GSXR K5/6 - můj favorit, ta moto je nádherná ze všech úhlů, ale kultovní status způsobil že jich moc k dispozici neni, a těch v dobrym stavu ještě míň
GSXR K7/8 - neni o moc dražší ale už neni tak pěkná a co si budem nalhávat, k5 byla ve všem lepší
ZX10 2006 - 2 gen. masakru mi přijde nejhezčí
R1 2007 - designově moc pěkná věc, ale k yamaze nemám žádnej vztah co by mě k ní táhlo, spíš do zálohy
Nebo je tu i myšlenka přihodit pár peněz za novější generaci
GSXR K9/L1 - to je tak ošklivý až je to hezký

R1 2009/2010 - tady mě láká vyzkoušet ten motor
CBR 2008/2009 - z některých úhlů vypadá moc dobře, jen ten plochej čumák mi přijde jak kdyby ji poslali do oběhu ihned po crash testu na předek
Cenovej limit tak ~180k, ale radši bych se držel při zemi do 140k u výběru z let 2006/7. Má cenu si připlácet za novější modely? Stojí big bang za to? Uvítam všechny tipy a postřehy

1 reakcí na tento příspěvek Jakýho litra po X-té


Já bych bral R1 (09+ s výfuckama a odladěním) ono to pak na silnice stejně jede všechno dost podobně, ale už jen pro ten její sound :)
Blade jen 010+, do té doby motory co berou olej, ale nejede to úplně špatně.
Sůza - K7-8 to bych asi ani nechtě, to už raději tu K5-6, i když co si budem, už je problém najít pěknej kousek. A hlavně je to starej bike....
Kawa? Největší nuda jako vždy....nepěkná motorka (cítím shit storm)
v podtatě za 180k máš možnost koupit nějaký novější gixero, ale počítej s tím, že ty novější motorky nepojedou dole tak pěkně jak ty starý vrány.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho litra po X-té
Sonicek píše: když jsem byl nechat odladit svoji K4 a před mnou byl kluk s K6 (PC + yoshi výfuk) a já měl jen knko a arrow a měl jsem větší krouťák a výkon, přesně 162koní a 113nm teď už nevím přesně o kolik, ale podle mě K6 není zase takovej hustej bajk jak se všude říká (sorry Lubo
), jo když do toho pustíš kačky, tak to asi pojede, ale to už je pak úplně jiná motorka.
Já bych bral R1 (09+ s výfuckama a odladěním) ono to pak na silnice stejně jede všechno dost podobně, ale už jen pro ten její sound :)
Blade jen 010+, do té doby motory co berou olej, ale nejede to úplně špatně.
Sůza - K7-8 to bych asi ani nechtě, to už raději tu K5-6, i když co si budem, už je problém najít pěknej kousek. A hlavně je to starej bike....
Kawa? Největší nuda jako vždy....nepěkná motorka (cítím shit storm)
v podtatě za 180k máš možnost koupit nějaký novější gixero, ale počítej s tím, že ty novější motorky nepojedou dole tak pěkně jak ty starý vrány.
Kecáš kraviny...



Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024/2025 [1 ... 1261, 1262] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37848 | Včera v 22:15 fireblader_puvodni |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 28, 29] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 856 | 11.3.2025 v 19:23 Ariete |
Jaký olej do vidlice Suzuki GSX-R 1000 | Lukydoga | 10 | 7.3.2025 v 13:33 assassin |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 3 | 7.3.2025 v 08:01 Baciszx9r |
Jaký olej do vidlice Suzuki GSX-R 1000 | Lukydoga | 3 | 6.3.2025 v 23:59 Romeo.GSXR |