Téma: Babetta 210 karburátor Del Orto_chudá směs
27.9.2019 v 18:38
Ahoj, řeším Babettu 210 s karburací Dell Orto. Vše jsem vyčistil, dal nová gufera, palivový kohout, zkontroloval jsem příruby a přetáhl matice. Nemáte někdo zkušenosti s tímto karburátorem a jeho nastavením. Díky
Ahoj pokud tam davas Dellorto SHA ať už 1412 nebo 1414L, tak jsou to ty nejjednodušší karburatory. Něco málo jsem na nich odsrouboval a je tam jen hlavní tryska a sroub volnobehu, nemá volnobeznou trysku ani syticovou ani vzdusnik dokonce ani jehlu. Pokud jsi z Prahy klidně pomůžu sadu trysek mám

Ahoj, dekuji za ochotu. Spis me zajímá, jaka tam nabýt hlavní tryska, protoze pri zapnutém sitici to nějak běží a kdyz přidám plyn a vypnu sitic, tak se motor rozběhne a pomalu strácí otáčky. Nejdriv jsem si myslel, ze je to paliv. kohoutem, ale ten jsem dal novy a benzin teče jak ma. Podle mého je to hlavní tryskou a nebo přívodem paliva?
Ahoj, hlavní trysku ti opravdu neřeknu, protože nevím typ karburatoru a tím ani difuzoru. Pokud ti to běží se syticem dobre, tak za předpokladu, ze je karburator čistý bude malá hlavní tryska syticem obohacujes. Jak jsem psal nepises co to je za typ karburatoru. Naladit to na ideální spalování není úplně jednoduché má na to vliv hodně faktoru teplota, tlak vzduchu, nadmořská výška... pro potřeby běžného ježdění bych to dal lehce bohaté, aby to ani při nižší teplotě nebylo chudé... takhle je optimálně naladěna směs

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 karburátor Del Orto_chudá směs
Ahoj, dekuji za ochotu. Spis me zajímá, jaka tam nabýt hlavní tryska, protoze pri zapnutém sitici to nějak běží a kdyz přidám plyn a vypnu sitic, tak se motor rozběhne a pomalu strácí otáčky. Nejdriv jsem si myslel, ze je to paliv. kohoutem, ale ten jsem dal novy a benzin teče jak ma. Podle mého je to hlavní tryskou a nebo přívodem paliva?
Takže SHA s 12kou difuzorem... tam je standardně tuším 54ta tryska, tak vyměnit za větší jsou to 4 sroubky na plovakovce začni třeba 64kou a postupuj níž až bude mít motor pekne kulatej chod a svíčka bude mít tmavě hnědou barvu
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 karburátor Del Orto_chudá směs
mám na B-207 dellorto s bočním saním, sytič se po rozjezdu vypne sam, cca po 2 letech jezdeni jsem musel vyčistit difusor- trubičku se 2 otvory protoze se zanesla biosrackami
take jsem cely rok po vybrusu jezdil s vetsim pomerem oleje v benzinu¨
doporučuji vycistit difusor sprejem na karburatory, davat olej v predepsanem pomeru a tankovat kvalitni benzin
take jsem cely rok po vybrusu jezdil s vetsim pomerem oleje v benzinu¨
doporučuji vycistit difusor sprejem na karburatory, davat olej v predepsanem pomeru a tankovat kvalitni benzin
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tuning babetty Babetta 210 | Giant13 | 28 | Dnes v 07:49 elvis78 |
Babeta 210 je neustále zařazena dvo... Babetta 210 Jawa 210 Jawa 210 | Talíř | 7 | Včera v 10:28 Anti |
babetta 210 píst Babetta 210 | žalud_1 | 14 | 10.4.2025 v 10:12 žalud_1 |
B210 pískot v karburátoru jikov Babetta 210 | Rider237 | 3 | 3.4.2025 v 16:55 semperit |
Vynechavani po zavření plynu Babetta 210 | Rider237 | 8 | 28.3.2025 v 21:25 Rider237 |