Téma: Retro do začátku Kolik investovat
11.10.2018 v 14:00
Ahoj, jsem čerstvým majitelem ŘP sk. A2 a na jaře budu pořizovat motorku. Jeden z mých hlavních požadavků je, aby to byl "pořádný kus motorky". Nelíbí se mi dnešní moderní tvary typu Kawasaki Z apod. Chci motorku na ježdění o víkendech, na výlety za Prahu. Jezdil jsem v autoškole na Kawa er5 a Suzuki GS500, která mě poměrně bavila,ale podle toho,co jsem četl,tak bych u takových jetých motorek strávil víc času v dílně než na cestách. Takže chci spolehlivou motorku. Zároveň nepotřebuji lítat 200. Mám z motorky respekt a rychlost do 130 bude ideální
Líbí se mi klasické tvary, takže mám v hledáčku Royal Enfield Classic 500, jednoválec, menší výkon,ale vzhled u mě naprosto vítězí. Seděl jsem na ní a rozhodně splňuje požadavek "kus pořádné motorky".
Kawasaki W800, na bazarech docela drahá,ale krásná motorka, osobní zkušenost nemám.
Yamaha xvs dragstar 650.. už větší motorka, nevím,jak bych se popral s hmotností. Vážím 60kg a měřím 172cm.
Limit mám cca 150 tisíc,ale nevím,jestli to není zbytečné za první motorku.
Budu rád za Vaše postřehy
Líbí se mi klasické tvary, takže mám v hledáčku Royal Enfield Classic 500, jednoválec, menší výkon,ale vzhled u mě naprosto vítězí. Seděl jsem na ní a rozhodně splňuje požadavek "kus pořádné motorky".
Kawasaki W800, na bazarech docela drahá,ale krásná motorka, osobní zkušenost nemám.
Yamaha xvs dragstar 650.. už větší motorka, nevím,jak bych se popral s hmotností. Vážím 60kg a měřím 172cm.
Limit mám cca 150 tisíc,ale nevím,jestli to není zbytečné za první motorku.
Budu rád za Vaše postřehy
člóvěče , přečti si ty recenze na gs a er ještě jednou a pořádně , uvědom si , že jsou to většinou motorky co má každej do začátku a neinvestuje do nich , taky to jsou otloukánci , padla skoro každá , myslím si , že to nejsou zrovna úplný jebky
Zrovna GS500 / ER5 / CB500 jsou motorky, ktere s minimalnim servisem budou jezdit veky.
Casem ale omrzi malej vykon.
Za 150 jde dneska sehnat kde co, vcetne nove, dobre motorky. Spis si musis ujasnit, co vlastne chces, protoze se 60kg a 172cm chcit poradnej kus motorky nevim jestli je vhodny
Na druhou stranu s temahle rozmerama bude kazda motorka velka
Casem ale omrzi malej vykon.
Za 150 jde dneska sehnat kde co, vcetne nove, dobre motorky. Spis si musis ujasnit, co vlastne chces, protoze se 60kg a 172cm chcit poradnej kus motorky nevim jestli je vhodny


Aj tak si nakoniec kúpiš čo sa páči tebe, ale z výberu čo ponúkaš ja by som bral W800, je to poriadna motorka, žiadne plasty, pekne vyzerá, dva pekné vzduchom chladené válce vedľa seba nič tam nie je naviac a naopak ani nechýba...A už len ten fakt, že sa v EU už nemôže predávať ako nová, kôli emisiam je dostatočný dôvod tvrdiť o nej,že to je "poriadna motorka..."
Je drahá,ale zase cenu si relatívne drží....
Popravde furt špekulujem akú ďalšiu motorku a táto je prvá v rebríčku...Práve preto,že aj ja chcem niečo klasické...

Je drahá,ale zase cenu si relatívne drží....
Popravde furt špekulujem akú ďalšiu motorku a táto je prvá v rebríčku...Práve preto,že aj ja chcem niečo klasické...
Pokud retro, tak W800 je nádherná, ale W650 má i kickstart a bude levnější
a nebo tuším V7 od Guzzi je taky A2. ....Vyber prostě tu motku, co se nejvíc líbí tobě. Pokud koupíš novou/mírně jetou, není co by se sralo. Pokud bude starší, tak e sem tam může něco objevit, ale pokud je pečlivý majitel, tak bych se spolehlivosti nebál.

Triumph Scrambler vypadá skvěle,ale nesplňuje podmínky řidičáku A2 :(
Upřímně nejvíce uvažuji o Royal Enfield classic 500. Máte nějaké zkušenosti se servisem. Vím, že v Praze to dělá vintage-garage.cz, byl jsem se tam několikrát podívat. Slečna prodavačka moc nevěděla,ale s pány z dílny jsem se dal skvěle do řeči a docela mě přesvědčili.
Upřímně nejvíce uvažuji o Royal Enfield classic 500. Máte nějaké zkušenosti se servisem. Vím, že v Praze to dělá vintage-garage.cz, byl jsem se tam několikrát podívat. Slečna prodavačka moc nevěděla,ale s pány z dílny jsem se dal skvěle do řeči a docela mě přesvědčili.
2 reakcí na tento příspěvek Retro do začátku Kolik investovat
A neuvažoval jsi o nové Jawě? Také má klasický vzhled, obsah 400, výkon 27 Kw, velikostně jako GS a do 150 tis ji budeš mít novou a ještě ti zbude na výbavu. Co je ale ještě lepší, je to motorka, která bude mít cenu pořád, stačí se podívat na ceny jetých Jaw, třeba Jawa 650 Clasik, nebo Stille z devadesátých let. Jsou k nesehnání a prodávají se za cenu jako nové! Jsou to totiž sběratelské kusy. Ostatní mě tu budou kamenovat, ale stačí si udělat průzkum a zjistíš, že mám pravdu

tady máš nějaký video recenze motorek v češtině je tam i ta Beneli, Moto guzi ,i ten Triumph a je tam i ten Royal enfield
https://www.youtube....VFEsaViMFddGsxgLFuUA
Naposledy editováno 17.10.2018 12:01:03
https://www.youtube....VFEsaViMFddGsxgLFuUA
Naposledy editováno 17.10.2018 12:01:03
1 reakcí na tento příspěvek Retro do začátku Kolik investovat
Yamaha SR mi přijde zase hrozně malá. Teď koukám, že je nějaká novinka Royal Enfield interceptor 650 :P
není někde info, kdy by se začal dovážet do Evropy a za jakou cenu? Mohla by to být skvělá alternativa k drahé Kawasaki W800
Naposledy editováno 18.10.2018 15:57:15
není někde info, kdy by se začal dovážet do Evropy a za jakou cenu? Mohla by to být skvělá alternativa k drahé Kawasaki W800
Naposledy editováno 18.10.2018 15:57:15
Tompson95 píše: Yamaha SR mi přijde zase hrozně malá.
Jestli vážíš 60 kg a měříš 172 cm, tak bych řekl, že je to pro tebe ideální velikost i váha motorky. S větší a těžší by ses trápil.
Ale zkušenosti jsou nepředatelné ... taky jsem si na to musel přijít sám. Domluv si testovací jízdu, půjč si nějaký "kus pořádné motorky", projeď se na tom a uvidíš.
Tak po tom testu Continental GT a Interceptor 650 jsem více méně přesvědčen, že půjdu do royal enfield. Znáte takový ten pocit, kdy víte, že byste si měli koupit něco rozumějšího, ale nebyli byste s tím spokojeni, protože by vám v hlavě leželo pořád to, že jste si nekoupili, co jste doopravdy chtěli? :D
1 reakcí na tento příspěvek Retro do začátku Kolik investovat
-
Naposledy editováno 20.03.2023 12:17:45
Naposledy editováno 20.03.2023 12:17:45
Ja si myslím,že je zbytočné kupovať ako prvú motorku novú. Popadáš na tom,bude ti to časom slabé,budeš chcieť skúsiť niečo iné....Keby som znova začínal,kúpim hocičo jazdené ,ale v dobrom technickom stave a samozrejme,za príslušnú cenu. Ale uznávam,že táto úloha nie je jednoduchá.
1 reakcí na tento příspěvek Retro do začátku Kolik investovat
to už může jít rovnou do nový hondy cb500 ted budou doprodeje lonských modelů takže do 150 k určitě sežene a ten motor je skoro nesmrtelný
Naposledy editováno 04.01.2019 04:52:30
Naposledy editováno 04.01.2019 04:52:30
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda H'Ness CB350 Kawasaki W 800, Royal Enfield Interceptor, Moto Guzz... | Geodet | 25 | 17.3.2025 v 13:28 SuperSic58 |
Kawasaki W 800 - chiptuning Kawasaki W 800 | stspravce | 6 | 10.3.2025 v 20:48 vojtechposmourny |
Yamaha xvs 650 dragstar Yamaha XVS 650 DragStar | Metyyy | 6 | 18.8.2024 v 10:23 Metyyy |
Yamaha xvs 650 dragstar brzdy6 Yamaha XVS 650 DragStar | Metyyy | 4 | 15.6.2024 v 15:14 Metyyy |
Záměna halogenové H4 za ledkovou Yamaha XVS 650 DragStar | Backer | 30 | 24.5.2024 v 20:19 combust |