po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
DrDNA01 píše: Ja jsem to ani jinak nebral. Urcite to bude dynamicke zrychlovani a brzda merena na kolech. A ten rozdil 8hp je prave to roztaceni tezsiho setrvaku, ktere se diky tomu nedostane na kola. Ale to je snad v poradku, ne? Konec koncu to odpovida i jizde. Tam taky chces kone na zrychlovani. A ten rozdil 8 koni na ctyri kila setrvaku mi pripadne adekvatni. Ale prd tomu rozumim.
jo to bude ono, ono mi nedoslo, ze to nejspis bude v americe oblibene mereni vykonu na kole.... tam se to pri dynamicke zkousce objevi takhle. to same ale bude na grafu kdyz das lehci kola.... das lehky kola a na grafu z brzdy bude +10koni ....
assassin píše: jo to bude ono, ono mi nedoslo, ze to nejspis bude v americe oblibene mereni vykonu na kole.... tam se to pri dynamicke zkousce objevi takhle. to same ale bude na grafu kdyz das lehci kola.... das lehky kola a na grafu z brzdy bude +10koni ....
Takový měření je ale v pořádku ne? Sice víme že motor má výkon stejnej, ale taky víme ze s lehcima kolama nebo setrvakem je motorka o něco rychlejší. Tohle je takovej přepočet pocitu o kolik to jede líp.