správnou hlavní trysku, jednu o 5 větší, jednu o 5 menší a budu laborovat.
1 reakcí na tento příspěvek Cukání motoru v nízkých otáčkách
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cz 125 jakou má asi hodnotu a vypla... ČZ 125 | martin12424 | 29 | 10.6.2024 v 11:15 FJRPEPA |
čz 125 t číslo rámu a motoru ČZ 125 | JirkaPařez | 11 | 17.12.2023 v 16:55 FiZzeR |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Cz125/150c ČZ 150, ČZ 125 | _Macca_ | 16 | 27.9.2022 v 18:53 Xstork |
Čz 125 T seřízení karburátoru 2920... ČZ 125 | Jany1985 | 2 | 6.9.2022 v 20:50 jawarmaniak |