Téma: Bohata směs na xbr 500
28.9.2019 v 16:54
Bohata směs zajímá mě názor vlastníků teto moto
1 reakcí na tento příspěvek Bohata směs na xbr 500
Bohatost nelze nastavit pouze volnoběh
Bohatost směsi se nastavuje škrtícím šroubkem, který se nachází na přírubě karburátoru zespoda (je to příruba směrem k hlavě válce). Ve spodní části (v té poloze jak je našroubován) je drážka na (krátký) šroubovák, v jeho horní části (v karburátoru) je těsnění a pružinka. Neškrtí se vzduch, škrtí se benzín.
Obecný postup seřízení podtlakového karburátoru:
1/ seřízení výšky hladiny v karburátoru v případě, že lze výšku hladiny měnit přihnutím plíšku, který zavírá přes jehlu přívod benzínu do plovákové komory, jestliže nelze nic přihýbat, je to o to snažší
2/ seřízení bohatosti směsi výše uvedeným šroubkem, šroubek se zašroubuje na doraz (rozumnou silou) a pak se vyšroubuje předepsaným počtem otáček
Podmínka: nesmí být přicpaný vzduchový filtr
To je všechno.
Indikace úspěšnosti: svíčka by neměla být po pár stovkách ujetých km cihlově vypálená, měla by být mírně začouzená, nikoliv však znečištěná od sazí
Při chudé směsi se může motor při akceleraci = okamžité zvýšené spotřebě přidušovat, chudá směs dále neumožní chlazení elektrod svíčky a sníží se její životnost i síla jiskry.
Jaká má být výška hladiny v karburátoru (opakuji znovu - pokud ji lze nastavit) i počet závitů vyšroubování seřizovacího šroubku nutno hledat v manuálech. Zatím jsem to na XBR nedělal, nebylo potřeba. Nastavoval jsem to na CX500. Ty karburátory jsou hodně podobné.
Jak vyčistit karburátor ukazuje video:
Obecný postup seřízení podtlakového karburátoru:
1/ seřízení výšky hladiny v karburátoru v případě, že lze výšku hladiny měnit přihnutím plíšku, který zavírá přes jehlu přívod benzínu do plovákové komory, jestliže nelze nic přihýbat, je to o to snažší
2/ seřízení bohatosti směsi výše uvedeným šroubkem, šroubek se zašroubuje na doraz (rozumnou silou) a pak se vyšroubuje předepsaným počtem otáček
Podmínka: nesmí být přicpaný vzduchový filtr
To je všechno.
Indikace úspěšnosti: svíčka by neměla být po pár stovkách ujetých km cihlově vypálená, měla by být mírně začouzená, nikoliv však znečištěná od sazí
Při chudé směsi se může motor při akceleraci = okamžité zvýšené spotřebě přidušovat, chudá směs dále neumožní chlazení elektrod svíčky a sníží se její životnost i síla jiskry.
Jaká má být výška hladiny v karburátoru (opakuji znovu - pokud ji lze nastavit) i počet závitů vyšroubování seřizovacího šroubku nutno hledat v manuálech. Zatím jsem to na XBR nedělal, nebylo potřeba. Nastavoval jsem to na CX500. Ty karburátory jsou hodně podobné.
Jak vyčistit karburátor ukazuje video:
Ve videu je to v čase 26:20 dvě a půl otáčky a na plováku se nic nepřihýbá.
Zde snad ještě odkaz na obchod, kde je možno zakoupit opravnou sadu na karburátor https://www.biketeile-service.de/
Hodně štěstí.
Naposledy editováno 20.12.2019 22:00:23
Zde snad ještě odkaz na obchod, kde je možno zakoupit opravnou sadu na karburátor https://www.biketeile-service.de/
Hodně štěstí.
Naposledy editováno 20.12.2019 22:00:23
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gumová objímka k přednímu blinkr Honda XBR 500 | Zodiak100 | 7 | 16.7.2024 v 22:24 Zodiak100 |
Ložiska Honda XBR 500 | VRM | 13 | 18.11.2023 v 20:50 Kratas14 |
Kapotáž pro Hondu XBR 500 Honda XBR 500 | Martin50 | 0 | 11.6.2023 v 10:49 Martin50 |
Honda XBR 500 spotřeba paliva Honda XBR 500 | Dr.Lízalus | 12 | 24.5.2022 v 09:58 Pike |
Přípravek na otevření levého víka m... Honda XBR 500 | Le-Corbusier | 10 | 12.5.2022 v 21:13 Martin50 |