Téma: Burgman 400 K7 nebo Honda SW400T
5.8.2019 v 15:00
Ahoj, v současné době mám Downtown 125 a chystám se přejít na něco silnějšího a prostornějšího. Ptám se hlavně co do spolehlivosti, komfortu. Velikostně mi příjdou obě podobné a váhově také. Koncepce motoru je rozdílná, tam bych čekal rozdíly, Honda asi krapet víc žere. Má někdo zkušenosti, srovnání?
Srovnani nemam, ale kdokoliv v mym okoli kupuje skutra, jde do Burgmana a vsichni si ho chvali. Jety ctyrkilo je pomerne tezky sehnat (bracha ho shanel 2 mesice a bud jsou inzeraty uz neplatny, nebo to jsou hrozny bidy). Nakonec koupil na cukani po Praze dvoustovku. S tim dvoukilem ma spotrebu pres tri litry, ale je to ciste po meste a dalnice kde samozrejme jel co to dalo.

Jako vlastník SW, ti doporučím právě Hondu. Burgman 400 není špatný, ale starý model má občas problémový motor. SW je jeden z nejlepších skútrů ve své třídě, spolehlivost nadprůměrná. Samozřejmě 600 by byla lepší, ale jejich málo. Doporučuji pro číst téma na skútrforum.cz. Honda 400 jezdí kolem 4 litrů dá se i za méně dle stylu. Burgman bude jezdit o chlup levněji. Ale SW je dvouválec a zátah je moc příjemný.Pohodlí obou srovnatelné.
Jako vlastník Piaggia Beverly 500 ccm doporučuji 1.) SW T600 2. Burgman 650
Objem ničím nenahradíš a silnějším dvouválcem nebudeš nikdy a nikomu v každodenním provozu překážet, pomalejší plechovky budeš s přehledem předjíždět po skupinkách a především to bude bezpečné
Pokud trváš na 400ccm, samozřejmě ber dvouválec od Hondy
Chvilku jsem také uvažoval o upgrade 500 ccm za silnější stroj, kdybych se rozhodoval dnes, pořídím si místo skůtru Hondu Integru 750, Hondu X-ADV nebo rovnou nějaké lehčí cenduro
Naposledy editováno 06.08.2019 09:59:45
Objem ničím nenahradíš a silnějším dvouválcem nebudeš nikdy a nikomu v každodenním provozu překážet, pomalejší plechovky budeš s přehledem předjíždět po skupinkách a především to bude bezpečné
Pokud trváš na 400ccm, samozřejmě ber dvouválec od Hondy
Chvilku jsem také uvažoval o upgrade 500 ccm za silnější stroj, kdybych se rozhodoval dnes, pořídím si místo skůtru Hondu Integru 750, Hondu X-ADV nebo rovnou nějaké lehčí cenduro
Naposledy editováno 06.08.2019 09:59:45
Měl jsem Burgmana 400, nalítal jsem na něm bezmála 100 000 , a pak jsem koupil SW. Na něm o něco míň , protože jsem pak koupil i Transalpa a to jsem si pak na SW ani nevzpoměl.
Jak tu bylo zmíňeno , objem ničím nenahradíš , takže bych volil Winga 600. A pokud trváš na 400 ccm , tak Winga . Prostě dvouvál .
Jak tu bylo zmíňeno , objem ničím nenahradíš , takže bych volil Winga 600. A pokud trváš na 400 ccm , tak Winga . Prostě dvouvál .
Je třeba odlišit starou verzi 600 ccm. Nová myslím, že s lambda sondou už jezdí kolem 5. Projdi na http://www.skutrforum.cz/ najdeš tam daleko víc informací i zkušenosti majitelů.
1 reakcí na tento příspěvek Burgman 400 K7 nebo Honda SW400T
Můj Wing šestikilo bez lambdy:
průměr 5,1 na sto , evidovaná vzdálenost 31 000 km
To je moc ?
Řešit spotřebu na motorce ?? Chlapy neblbněte
Naposledy editováno 07.08.2019 20:14:08
průměr 5,1 na sto , evidovaná vzdálenost 31 000 km
To je moc ?
Řešit spotřebu na motorce ?? Chlapy neblbněte

Naposledy editováno 07.08.2019 20:14:08
Tak i styl jízdy hraje svou roli. Novější verze jezdí ještě o něco úspornější. Burgman díky jednoválci bude úspornější. Ještě bych zkusil Kymco ve 400 ccm. Výkonný a úsporný jednoválec. Tedy nový model. Pokud chceš jezdit úsporně kup si novou Forzu 300.Ani z jedním jmenovaných neuděláš chybu. A bude to nejspíš o stavu konkrétního stroje.
Na Burgmanu 400 jsem najel skoro 45000km, na SW-T400 sice jen cca 200km, ale srovnat můžu.
Burgmana má smysl kupovat jen 2009+ (myslim model 2009, ne model 2008 koupenej 2/2009), ročníky 2007+2008 maj hodně much, který už budou dneska asi všechny vyřešený, ale i tak riskuješ. SW-T má super motor a celkové dílenské zpracování (přecejenom se jedná generačně o rozdílné stroje - SW-T se dělá až od roku 2010).
Obecně se dá doporučit nekupovat z Itálie / Francie (vyser se na hlášky typu "Franta kupoval Italku a je to fakt vůně" - není, fakt není). Buď trpělivý a počkej si na CZ stroj po 1. majiteli se serviskou a dohledatelnou historií - občas něco vyplave. Vyplatí se to.
Naposledy editováno 08.08.2019 08:42:37
Burgmana má smysl kupovat jen 2009+ (myslim model 2009, ne model 2008 koupenej 2/2009), ročníky 2007+2008 maj hodně much, který už budou dneska asi všechny vyřešený, ale i tak riskuješ. SW-T má super motor a celkové dílenské zpracování (přecejenom se jedná generačně o rozdílné stroje - SW-T se dělá až od roku 2010).
Obecně se dá doporučit nekupovat z Itálie / Francie (vyser se na hlášky typu "Franta kupoval Italku a je to fakt vůně" - není, fakt není). Buď trpělivý a počkej si na CZ stroj po 1. majiteli se serviskou a dohledatelnou historií - občas něco vyplave. Vyplatí se to.
Naposledy editováno 08.08.2019 08:42:37
Bajza> já mám SWTček několik ročně, aktuálně mám tři 400ccm, takže radši dám na svoje zkušenosti
Ale pravda našel jsem jedno se kterym předchozí majitel jezdil pod 7 
MP> na motorce spotřebu neřeším, ale skútrspotřeba je trošku něco jinýho. Skútr je otrok, čím míň sežere tím líp. Navíc u SWTčka nejde jen o spotřebu jako takovou, jde i o to, že nemá příliš velkou nádrž, ikdyž spíš jen opticky. Nicméně pokud to poženeš ve dvou někde po dálnici, musíš tankovat každejch 200km což není nic moc a opticky Ti to bude hlásit rezervu už někde po 150km...
foky> SWT se dělá od 2009
Francie Itálie proč ne když cena odpovídá stavu.


MP> na motorce spotřebu neřeším, ale skútrspotřeba je trošku něco jinýho. Skútr je otrok, čím míň sežere tím líp. Navíc u SWTčka nejde jen o spotřebu jako takovou, jde i o to, že nemá příliš velkou nádrž, ikdyž spíš jen opticky. Nicméně pokud to poženeš ve dvou někde po dálnici, musíš tankovat každejch 200km což není nic moc a opticky Ti to bude hlásit rezervu už někde po 150km...
foky> SWT se dělá od 2009


Já jezdím s SW za 4 na sto. Při vycházkovém tempu i dost pod 4. Při studeném motoru a krátkých cestách jsem jezdil za cca 4,5. Dálnice jezdím minimálně. Na skútru mám za rok a dva měsíce najeto cca 17 000 km. Spotřebu měřím přes aplikaci. Ale jezdím vždy sám. Pokud bych jezdil jen po dálnici stále na plno asi bude spotřeba rychle stoupat. Ale takovou to hodnotu tam dostanu asi jen když vynuluji počítadlo spotřeby.Pravda je že jezdím celkem úsporně. Ale určitě ne jako brzda provozu.Navíc s podobnou spotřebou jezdí i známí ze stejným strojem. Já mám rok 2009 bez ABS a s najetými 45 000 km. A s podobnou spotřebou cca 4,2 jezdí i další majitelé zde na motorkářích.
Naposledy editováno 08.08.2019 22:09:11
Naposledy editováno 08.08.2019 22:09:11
-MP-> Skůtr není motorka, na které by ses jel jen tak projet pro zábavu, ale pouhý nástroj, kterým se dopravíš z bodu A do bodu B, proto bych u něj spotřebu považoval za docela důležitý parametr.
Jinak není 6-7l na sto docela hodně, na to, že se jedná o blbý skůtr? Na tolik málo kdy dostanu s Hornetem, který je výkonově někde jinde. Jaký má smysl si takový skůtr vůbec pořizovat a nevybrat si místo toho třeba Hondu NC, která jezdí za 3.8l?
Jinak není 6-7l na sto docela hodně, na to, že se jedná o blbý skůtr? Na tolik málo kdy dostanu s Hornetem, který je výkonově někde jinde. Jaký má smysl si takový skůtr vůbec pořizovat a nevybrat si místo toho třeba Hondu NC, která jezdí za 3.8l?
1 reakcí na tento příspěvek Burgman 400 K7 nebo Honda SW400T
Modra_Vafle > Jako nástroj na dopravu z bodu A do bodu B si asi nebudu pořizovat 37 kW skútr . A ani s ním jsem se nedostal na zmiňovaných 6-7 l na sto .
Přesto že je to podle tebe blbej skútr , já se na něm jel projet jen tak pro zábavau , nebo do Polska k Baltu , nebo do Francie ... A jestli jedu za 3,8 nebo 5,1 je mě celkem buřt .
Třeba si takový velký skútry pořizujou lidi kvůli větším úložnejm prostorům , pohodlnějšímu cestování , větší ochraně při dešti , nebo protože nechcou jen blbý NC
Přesto že je to podle tebe blbej skútr , já se na něm jel projet jen tak pro zábavau , nebo do Polska k Baltu , nebo do Francie ... A jestli jedu za 3,8 nebo 5,1 je mě celkem buřt .
Třeba si takový velký skútry pořizujou lidi kvůli větším úložnejm prostorům , pohodlnějšímu cestování , větší ochraně při dešti , nebo protože nechcou jen blbý NC

Diky moc vsem. Presne jak pisete, primarne je to otrok a proto nechci jezdit za 5. Na dalnici se ukazu jen par krat do roka a ted mam max 110 a nepredjedu kamion. Nejspis budu vybirat mezi Forzou a SWT, uvidim co se objevi. Jeste je tu sance ze me nakonec bude bavit razeni a pujdu do motorky, ale moc tomu nedavam. Do mesta je proste automat lepsi.
-MP- píše: Modra_Vafle > Jako nástroj na dopravu z bodu A do bodu B si asi nebudu pořizovat 37 kW skútr . A ani s ním jsem se nedostal na zmiňovaných 6-7 l na sto .
Přesto že je to podle tebe blbej skútr , já se na něm jel projet jen tak pro zábavau , nebo do Polska k Baltu , nebo do Francie ... A jestli jedu za 3,8 nebo 5,1 je mě celkem buřt .
Třeba si takový velký skútry pořizujou lidi kvůli větším úložnejm prostorům , pohodlnějšímu cestování , větší ochraně při dešti , nebo protože nechcou jen blbý NC
tak já jsem přesně ten případ, který z Piggia X8 125 přešel na SW-T400 ABS, abych jej poté vyměnil za nové NC750X :D
jinak k SW-T: spotřeba byla nejčastěji mezi 3,5 - 4. Když jsme jeli s manželkou na něm přes Rakousko do Chorvatska (plný topcase a podsedlák), tak byla spotřeba 3,7. Sedlo je pohodlné a to hlavně pro spolujezdce. Motor krásně zní (na skútr), bezproblému člověk drží (ve dvou) cestovní rychlost 90-100. V klidu předjede pomaléjší auta. Ochrana proti dešti je blbost...možná tak kráký deštík. Pokud ale člověk jede dýl a dál, tak bude stejně mokrý, jako by jel na naháči (tzv. "based on a true story"

Ahoj
Řeším právě stejný problém, tak bych rád věděl, k čemu jsi se přiklonil.
Momentálně jsem majitelem Buráka 400 rv. 2005 s nájezdem 55 500 a chtěl bych to nějak obnovit. S Burgmanem jsem vcelku spokojenej, ale ta Honda SW-T 400 se mi taky líbí, jen si nejsem jistej, jestli bude pohodlná pro spolujezdce jako burák. Jezdím totiž hodně s manželkou a burák má vzadu nášlapy na kterých si může nohy trochu posunout, Honda má stupačky.
Řeším právě stejný problém, tak bych rád věděl, k čemu jsi se přiklonil.
Momentálně jsem majitelem Buráka 400 rv. 2005 s nájezdem 55 500 a chtěl bych to nějak obnovit. S Burgmanem jsem vcelku spokojenej, ale ta Honda SW-T 400 se mi taky líbí, jen si nejsem jistej, jestli bude pohodlná pro spolujezdce jako burák. Jezdím totiž hodně s manželkou a burák má vzadu nášlapy na kterých si může nohy trochu posunout, Honda má stupačky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nosnost Suzuki Burgman AN 400 Suzuki AN 400 Burgman | lodo11 | 4 | 16.4.2025 v 13:48 lodo11 |
jakeho maxika burgman 400 vs Aprili... Suzuki AN 400 Burgman, Aprilia Atlantic 500, Aprilia... | anetVok | 12 | 3.4.2025 v 23:41 suboglacius |
chybové hlášení FI Suzuki AN 400 Burgman | tramp | 9 | 16.3.2025 v 16:17 Smog_Phantom |
Suzuki Burgman AN 400 průměr benzin... Suzuki AN 400 Burgman | lodo11 | 0 | 8.9.2024 v 17:20 lodo11 |
Suzuki Burgman AN 400 pojistky Suzuki AN 400 Burgman | lodo11 | 11 | 8.9.2024 v 17:17 lodo11 |