paolo_novy Přidat reklamu

Téma: TE610
Dobrý deň, mám doma Husqvarnu TE 610 ostrú, r.v. 2000, mám problém, že mi striela z výfuku, keď brzdím motorom, resp keď uberiem z vyšších otáčok. Mám podozrenie, že by to mala byť bohatá zmes, pretože sviečka je ako uhol. Poradil by mi niekto, ako naštelovať bohatosť zmesy na tejto motorke ? Motor mám rozobratý, pretesnený, ventily zabrúsené, olej nežerie. Karburátor mám Dellorto PHM 36. Inak motorka drží otáčky, aj ide do otáčok, aj ťah má krásny.

1 reakcí na tento příspěvek TE610

Skvělá odpověď, děkuji! 29.1.2019 v 19:08 | Nahoru | #1
Popisoval jsem to před čtyřmi týdny
https://www.motorkar...mp;pgr=0#goto9773852

Naposledy editováno 29.01.2019 19:08:36

1 reakcí na tento příspěvek TE610

Skvělá odpověď, děkuji! 29.1.2019 v 19:18 | Nahoru | #2
tahle motorka to bude delat vzdy. pri brzdeni motorem tam rozhodne neni bohata smes - kde by se vzala, ale naopak chuda. u slozitejsich karburatoru byvaji ruzne specialni udelatory - obohacovace apod, ale u tohodle jednoducheho karburatoru nic neni a kdyz uberes plyn na roztocenem motoru tak proste strili. me dela 410 to same a myslim, ze mam karbec nastaveny ok.

(reakce na) TE610

30.1.2019 v 10:04 | Nahoru | #3
assassin> Nemyslím len pri bzrdení, myslel som celkovo že je asi bohatá :)

(reakce na) TE610

30.1.2019 v 10:04 | Nahoru | #4
Kohlstein> A ďakujem rozhodne si to prečítam :)

1 reakcí na tento příspěvek TE610

30.1.2019 v 12:37 | Nahoru | #5
Pokud to střílí do výfuku víc než ostatním, tak přetěsni připojení výfuku na hlavu. U těchto motorů by měla být směs vždycky trochu obohacená, ve výfukových plynech je pak víc nespáleného paliva a po smíchání se vzduchem přisátým kolem špatného těsnění to prostě střílí. Pak je otázka, jaký tam máš tlumič výfuku. Předpokládám absorbční, bez přepážek, a to pak tu střelbu moc neutlumí.

(reakce na) TE610

31.1.2019 v 07:31 | Nahoru | #6
Kohlstein> Hej striela to viac, nieje to klasické prdkanie motoru pri brzdení, mierne bohatšia je vždy lepšia, hlavne aj u dvojtaktov, než chudobná zmes. A áno mám tam výfuk bez prepážok, tak sa teda pokúsim vymyslieť nejaké tesnenie medzi hlavu a výfukové potrubia a trochu sa pohrať s karburátorom. Môže mať na to vplyv aj netesnosť ventilov ? Lebo tie som teraz robil, zabrusoval resp pastou, a pred zabrúsením mi po naliatí do hrdla pretiekli asi po hodinke 1dcl benzínu. čiže boli už dosť zlé.

Naposledy editováno 31.01.2019 07:31:34
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husqvarna te 610 Husqvarna TE 610 XT_600 6 26.5.2024 v 15:12 M6
Hledam odbornika na husqvarnu 610 Husqvarna TE 610 brunob 22 21.11.2023 v 16:29 assassin
Obutí Husqvarny TE 610 Husqvarna TE 610 vena96 8 9.8.2023 v 17:57 doktorM
Husqvarna TE 350 1992 Husqvarna TE 410, Husqvarna TE 610, Husqvarna TE 350 AndyEnd5 4 8.8.2023 v 21:04 Samuel738842
Husqvarna TE 610 - přestavba na sup... Husqvarna TE 610 HSQ610 8 21.6.2023 v 10:44 assassin


TOPlist