Téma: Ktm XCF 350
23.2.2019 v 19:45
Čau, našel jsem inzerát s pěknou KTM 350xcf ale nějak se o tomto stroji nikde nemůžu nic dočíst a zjistit si o tom nějaký info, jestli je to třeba spíš jako EXC nebo SX. I když jsem se díval na nějaký díly přímo na tento model tak nikde nic. Tak se chci zeptat tady jestli někdo má s touto motorkou zkušenosti nebo o ní někdo něco víc ví.
XC-F = moto pro ostré cross-country = tvrdší MX podvozek + ostrý MX motor, ale s 6ti kvaltovou převodovkou a bez termostatu + větší enduro nádrž + 18ka zadní kolo... z výroby bez osvětlení, jen s přední MX tabulkou, ale s rozvedenou el. pro př. + z. světlo....
1 reakcí na tento příspěvek Ktm XCF 350
Sám mám xc verzi a jezdím s tím pouze enduro, první dva kvalty jsou o neco dělší (neznatelně) ale já v tom vidím pouze výhodu, že se mnohem lépe chytne trojka. Další změna je přepákování, v tom bych také neviděl problém, mnohem lepší odezva od zadního kola než s přepákovánim, nehledě nato, že všechny endura až na ktm maj přepákování, lepší je nato sestrojit nějakej kryt. Další výhoda je lepší podvozek, asi záleží na ročníku, ale já jsem to zrovna docela vyhrál. Pak tam máš frézovaný brejle, taky fajn doplněk a je na tom plnohodnotnej elektrickej svazek na světla, takže stačí koupit masku se světlem a máš i světlo, takže bych v technice neviděl jedinej problém.
E: asi ja píše petardak, tak tam bude ostřejší motor, jen já mám xc 300 a žádné "sx 300" neexistuje, takže motor mám totožnej s exc až na ty první dva kvalty, kde vidím pouze výhodu.
Naposledy editováno 23.02.2019 20:05:57
E: asi ja píše petardak, tak tam bude ostřejší motor, jen já mám xc 300 a žádné "sx 300" neexistuje, takže motor mám totožnej s exc až na ty první dva kvalty, kde vidím pouze výhodu.
Naposledy editováno 23.02.2019 20:05:57
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm XCF 350
tadeo96> Tazatel se ptá na XC-F, tedy 4klap, tam to je jak píšu... a mám dojem že z výroby má i XC250/300 lehčí rotor a kratší koncovku, což dělá ostřejší projev...
A technické detaily jako přepáčko, frézované brýle, typ př. vidlice (dvoukomory, AIR...) aj. se odvíjí podle roku v. který v otázce nepadl...
A technické detaily jako přepáčko, frézované brýle, typ př. vidlice (dvoukomory, AIR...) aj. se odvíjí podle roku v. který v otázce nepadl...
kámoš to měl a rozhodně to nejsou jen delší kvalty.ten motor jede úplně jinak,nevím,jestli je to čistý motokros,nebo něco mezi,ale na courání po lese to nebylo nic moc.
podvozek taky tvrdý,celkově mu to nesedlo,jel na tom párkrát, prodal to a koupil si exc.
podvozek taky tvrdý,celkově mu to nesedlo,jel na tom párkrát, prodal to a koupil si exc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm XCF 350
PETARDAK> rok jsem zapomněl, je to 2017
Jasně že je to čtyřbuh, ale asi moje mystifikace, s tím 4t to bude tak jak říkáš.
Ted jsem koukal na partdeport na čísla rotoru u xc a exc (300) a čísla stejný, koncovku mám akrapovič, ale od oka ta origo také vypadá stejně. Jedinou změnu kterou jsem motorově zaznamenal, tak je v karburátoru, kde je jiná jehla, možná tryska, s tímto nastavenim to jelo ostřeji a žralo jak prokopnutý, po instalaci JD kitu je motorka klidnější než exc a spotřeba je také mnohem lepší. A další věc jsou pružinky na přívěře, v tom je také obří výhoda že jdou rychle vyměnit, upravit ten 4t na enduro bude asi větší oříšek.
E: než jsem dopsal zprávu tak tu zase byl další komentář, asi tu víc mystifikuju než radim, zjištoval jsem tohle jen u třístovky.
Naposledy editováno 23.02.2019 20:28:33
Ted jsem koukal na partdeport na čísla rotoru u xc a exc (300) a čísla stejný, koncovku mám akrapovič, ale od oka ta origo také vypadá stejně. Jedinou změnu kterou jsem motorově zaznamenal, tak je v karburátoru, kde je jiná jehla, možná tryska, s tímto nastavenim to jelo ostřeji a žralo jak prokopnutý, po instalaci JD kitu je motorka klidnější než exc a spotřeba je také mnohem lepší. A další věc jsou pružinky na přívěře, v tom je také obří výhoda že jdou rychle vyměnit, upravit ten 4t na enduro bude asi větší oříšek.
E: než jsem dopsal zprávu tak tu zase byl další komentář, asi tu víc mystifikuju než radim, zjištoval jsem tohle jen u třístovky.
Naposledy editováno 23.02.2019 20:28:33
Honza36 píše: PETARDAK> rok jsem zapomněl, je to 2017
tam je samo, přepáčko, frézované brýle a vidlice AIR48 (výhoda že přeskládáš planžety, foukneš nižší tlak a máš žehličku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm XCF 350
Tvrdší podvozek by ani tak nevadil, spíš se mi nelíbí ten ostrej motor, nechce se mi dělat pist každých 50mth. Asi mrknu raději po tom EXC
Honza36 píše: Tvrdší podvozek by ani tak nevadil, spíš se mi nelíbí ten ostrej motor, nechce se mi dělat pist každých 50mth. Asi mrknu raději po tom EXC
Nejsem si jistej, ze by melo exc a sxf zas tak zasadne jiny intervaly ... v mem okoli delal na sxf píst po 50mth jen kejmar protoze na tom jel svet :D jinak ja neplanuju kdyz se nic neposere delat píst driv nez pri 150mth

Zdarec, zvažuji koupi výše uvedené motorky, zajímal by mě názor lidí co XC-F vlastní ohledně servisu a hlavně podvozku. Chci kupovat co nejnovější na příští sezonu takže bude určitě vzduchovej podvozek, tady by mě zajímalo jestli stačí dle manuálu nafoukat a nacvakat na komfort a dají se s tím hopsat kameny jak s EXC nebo ne. Potom na trati jestli zase naopak přifouknou a nacvakám a bude to jak na SX-F.
Druhej dotaz ohledně servisu, vím že je to dost individuální ale po kolika hodinách jstě třeba dávali B píst a podobně?
Případně jestli někdo ve vaší partě nebo okolí nejezdí a nedáte mi na něj nick.
Díky.
Druhej dotaz ohledně servisu, vím že je to dost individuální ale po kolika hodinách jstě třeba dávali B píst a podobně?
Případně jestli někdo ve vaší partě nebo okolí nejezdí a nedáte mi na něj nick.
Díky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
výměna palivového filtru KTM EXC 350, KTM 350 XC-F | TOM350EXC | 15 | 17.1.2019 v 12:21 TOM350EXC |
Spojka KTM 350 XC-F | Bomis | 6 | 29.9.2018 v 08:38 sered |