2,5 TDI 111kW
Multivan přestal jet, jako když odpojíš nějakej kabel, za jízdy, na trojku. Žádný poškubávání, prostě skokově vypnutej motor.
Starter točí normálně.
VAG - bez závad.
Pojistky zkontrolovány, obroušeny.
Relátko 109 funkční, kontrolka žhavení normál.
Kabel mínus pól na kostru neupadlej.
Povolnení jednoho přívodu vstřiku - nafta stříká.
Nápad na co se kouknout dál? Díky.
Seznam tipů:
přeskočenej řemen
spínačka - spíš asi ne
ruplá membrána škrtící klapky
Naposledy editováno 25.06.2019 08:07:39
1 reakcí na tento příspěvek HELP - Multivan T4 nejede
2 reakcí na tento příspěvek HELP - Multivan T4 nejede
1 reakcí na tento příspěvek HELP - Multivan T4 nejede
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HELP - Multivan T4 nejede
FiZzeR píše: Spínačka...?
nafta do vstřiku jde.1 reakcí na tento příspěvek HELP - Multivan T4 nejede
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HELP - Multivan T4 nejede
PetrL3 píše: Odpoledne zkontroluju dieselventil, jestli nerupla membrána, to prej se projevuje přesně takhle.
A co to je a kde to je?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HELP - Multivan T4 nejede
nemako píše: nafta do vstřiku jde.
To může dělat spoustu naprosto nelogickejch věcí...
1 reakcí na tento příspěvek HELP - Multivan T4 nejede
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HELP - Multivan T4 nejede
FiZzeR píše: To může dělat spoustu naprosto nelogickejch věcí...
pokud má palivo na vstřiku,tak je ventil otevřenej. spínačka nebo imobilizér by ho při poruše neote vřely,stejně jako prodřenej kabel.3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HELP - Multivan T4 nejede
Btw, stejně jako svítící kontrolka žhavení neznamená, že to opravdu žhaví.
A navíc tohle není jednoduchej mechanickej kepl jako jsme měli my, do toho už kecaj elektronický švábi (řídící vstřik mě teď tak napadá?)
e.: když kouknu na net, skoro všude zmiňujou to relé 109 a jakejsi černobílej drát vedoucí od něj kamsi přes motor
e2: dle t4 wiki to vypadá, že v tom relátku bývají studeňáky - jseš si 100% jistej, že je ok?
t4-wiki.de/wiki/Relais_J317_(Spannungsversorgung_Klemme_30)
Naposledy editováno 25.06.2019 10:56:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HELP - Multivan T4 nejede
FiZzeR píše: nemako> Je otevřenej v tu danou chvíli, neznamená že je otevřenej když vezmeš za startér, navíc těch okruhů je v té spínačce víc a stačí blbej kontakt v jednom z nich.
Btw, stejně jako svítící kontrolka žhavení neznamená, že to opravdu žhaví.
A navíc tohle není jednoduchej mechanickej kepl jako jsme měli my, do toho už kecaj elektronický švábi (řídící vstřik mě teď tak napadá?)
e.: když kouknu na net, skoro všude zmiňujou to relé 109 a jakejsi černobílej drát vedoucí od něj kamsi přes motor
e2: dle t4 wiki to vypadá, že v tom relátku bývají studeňáky - jseš si 100% jistej, že je ok?
t4-wiki.de/wiki/Relais_J317_(Spannungsversorgung_Klemme_30)
Stodevítku sem jednak proměřil, takže tím jsem si celkem jistej.
A hlavně: Když odejde 109, tak nesvítí kontrolka žhavení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HELP - Multivan T4 nejede
Takys sem ho zkoušel vyměnit za staré propájené, co mi odešlo na oktávce.
Ale žhavení ti nesvítilo, než si ho opravil, že????
1 reakcí na tento příspěvek HELP - Multivan T4 nejede
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HELP - Multivan T4 nejede
Vyloučím přeskok řemenu na kole ventilů, ale to by muselo přeskočit o několik zubů, aby to nechodilo vůcec, to asi nic...
Naposledy editováno 25.06.2019 12:24:01
PetrL3 píše: [quote=Lad22]FiZzeR> s tím relátkem jsi mi připomněl, že to mě pěkně potrápilo na Passatu. Vše jsou to podobné motory, prostě nafta od koncernu. Když jsem ho vyndal, tak na proměření se tvářilo ok, ale když jsem ho rozkuchal, tak už byly znát studeňáky. Po proletování sloužilo mnoho dalších let bez problému.[/quote
Takys sem ho zkoušel vyměnit za staré propájené, co mi odešlo na oktávce.
Ale žhavení ti nesvítilo, než si ho opravil, že????
přiznám se, že to už si nepamatuji
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HELP - Multivan T4 nejede
PetrL3 píše: mikro> Když fouknu startsprej do sání a ono to zabrblá to, co všechno mi to vyloučí za závady? Vstřik tím obejdu, škrtící klapku to obejde a chtne to i se zavřenou, žejo...
Vyloučím přeskok řemenu na kole ventilů, ale to by muselo přeskočit o několik zubů, aby to nechodilo vůcec, to asi nic...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HELP - Multivan T4 nejede
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HELP - Multivan T4 nejede
Do válců nejde vzduch, bez kyslíku nic nebude hořet.Zkusit rozebrat sání co nejvíc k válci a zkusit nastartovat.
Druhá ucpanej výfuk.Třeba nějaká vysypaná přepážka ho zablokovala.Pomocník při startu podrží ruku těsně za výfukem.Pokud z něj nic nejde je ucpanej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HELP - Multivan T4 nejede
nemako píše: PetrL3> jsem zvědavej,čím to nakonec bude. žiju v přesvědčení,že pokud jde palivo do válce a je komprese,může bejt jedině problém v načasování. závada v elektrice vypne přívod paliva. ten sprej v sání i moc nepomůže. u benzínu jo,ale ropák zavrčí vždycky,když má kompresi
A jednotka tam dělá co, nudí se a kouká z okna?

1 reakcí na tento příspěvek HELP - Multivan T4 nejede
Naposledy editováno 25.06.2019 20:01:44