tak,jak to děláš ty se to dá dělat na starém zetoru,závodní motor vyžaduje jinou techniku.
Teď doopravdy. Sundej válec a změř píst v místě podle manuálu. Je to v něm všechno pěkně nakreslené a napsané. Jinak jak píše Dolph. Píst má kuželový tvar, někdy i ovál, proto s ním můžeš takto kvedlat třeba i o dvě desetiny.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Špatná svíčka KTM 250 SX | Kadis159 | 2 | 24.7.2024 v 10:48 Kadis159 |
DB Killer u 2t KTM 250 SX | borec638 | 8 | 14.6.2024 v 13:16 Bugs |
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |
Která je lepší Yamaha YZ 250, KTM 250 SX | borec638 | 2 | 3.1.2024 v 18:01 ja1 |
Vyndání zadního centrálu ktm KTM 250 SX | Kohoutkovi | 4 | 21.6.2023 v 19:13 ja1 |