Téma: Yamaha BT1100 bulldog
23.5.2019 v 13:55
Ahoj všem, chtěl bych poradit s nástupcem mého triumphu sprint ST 1050. Už dlouhou dobu jsem zakoukanej do bulldoga, ale trochu se bojím velikosti motorky. Mám 190cm a bezmála 100kg. Sprinta jsem kupoval právě kvůli velikosti. Nemám bohužel možnost si s ním sjet a ani si posedět a prozkoumat. Máte někdo zkušenosti velké postavy na téhle motorce?
Díky Roman
Díky Roman
Diky motoru je uzkej a kolenama tak nikde nenarazis. Posez je prijemne vzprimenej. Za me bys nemel mit problem, ale pred pripadnou koupi se stejne projedes, osahas a budes mit jasno. Ja mam 183, 80 a neco kg a nebyl problem. Gratuluju k vyberu a preju stastnou ruku.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha BT1100 bulldog
Buldog je pro velké chlapy a to nejen do výšky, ale i do šířky! Jen oproti Trimphu bude krapet těžší
a taky to není žádný sprinter, ale brutální tahač


Taky jsem měl ve výběru BMW, tuším R1150 R nebo R850, ale když jsem slyšel Bulldu naživo a porovnal zvuk s BMW, tak to byl výraznej rozdíl ve prospěch Bulldy. Bullda má jednoduchej servis, karbecy, žádná elektronika a léty prověřenej motor., který táhne od 2tis. Dalším plusem je velká nádrž. Furt na něj vzpomínám, že jsem si ho měl nechat. Jediný co se sere je volnoběžka startéru, ale já jej prodával nějak s 50 nebo 60tis. a volnoběžka byla ok. Navíc dnes se dá levně sehnat nová, již upravená a tam už by neměl být do konce života moto problém. Další věc je cena servisu, když srovnám pravidelný roční servis Bullda a Guzzi, tak je to 3,5-4 tis. vs 8tis u Guzzi.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha BT1100 bulldog
No ja právě čtu že ty k1200r mají dost problémy s převodovkou a to je pak finanční průser. Jeden z důvodu výměny triumpha je právě extra drahý servis. Bulldu jsem si chtěl koupit už dlouho zpátky ale rozhodl jsem se jinak. Ale furt mě to k němu táhne. Motor z copra, brzdy z R1, kardan a vlastnosti nahace. Co víc si přát

To mě třeba vůbec nevadí. Protože když jedu někam dál tak spis vybírám cestu mimo dálnice. No já právě řeším ze jak jsem vysokej, tak abych neměl moc pokrceny nohy. Asi mam jasno. Kdybych si koupil něco jiného tak stejně by mě to furt táhlo k bulldogu a za par let bych to dilema řešil zase
. Takhle to zkusim a budu mít jasno
. Ještě jednou díky za názory. Jen když jsme u toho bulldoga. Nějaký rady a typy na co si dát pozor při koupi? Něco na co se mám zaměřit?


na co si dat pozor? jako u každý mašiny , neni vtom rozdíl , jenom ta volnoběžka , ale ja sehnal novou za 2700 z e-baye takže žadná tragedie , načatou vonoběžku poznaš podle bouchaní při staru - kovař hadr ,to je už čas na výměnu , a potom klepnutí při chcípnutí motoru, ale to je ještě čas na výměnu a da se stim najezdit několik tisíc km, koukni se sem
http://www.yamaha-bulldog.sk/
http://www.yamaha-bulldog.sk/
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha BT1100 bulldog
A co spíš MT-01?
Podobnej styl jako bulldog, naháč s motorem z křižníku, brzdy a kyvka z novější R1 a rozměrnej chalan zde nemusí už vubec řešit, zda se vejde
A motor bude asi kapku mocnější..


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha BT1100 bulldog
SuperSic58> Teda doufám že mě tady někdo neukamenuje,ale jen 3 věci mají BT a MT01 společný-oba jsou naháče,oba mají motor V2 a oba vyrábí Yamaha(teda nevím jak MT ale BT je vlastně ital)...Jinak to jsou naprosto rozdílný stroje.MT je oproti BT spíše sportovní náčiní,úplně jiná ergonomie sezení,docela brutální motor a sekundární pohon řetězem...Ale je to krásnej stroj,to zas jo....
Nevím jak je na tom zakladatel vlákna,ale protože já jezdím docela dlouhý trasy tak sem si raději vybral BT.Je sice línější ale zase je pohodlnější a nemám problém najet za vyjížďku přes 500km se spotřebou cca 4.5l,což bych asi na MT nedal...navíc je téměř bezúdržbový....
Jinak je to jen můj vlastní názor,každýmu samozřejmě vyhovuje něco jinýho...
Nevím jak je na tom zakladatel vlákna,ale protože já jezdím docela dlouhý trasy tak sem si raději vybral BT.Je sice línější ale zase je pohodlnější a nemám problém najet za vyjížďku přes 500km se spotřebou cca 4.5l,což bych asi na MT nedal...navíc je téměř bezúdržbový....
Jinak je to jen můj vlastní názor,každýmu samozřejmě vyhovuje něco jinýho...
Chtěl jsem BT1100, mám 2m a přišlo mi to jako motorka pro člověka s výškou kolem 180cm max :-/ Ale hodně záleží jak máš dlouhé ruce/nohy apod. Místo otázek na fóru je nejlepší prostě si ho někde vyzkoušet, aspoň si na něj sednout někde v bazaru apod. Možnost má každý, jen to chce trochu hledání a někdy ježdění…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha BT1100 bulldog
equir> 500km ujedeš na čemkoliv, snad jen na SM nebo MX stroji to bude dost naprd

_zdenda_> jasně,ujet se to dá na čemkoli,ale věc druhá jak se potom cítíš...Jezdil sem to i na ZR7 ale to sem pak docela cítil pr.d.el a kolena....A najet 500km mimo hlavní tahy,jen po silnicích 2. a 3. tříd je jako najet 1tis km po dálnicích a hlavních tazích....
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha BT1100 bulldog
Pokud bude jezdit BT se solo jezdcem, tak je to v celku pohodlný stroj. Nevýhodou je menší rejd, horší okufrovatelnost a skoro nemožnost tankvaku. Jinak až na volnoběžku je to téměř bezporuchový.............a v Alpách je to kupodivu docela hbitý. Jsem podobně figurálně řešený jako tazatel, a problémy s tím, že bych se nedokázal na stroj poskládat jsem nepociťoval.
Jinak na MT01 se socius trápí..........proti ní je BT luxusní posezení.
Jinak na MT01 se socius trápí..........proti ní je BT luxusní posezení.
No ja po dálnicích nejezdím už jen z principu ze se blbe sjíždí guma. Mluvím ale o cestách po ČR. Když se jede někam dal tal je asi dálnice nutnost. MT 01 je krásný stroj. To bezesporu. Nicméně me vice zaujal spis novější model a ten je mimo finance. Navic ten bulldog je spis takovej pohodar. Je mi jasny ze si někam musím doject. Rozdíl ale je, když si mas nekam doject 200km jen tak naslepo a nebo když ti rovnou praxari řeknou jestli to ma cenu a nebo ne
. Jsem hold trochu linej
. Ted budu jezdit jen ČR. Není cas na dovolené mimo. Bohužel.


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha BT1100 bulldog
Brůča.> A s baťohem je to už horší? Taky jsem začal koukat po BT, většinou asi solo jízda, ale chtěl bych aby se nechalo v pohodě dojet ve dvou například chorvatsko.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha BT1100 bulldog
udinar píše: ... a taky to není žádný sprinter, ale brutální tahač
To s tím tahačem si četl kde? Když jsem to zkoušel, tak jen co se to rozjelo, tak to utnul omezovač. Motorka je to pěkná ale nejede.
honzabiker píše: To s tím tahačem si četl kde? Když jsem to zkoušel, tak jen co se to rozjelo, tak to utnul omezovač. Motorka je to pěkná ale nejede.
vždyt to píše že to není žadnej sprinter ,ale tahač , ja ti to přeložim do češtiny - jede to na kroutak od 2000 do 6750 , pak omezovač , kopec nekopec , sám , nebo ve dvou ,tomu motoru je to uplně jedno , stačí otačky mít nad 2500 a jede to furt , ma to kroutak 88 Nm pri 4500 , takže se stim jezdí jak s dieselem
Tohle se mi právě docela líbí. Nakopat tam pětku a hotovo. Jede se furt. Na druhou stránku se bojím, že mi bude chybět takový ten pocit když otočíte plynem na maximum a zakroutí a převrátí se vám vnitřnosti
. Ale to se uvidí. Aspoň si ho zkusím a budu vědět, takhle ho mám furt jenom v hlavě.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha BT1100 bulldog
Hitak128CZ píše: Brůča.> A s baťohem je to už horší? Taky jsem začal koukat po BT, většinou asi solo jízda, ale chtěl bych aby se nechalo v pohodě dojet ve dvou například chorvatsko.
Je to v naloženém stavu už dost na hraně - 65poníků se dost trápí (já tedy beru naloženou motorku tak, že jsi na maximu - já s bábou jsem na cca 550kg v plné polní). Někdo ale jede jen s baťůžkem a s kreditkou......tam to půjde. Mě třeba BT v alpských passech poodjíždí docela statečně.......kamarád solo a jen brašny, já v plné polní a ve dvou. BT 65koní, já 130koní a přesto v pomalých pasážích byl rychlejší........prostě dvouvál vs. čtyřvál........ze zatáček mu to prostě vytahovalo lépe a než jsem já rozmotal tem můj autobus, projížděl další zatáčku

Kamarád dal širší řidítka a vodilo se to i přes vyšší hmotnost velice příjemně........dokonce na dvouvál to nemá ani moc nepříjemných vibrací. Mě nejvíc vadil malý rejd - málem jsem mu to položil už na benzině, když jsem se otáčel

Jo a bezproblémově se to na dovolené vešlo do spotřeby 5l/100km.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha BT1100 bulldog
Hitak128CZ píše: Brůča.> A s baťohem je to už horší? Taky jsem začal koukat po BT, většinou asi solo jízda, ale chtěl bych aby se nechalo v pohodě dojet ve dvou například chorvatsko.
na cestu do chovatska a zvlaště ve dvou bych zvolil jinej stroj pokud teda nejste masochysti,to pak jo , vem si to , že je to naháč , a i s většim plexi to neni takova hitparada na přesuny po dalnicích , pohodova rychlost s origo plexi je tak kilo (s vyššim i to kilopade se da aniž bys stoho slítnul , ale pohodlný to neníl ) , to motor točí 4000 ,takže na nějaký to předjedí pomalejš jedoucí plechovky stačí jenom pootočit zapěstim , kufry - vetšina bulldoku co sem viděl ma vzadu kufr , boční sem viděl jenom jednou a to ještě v katalogu

Naposledy editováno 28.05.2019 09:05:24
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
prasknutý zadný blatník Yamaha BT 1100 Bulldog | doarden | 14 | 30.11.2023 v 09:34 PlusOne |
Po koupi BT1100 Yamaha BT 1100 Bulldog | Vochmelka | 11 | 7.10.2023 v 04:58 zdenysrx6 |
Bulldog prosba Yamaha BT 1100 Bulldog | MiroBabarak | 1 | 16.5.2023 v 08:34 AveKT |
Bulldog Yamaha BT 1100 Bulldog | Kapicik | 3 | 14.5.2023 v 13:52 MiroBabarak |
Zerave koleno zadného valca Yamaha BT 1100 Bulldog | doarden | 8 | 17.3.2023 v 21:20 Slávek-TDM |