Dlouha verze: Hlavni problem bezneho epoxidu je v tom, ze pri dlouhodobem vystaveni organickym rozpoustedlum nebo ropnym produktum mekne, coz vede k postupnemu loupani a pak je najednou v porovnani s tim ta trocha rzi dychanek. Existuji specialni epoxidy, ktere se pouzivaji treba v elektroprumyslu pro zalevani vedeni, ktera vedou skrze nadrze, ale jde o hodne specialni produkty nevhodne pro nase pouziti. V zahranici se pro nadrze pouzivaji specialni linery jako RED-KOTE nebo Kreem ci POR-15 (prvni jmenovany ma dlouhodobe nejlepsi reference), ale do CR se nic z toho nedovazi a doprava sem je komplikovana a draha, chemikalie chce vozit malokdo. Mezi motorkari se traduje vyse uvedena kombinace z Hostivari, kdyz si ale promluvite primo s nekym z BaLu dozvite se, ze testovali maximalne tak na kratkodobe politi. Resil jsem to i s lidmi ze Stachemy, ti maji otestovanou vydrz svoji specialni S2300 na 24h ponoreni, idealni pry pro veterany, ktere maji na paradni jizdu trochu benzinu v nadrzi a pak se to zase vycerpa a rok stoji prazdne. Ale na to dlouhodobe kazdodenni pouziti, to negarantuje nikdo. Jasne, mohlo by stacit vymorit nadrz a starat se aby byla porad plna, ale jistota je kulomet, vylevani temer zastavi degradaci nadrze a jeste resi i pripadne mikrodirky. A proto me zajima, neni tady nekdo, kdo to skutecne otestoval?
2 reakcí na tento příspěvek Cim vylit nadrz
gugo: Vis jak, motorka je rozebrana na sroubky, to byl skutecnej voser. Vylevani odstrojeny nadrze jeste pred lakem je proti tomu dovolena.
2 reakcí na tento příspěvek Cim vylit nadrz
Teď testuju Epoxid ve vlastních kompozitových nádržích.
Oboje funguje.
1 reakcí na tento příspěvek Cim vylit nadrz
Hliníkovou nádrž jsem vyléval po tom, co mi po sváření materiálu dvou různých tlouštěk a tedy smrstitelnosti zustaly trhliny ve stěně na několika místech. Byla to chyba v technologii už od zacatku. V té době jsem si s tím neuměl poradit jinak.