Téma: Crosstourer dct neřadi
22.5.2019 v 13:59
Ahoj, motorka si postavila hlavu a nechce řadit, Po nastartování lze pouze zařadit 1 stupeň, na displeji se rozsvítí společně D+S což nemá. Nemáte někdo tip jak opravit? Servis Honda 3 měsice tápe a výsledek 0!!
1 reakcí na tento příspěvek Crosstourer dct neřadi
Nejspíš ano, seznam prací které delali: nová jednotka, kontrola el.Instalace, nový senzor řazení, kontrola převodovky a stále neřadi

Ahoj
Nevím jestli to vyřeší tvůj problém, ale zkus kalibraci (reset) DCT. Já tohle u své motorky DCT dělám preventivně jednou za čas. Řazení se mi zdá pak jemnější a přesnější.
Tady je okopírovaný návod ze slovenských stránek:
1. Motor musi byt zohriaty, najlepsie tesne po jazde, ale nesmie ist ventilator.
2. Klucikom vypnut motor.
3. Podrzat tlacitko D (prepinac D/N) a zaroven zapnut zapalovanie. D drzat kym nezhasne oranzova kontrolka chybovych hlaseni motora.
4. Ak sa na indikatore zaradeneho prevodoveho stupna ukaze male, alebo velke pismeno L, tak je motor prilis studeny a treba ho najskor zohriat (vid. bod 1.).
5. Ak sa nic na indikatore prevodovky nezobrazi (t.j. nesvietia D ani S a nic neblika, tak stlacat v rychlej sekvencii prepinac D/N v tomto poradi: D D N D N
6. Za normalnych okolnosti ked je prevodovka pripravena na inicializaciu spojky tak sa zobrazia obe pismena rezimu prevodovky D a S a na indikatore prevodoveho stupna blika ciarka (pomlcka?) v 2 sek. intervale.
7. Nevypinat zapalovanie, nastartovat motor bez pridavania plynu a nechat bezat na volnobehu.
8. Po uspesnej inicializacii (u mna to trvalo par sekund) D aj S aj blikajuca ciarka zhasnu. Ak sa tak nestane, alebo ciarka blika v 0.5 sek intervale, tak sa inicializacia nepodarila a treba opakovat cely proces od bodu 2.
9. Klucikom vypnut motor.
10. Znovu, uz normalne nastartovat a vyskusat ci funguje radenie prevodov.
Dej vědět jestli to pomohlo, já mám na své motorce najeto 60 tisíc km a za celou dobu jsem neměl s DCT problém, zajímalo by mě jestli tenhle návod řeší i vážnější problémy jako máš teď ty.
Nevím jestli to vyřeší tvůj problém, ale zkus kalibraci (reset) DCT. Já tohle u své motorky DCT dělám preventivně jednou za čas. Řazení se mi zdá pak jemnější a přesnější.
Tady je okopírovaný návod ze slovenských stránek:
1. Motor musi byt zohriaty, najlepsie tesne po jazde, ale nesmie ist ventilator.
2. Klucikom vypnut motor.
3. Podrzat tlacitko D (prepinac D/N) a zaroven zapnut zapalovanie. D drzat kym nezhasne oranzova kontrolka chybovych hlaseni motora.
4. Ak sa na indikatore zaradeneho prevodoveho stupna ukaze male, alebo velke pismeno L, tak je motor prilis studeny a treba ho najskor zohriat (vid. bod 1.).
5. Ak sa nic na indikatore prevodovky nezobrazi (t.j. nesvietia D ani S a nic neblika, tak stlacat v rychlej sekvencii prepinac D/N v tomto poradi: D D N D N
6. Za normalnych okolnosti ked je prevodovka pripravena na inicializaciu spojky tak sa zobrazia obe pismena rezimu prevodovky D a S a na indikatore prevodoveho stupna blika ciarka (pomlcka?) v 2 sek. intervale.
7. Nevypinat zapalovanie, nastartovat motor bez pridavania plynu a nechat bezat na volnobehu.
8. Po uspesnej inicializacii (u mna to trvalo par sekund) D aj S aj blikajuca ciarka zhasnu. Ak sa tak nestane, alebo ciarka blika v 0.5 sek intervale, tak sa inicializacia nepodarila a treba opakovat cely proces od bodu 2.
9. Klucikom vypnut motor.
10. Znovu, uz normalne nastartovat a vyskusat ci funguje radenie prevodov.
Dej vědět jestli to pomohlo, já mám na své motorce najeto 60 tisíc km a za celou dobu jsem neměl s DCT problém, zajímalo by mě jestli tenhle návod řeší i vážnější problémy jako máš teď ty.
1 reakcí na tento příspěvek Crosstourer dct neřadi
Nevím jestli zkoušeli, mám pocit že co neukáže diagnostika, neumí řešit. Mám najeto lehce přes 30tis. a doposud jsem na to neřekl špatné slovo. Pokusím se najít někoho kdo se nebojí elektriky, ale zatím nic moc. Každopádně díky.
Možná bude chyba ve druhé spojce která řadí sudé rychlosti, proto ti tam jde ta jednička kterou zařadí první spojka.
Určitě skus ten návod výše, motor zahřát půjde na neutrál. Při té kalibraci je slyšet jak si převodovka (spojky) načítá potřebné polohy.
Nevím jestli tohle praktikují v našich servisech Honda, nikdy jsme se na to neptal. Ten návod platí na všechny DCT od Hondy a na všechny roky výroby.
Určitě skus ten návod výše, motor zahřát půjde na neutrál. Při té kalibraci je slyšet jak si převodovka (spojky) načítá potřebné polohy.
Nevím jestli tohle praktikují v našich servisech Honda, nikdy jsme se na to neptal. Ten návod platí na všechny DCT od Hondy a na všechny roky výroby.
Miras666 píše: Nejspíš ano, seznam prací které delali: nová jednotka, kontrola el.Instalace, nový senzor řazení, kontrola převodovky a stále neřadi
Že mě ani trochu nepřekvapuje, když je autorizovanej servis v koncích... To se neuměj obrátit přímo na japonce a ne jen zkoušet způsobem pokus - omyl?
1 reakcí na tento příspěvek Crosstourer dct neřadi
Ahoj
Dnes som skusal CT dct stala asi mesiac pan predomnu nahodil baterku moto nastartoval siel som sa previest nebol problém asi 4 km pekne radenie bez cukania a buchania, potom som ju vypol a chcel znovu naštartovať. Pretocim klucom a zacne blikat pomlcka chcem startovat a nic az kym nestlacim brzdu zaradim a neukazuje rýchlosť ale blikajucu pomlčku dam neutral ono ho zaradi ale nesvieti zelena kontrolka N. Alebo ukazuje rýchlosti ale blikaju. Kde je problém
Zavada Odstránená islo o snímač neutralu
Naposledy editováno 18.04.2021 17:33:57
Dnes som skusal CT dct stala asi mesiac pan predomnu nahodil baterku moto nastartoval siel som sa previest nebol problém asi 4 km pekne radenie bez cukania a buchania, potom som ju vypol a chcel znovu naštartovať. Pretocim klucom a zacne blikat pomlcka chcem startovat a nic az kym nestlacim brzdu zaradim a neukazuje rýchlosť ale blikajucu pomlčku dam neutral ono ho zaradi ale nesvieti zelena kontrolka N. Alebo ukazuje rýchlosti ale blikaju. Kde je problém





Naposledy editováno 18.04.2021 17:33:57
Miras666 píše: Nevím jestli zkoušeli, mám pocit že co neukáže diagnostika, neumí řešit.
Někdy to tak bohužel je.. kamarád (antitechnicky typ) měl CRV v naftě, auto ztratilo výkon.
V autorizaku to napichli na diagnostiku, tam nic nevykoukali, tak to honili na brzdě a kdesi cosi, nechal tam dost peněz a výsledek žádný.
Pak garážista otevřel kapotu, vyměnil mu prasklou hadici k turbu a bylo opraveno.
Tož tak nějak k autorizakum, cest výjimkám..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Padací rám Honda VFR 1200X Crosstourer | Matespa | 2 | 29.12.2024 v 13:18 Mirek-JM |
Přehrání řídící jednotky Honda VFR 1200X Crosstourer | Beďa43 | 24 | 28.9.2024 v 22:36 Kohlstein |
Výměna zapalovacích svíček Honda VF... Honda VFR 1200F, Honda VFR 1200X Crosstourer | sydy | 18 | 25.6.2024 v 11:38 H123 |
Cestovní enduro do 200k [1, 2] BMW R 1200 GS Adventure, Yamaha XT1200Z Super Tenere... | Qvitko | 34 | 29.11.2023 v 05:04 vaypor |
Automat nebo manuál [1 ... 11, 12] Honda VFR 1200X Crosstourer, Honda NC 750X, Honda NC... | art007 | 358 | 20.10.2023 v 20:46 Metric |