Téma: Laciná náhrada dílu na BMW
Možná někdo z Vás bude stejně jako já měnit senzor polohy škrtící klapky a bude se chytat za hlavu kolik to stojí (víc jak 4000,- č.dílu 13548406249). - mám BMW R 1200 RT r.v. 06. Hledal jsem dlouho a našel stejnou věc používanou ve spoustě typů aut BMW. Nakonec jsem koupil TENTO za 932,- značky Febi, ale dá se koupit od 261,- zn. Delphi
Tvar, velikost, hodnoty... vše stejné, ale finanční rozdíl značný. Motor mi na volnoběžné otáčky kolísal a válce se hádaly, po výměně zase běží jak za mlada, takže doporučuji.

2 reakcí na tento příspěvek Laciná náhrada dílu na BMW

29.8.2019 v 12:51 | Nahoru | #1
Já mám BMW1150 a ze zvědavosti jsem si udělal sloupcový 10xLED monitor lambdy, abych věděl, co si za jízdy v různých režimech lambda myslí o bohatosti (resp. o zbytkovém kyslíku ve spalinách). No a přestože elektronika na této 20 let staré motorce pochází snad ještě z doby krále klacka, docela to funguje. Přesně vidím, kdy se lambdě/řídící jednotce daří a kdy ne. Když dám plnej plyn, tak ŘJ prdí na lambdu a valí benál co to jde. Ale jinak třeba i během svižné akcelerace (když není plyn na plno), tak to zvládá uregulovat. Naopak když jedu z kopce a mám skoro zavřenej plyn- motorka má tednedci trošku pocukávat, tak má podle lambdy bohatou směs. Dokonce mi tento displej pomohl odhalit mé lajdáctví- měl jsem zacpanej palivák. No a když jsem dal plyn na plno- na monitoru jsem viděl, že ve spalinách je zbytkovej kyslík - tzn motorka nestíhá tlačit benál= palivový filtr - jasná závada... Kdyby to někoho zajímalo, poskytnu detaily, jak to mám udělaný...

(reakce na) Laciná náhrada dílu na BMW

29.8.2019 v 15:34 | Nahoru | #2

truk píše: Já mám BMW1150 a ze zvědavosti jsem si udělal sloupcový 10xLED monitor lambdy, abych věděl, co si za jízdy v různých režimech lambda myslí o bohatosti (resp. o zbytkovém kyslíku ve spalinách). No a přestože elektronika na této 20 let staré motorce pochází snad ještě z doby krále klacka, docela to funguje. Přesně vidím, kdy se lambdě/řídící jednotce daří a kdy ne. Když dám plnej plyn, tak ŘJ prdí na lambdu a valí benál co to jde. Ale jinak třeba i během svižné akcelerace (když není plyn na plno), tak to zvládá uregulovat. Naopak když jedu z kopce a mám skoro zavřenej plyn- motorka má tednedci trošku pocukávat, tak má podle lambdy bohatou směs. Dokonce mi tento displej pomohl odhalit mé lajdáctví- měl jsem zacpanej palivák. No a když jsem dal plyn na plno- na monitoru jsem viděl, že ve spalinách je zbytkovej kyslík - tzn motorka nestíhá tlačit benál= palivový filtr - jasná závada... Kdyby to někoho zajímalo, poskytnu detaily, jak to mám udělaný...



Určitě se pochlub. Mě by to moc zajímalo.

(reakce na) Laciná náhrada dílu na BMW

12.8.2020 v 12:02 | Nahoru | #3
truk> Člověče to by mě vážně zajímalo jak to máš udělaný. Sám to nespáchám, ale mám kámoše elektrikáře, kterýho tohle naštěstí baví, tak nějakou ledkovou kontrolku by jistě spáchal :)
Mám 650CS a "samozřejmě" si pocukává, když se to nehodí, tak tipuju buď TPS, nebo lambda a tohle by bylo šikovné :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
který ročník vybrat BMW R 1200 GS Kuzy 16 Včera v 17:54 TomH
EWS BMW R 1200 GS Fuksino 2 25.9.2024 v 09:47 servisák
BMW servis Ostrava a okolí BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure Otmarlojzek 8 22.9.2024 v 19:00 FrancisR
BMW R 1200 GS - 2005 Výroba klíčku BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure Otmarlojzek 26 22.9.2024 v 10:30 Ivos
BMW R1200GS Adventure 2007 škripot ... BMW R 1200 GS Adventure denisga44 20 9.9.2024 v 09:49 Deadman


TOPlist