Téma: KX250F
8.2.2019 v 09:39
Zdravím,
chtěl bych se zeptat jaký ročník KX250F je nejspolehlivější.
2011?2013?novější?
Díky
chtěl bych se zeptat jaký ročník KX250F je nejspolehlivější.
2011?2013?novější?
Díky
1 reakcí na tento příspěvek KX250F
momentálně 2019

1 reakcí na tento příspěvek KX250F
no ono asi moc jinou bohužel nedostaneš. 250 4t kroska je asi to nejrizikovější, co můžeš z druhý ruky koupit, je to prostě kus od kusu. obecně platí že nejlevnější je koupit novou, za dva roky prodat a koupit zase novou. Nedávno tu kluk koupil RMZ 250 rok 2008 a měl štěstí, že mu stačilo seřídit ventily a údajně to šlape, ale můžeš naopak koupit 2015 a zahučet do toho dalších 30... takže vzít někoho kdo tomu rozumí a pečlivě vybírat no. Třeba ti tu někdo dá nějaký obecnější rady ke konstrukci, co bylo kdy jinak a tak, ale jinak prostě nejvíc záleží na tom, jak se o to kdo staral, a dneska ti každej řekne, že to nejelo závod, po 5ti hodinách měnil olej a po 10ti dělal preventivně generálku motoru

Mám KX 250 F 2015, kupoval jsem ju minulej rok na podzim s najetejma 98 mth celkem (samozřejmě že tam už proběhla nějaká výměna pístu a sežízení ventilů). Motor zatím šlape skvěle ale mě se všechno ostatní poměrně sype, už jsem 2x ztratil lízo řetězu kvůli dojebanejm závitům, tlumiče dělám co 8mth a ložiska jsou už dost vyverglovaný. kamarád koupil 2016 (skoro to samý jak 2015) s 80 mth a nesype se mu nic, ložiska jako nový a celkově je moto furt jako nová. A to vše jen díky tomu že se bejvalej majitel o to staral. U ojetý moto prostě záleží jen na tom jak se k tomu do choval, tady ty pověry jako že u 2013 praská klika atd. bych moc nebral v potaz :)
Evidentně míříš na ročník 2011 a mladší, tedy se vstřikováním. Od dob Kawazuki už se tehdy asi podařilo vychytat všechny bolístky a otázka spolehlivosti bude spíš věcí údržby a trápení předchozích majitelů, než ročníku. Těžko porovnávat ročníky z opačného konce tvého rozpětí mezi sebou, protože se asi v plné kondici nikdy pořádně nepotkaly, i když vývoj šel u Kawy jen pomalu dopředu. Jak nastoupilo dvojité vstřikování v roce 2012, tak do roku 2016 byl motor prakticky beze změn a šlo tehdy nejlepší motor z pohledu výkonu, a samozřejmě to mělo vliv na jeho životnost v porovnání např. s tehdy (2012) o dost slabší Yamahou. Ale určitě se snažili životnost motoru po celou dobu zlepšovat, takže mladší by měla být i lepší, a kromě toho by měla mít i míň narajtováno.
Tady máš čtení na zbytek zimy:
https://motocrossactionmag.com/tag/kx250f/
https://www.dirtrider.com/tags/kx250f
https://www.vitalmx...._kx250f_product_type
Tady máš čtení na zbytek zimy:
https://motocrossactionmag.com/tag/kx250f/
https://www.dirtrider.com/tags/kx250f
https://www.vitalmx...._kx250f_product_type
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aky flywheel puller Kawasaki KX 250F | Djandn | 3 | 25.2.2025 v 09:14 Krautkopf |
Čierny olej Kawasaki KX 250F | Djandn | 16 | 13.11.2024 v 20:53 Djandn |
Ako zvýšiť motorku Kawasaki KX 250F | Djandn | 6 | 31.10.2024 v 13:38 nippon72 |
kxf na country cross Kawasaki KX 250F, Kawasaki KX 450F, Kawasaki KX250 | Djandn | 3 | 14.10.2024 v 06:37 bazin. |
kxf 250 2016 premena na 2017 Kawasaki KX 250F | Djandn | 1 | 12.9.2024 v 20:14 ja1 |