Téma: Yamaha MT 125 nebo KTM Duke 125
10.10.2018 v 13:50
Bude to první moto pro 16ti letého kluka a favorité jsou Yamaha MT 125 a KTM Duke 125.
Pro Yam hraje servis 25 km a pro KTM vzhled, ale servis 100 km.
Bude se jednat o jeté moto od r. 2015 a do 10ti tisíc km.
Díky za postřehy.
Naposledy editováno 10.10.2018 13:54:16
Pro Yam hraje servis 25 km a pro KTM vzhled, ale servis 100 km.
Bude se jednat o jeté moto od r. 2015 a do 10ti tisíc km.
Díky za postřehy.
Naposledy editováno 10.10.2018 13:54:16
Obě motorky jsou si hodně podobný , ale Duke mi oproti MT připadal živější líp se vytáčel a o něco lépe šel do zatáček oproti tomu s MT se mi líp rozjíždělo a podle mě mělo lepší tah od spodu podvozek je u obou 125 supr
Duke možná o trošičku líp brzdil.
Vzdálenost servisu u takhle novejch motorek asi moc nehraje roli (nvm jak je to se spolehlivostí ale předpokládam že má duke i MT vše vychytaný) za ty 2 roky co kluk bude tohle moto mít by se nemělo stát nic fatálního , pokud si umíš udělat základní servis (olej , řetěz , atd...) neměl by bejt problém
Asi bych vybral to co se víc líbí nejlíp se svést na obou a pak vybírat
Toť moje postřehy
přeju šťastnej výběr.

Vzdálenost servisu u takhle novejch motorek asi moc nehraje roli (nvm jak je to se spolehlivostí ale předpokládam že má duke i MT vše vychytaný) za ty 2 roky co kluk bude tohle moto mít by se nemělo stát nic fatálního , pokud si umíš udělat základní servis (olej , řetěz , atd...) neměl by bejt problém

Asi bych vybral to co se víc líbí nejlíp se svést na obou a pak vybírat
Toť moje postřehy

Před rokem a půl jsem řešil identický problém.
KTM z roku 2015/16 se nemůže oproti novějšímu ročníku pochlubit LEDkama ani digitální tabletovou přístrojovkou, takže mezi KTM a Yamahou v tomhle není rozdíl. Záleží na preferencích - design je rozhodně zásadní. Nakonec jsem zvolil MTčko, a to hlavně proto, že KTM mají snad všichni (jen u mě ve škole jich je pět).
Postřehy z MTčka:
1) odjeté dvě sezóny bez závad
2) o pár deci nižší spotřeba
3) je mohutnější, ale není to problém (mám 170cm)
4) za celou dobu jsem potkal na silnicích jen jedno
PS: všichni z mého okolí, co mají KTM jezdí jak prasata - majitelé jsou snad prokletí :)
+ víc info u mě v profilu
KTM z roku 2015/16 se nemůže oproti novějšímu ročníku pochlubit LEDkama ani digitální tabletovou přístrojovkou, takže mezi KTM a Yamahou v tomhle není rozdíl. Záleží na preferencích - design je rozhodně zásadní. Nakonec jsem zvolil MTčko, a to hlavně proto, že KTM mají snad všichni (jen u mě ve škole jich je pět).
Postřehy z MTčka:
1) odjeté dvě sezóny bez závad
2) o pár deci nižší spotřeba
3) je mohutnější, ale není to problém (mám 170cm)
4) za celou dobu jsem potkal na silnicích jen jedno
PS: všichni z mého okolí, co mají KTM jezdí jak prasata - majitelé jsou snad prokletí :)
+ víc info u mě v profilu
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha MT 125 nebo KTM Duke 125
Šel bych do Ktm (asi proto že doma máme Duke 390) Servis 100km daleko bych vůbec neřešil, po domluvě pravidelný servis dělají na počkání (V Hradci Králové), a kluk se rád projede. Ale ono to je stejně jedno, za dva roky bude chtít silnější, to je jisté


Motogpmania píše: Šel bych do Ktm (asi proto že doma máme Duke 390) Servis 100km daleko bych vůbec neřešil, po domluvě pravidelný servis dělají na počkání (V Hradci Králové), a kluk se rád projede. Ale ono to je stejně jedno, za dva roky bude chtít silnější, to je jisté
Dcera před 2 lety začala v 16-ti na 125 ccm, a ani teď silnější (hlavně těžší) nechce. Pokud je ta 125 "pořádná" - netřeba nic měnit! (A ani doplácet za rozšíření řidičáku, dražší pojistku, přepisy...)
Hosi diky.
Bude to tedy MTecko. Ted dalsi otazka. Vetsina nabidek ojetin je bez ABS.
Ja ale pochopitelne chci pro mladyho co mozna nejvetsi bezpecnost i kdyz vim,
ze zdaleka to jen o ABS neni. Vychazim, ale z vlastni zkusenosti, kdy me protiblok
na mem xmax400 uz parkrat od karambolu zachranil.
Jak to vidite vy v pripadete MT125 ? Bazirovali by jste na abesku pro zacatecnika ?

Bude to tedy MTecko. Ted dalsi otazka. Vetsina nabidek ojetin je bez ABS.
Ja ale pochopitelne chci pro mladyho co mozna nejvetsi bezpecnost i kdyz vim,
ze zdaleka to jen o ABS neni. Vychazim, ale z vlastni zkusenosti, kdy me protiblok
na mem xmax400 uz parkrat od karambolu zachranil.
Jak to vidite vy v pripadete MT125 ? Bazirovali by jste na abesku pro zacatecnika ?
Já ho na MTéčku nemám a naštěstí se mi zatím nic nepřihodilo. V autoškolách se stejně jezdí (alespoň si myslím) na motorkách bez ABS a dobrej instruktor by měl naučit cit - to je to nejdůležitější. Jestli není řidič zmatkař a snaží se jezdit předvídavě a defenzivně, neměl by to být problém.
Osobně bych sice bral ABS jako plus, ale pokud se najde opravdu výhodný inzerát bez něj, nelpěl bych na něm.
Osobně bych sice bral ABS jako plus, ale pokud se najde opravdu výhodný inzerát bez něj, nelpěl bych na něm.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problém s olejem KTM LC2 125, Yamaha DT 125 R | Jáchym_ktm | 18 | 19.4.2025 v 13:20 Jáchym_ktm |
Blinkry a Policie Derbi Senda SM 50, Derbi Senda 50, Yamaha DT 125 R, ... | Leffee | 30 | 4.12.2024 v 15:41 krokoš |
Jak zjistit ze oil master funguje Yamaha DT 125 R, Yamaha DT 125 E | Dores | 2 | 19.11.2024 v 15:07 Beranidlo |
Hlava Yamaha DT125 R Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 5 | 7.8.2024 v 00:59 Vorstyx |
Yamaha dt 125 hlava Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 0 | 7.8.2024 v 00:58 Vorstyx |