koukám, že tu na téma airbagů v kombi ještě není žádný vlákno, což je škoda... jestli už někdo zkušenost má, ať už kombi vlastní nebo dokonce využil airbag, tak to sem napište prosím.
2 technologie:
Dainese D-Air https://www.dainese...orate/d-air/system/#
Alpinestars Tech-Air https://www.alpinestars.com/tech-air
Výhledově (ideálně až trochu padne cena) bych nějakou airbag kombu pořídil a vše asi hovoří v současnosti psaní pro technologii Alpinestars Tech-Air:
A* - open patent, takže se už teď dá sehnat v Psí a x dalších značkách (D-Air pouze u Dainesu)
A* - celý airbag systém se dá vytáhnout a dát do jiné kompatibilní kombi/bundy, může se hodit např. při zničení původní kombi a nebo lze i měnit na použití na silnici - jen je potřeba napojit airbag na PC a v softu změnit z okruhu na silnici... (D-Air napevno)
A* - má 2 náplně (po pádu na okruhu se dá dojezdit víkend, kde to může pomoct podruhé) / to chceš... servis poté přímo např. v Psí, Dainese by už toto měla umět v servisech taky každou chvíli, jestli u nás, netuším.
A* - krytí i na žebrech
D-Air má myslím jedinou výhodu a tou je telemetrie, kterou pomocí GPS kombi snímá a pak si ji člověk stáhne do softu od 2D což je bomba a hlavní část dotazu - má někdo D-Air a může toto okomentovat (/lehce zrecenzovat se screenama atd.)? Na netu se nedá téměř nic k tomuto sehnat...
Díky!
1 reakcí na tento příspěvek Dainese D-Air vs Alpinestars Tech-Air
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dainese D-Air vs Alpinestars Tech-Air

RUTAN píše: nevadí ti, že to neřeší krční páteř?
no to pokud vim, tak víc řeší jen externí vesty a tam je zase diskuze, jak moc to může uškodit, než pomoct, pokud to zasáhne do helmy...
Naposledy editováno 13.12.2018 23:08:22
1 reakcí na tento příspěvek Dainese D-Air vs Alpinestars Tech-Air
1 reakcí na tento příspěvek Dainese D-Air vs Alpinestars Tech-Air

(reakce na) Dainese D-Air vs Alpinestars Tech-Air
Snowii píše: obecně mě spíš zajímají postřehy někoho kdo to už má, je to zajímavá technologie, předpokládám, že za 10-15 let víceméně standard, tak o tom chci prostě vědět víc...
no to pokud vim, tak víc řeší jen externí vesty a tam je zase diskuze, jak moc to může uškodit, než pomoct, pokud to zasáhne do helmy...
vestu mám. a jako většina, koupil jsem si ji až po tom, co jsem ji potřeboval. sešroubovaná krční páteř , trvalé následky atd..
a teoretické diskuse na netu o čemkoliv nesmíš brát úplně vážně. manželka vestu vyzkoušela při 45m kotrmelcích v 80km/h a prý jako do peřinky. na vestu nedám dopustit.
Snowii píše: jasan, to nezpochybňuju, jak sem ale psal, tam je potenciální problém s tou mrdou do helmy a že by to paradoxně mohlo víc ublížit než pomoct, co jsem pochopil.
To nejsou vesty co používá IS na videích. Tady ta mrda není taková

poznatek k TechAir v PSI kombi : mode race dvakrat aktivace tj mas dve bombicky a potom servis takze spadnes aktivace prvni patrony a jezdis dale, spadnes podruhe a potom servis, v mode STREET je aktivace pouze jedna, prepnuti mezi mody je pres USB a rozhrani Alpinestar, nabijeni pres USB, ve veste je imtegrovany paterak......
jinak pokud po padu do 4 min vypnes airbag tak v servise dozvi proces padu rychlost atd, pokud to nevypnes tak se to premaze :]
D-Air jsem chvili resil ale vsehno daleko kvuli servisu takze jsem byl rad ze se PSI dohodlo s Alpinestarem a je servisni stredisko
andrewsb píše: Nevim o jake mrde do helmy mluvis, mam helite gp air 2 a zadnou mrdu do helmy nezaznamenavam.
tak teoreticky, pokdu by došlo k nafouknutí když budeš mít hlavu nahlou tak, že by ti to do ní vesta dala ranu, to nehrozí? Píšeš "nezaznamenávám" - takže jsi to už otestoval?

1 reakcí na tento příspěvek Dainese D-Air vs Alpinestars Tech-Air
jinak obecně jsem vyzkoušel kombi s airbagem jak na okruhu tak v provozu, tedy bez pádu

toť vše
Díky

mě osobně by pak zajímalo jestli má někdo zkušenost s tou airbag kompatibilní kombi od 4SR. Vypadá to, že si zreverse-engineeringovali tu kabeláž k diodám na ruku a umí to udělat kompatibilní jak s TechAir, tak asi se 3 dalšíma značkama airbagů. Někdo nějaký info/zkušenost k tomuto?