U 6 bandita nebyl problém zdělal jsem 3 ucpávky podtlaku na karbcech odpojil podtlakovou hadičku k palivovému kohotu napojil budíky a synchronizoval.
Jenže tohle je jednoválec se 2 karburátory a hromadou kokotin okolo a já nevím kam mám přesně připojit.
Levý karb má ucpávku na podtlak tam je to jasné ale z právého to jde na nějakí selenoid a vakum nadobku a ještě nějakí ventil + na víčkách obou karburátoru jsou jěště nějaké podtlakové membránky a ty jsou hadičkou propojené.
Otázka kam připojit 2 budíky na synchro .
Nějaký rozumní postup na synchro karb. u XF 650.
Díky moc za každou rozumnou radu.
Má to tyhle karburátory.
http://www.sachs-bik...650/650_vergaser.htm
Naposledy editováno 01.12.2019 16:32:27
1 reakcí na tento příspěvek XF 650 Synchro Karburátorů
1 reakcí na tento příspěvek XF 650 Synchro Karburátorů
Přece synchro se dělá při nastartovaném motoru kdy na karbce působí nějaky podtlak a ten by měl být na všech karb. stejný ne?
Jinak se to podle budíků tím štelovacím šroubem doladí na stejné hodnoty.
Jestli je to 1 valec nebo 4 by mělo být asi úplně jedno i u 1 válce může být podtlak na karbce rozdílný ( víc opotřebená memrana na některém z karbců atd..)
Jde o to kam zapojit hadičky od synchro budíku pro ověření jestli mají oba karbce při nastartovaném motoru stejné hodnoty podtlaku.
Naposledy editováno 01.12.2019 21:43:52
2 reakcí na tento příspěvek XF 650 Synchro Karburátorů
1 reakcí na tento příspěvek XF 650 Synchro Karburátorů
Obecně jsem nepochopil proč takhle zesložiťovat konstrukcí jednoválce...
Naposledy editováno 01.12.2019 22:10:45
2 reakcí na tento příspěvek XF 650 Synchro Karburátorů
drátkem stejné vůle na otvíracích klapkách. Kde si budu jistý že budou stejně působyt na membrány šoupatek.
Zbytečně tu nic neřešte mě šlo jenom o to kam připojit hadičky od synchro. budíku!!!!!
Vím že na hrdle karbců u ovladacích klapek jsou vstupy ale co s tím vývodem od těch malích membránek co jdou na selenoid.
Ucpat?? nebo tam nechad ten selenoid i vakuum nadobku.
Obrazek celé sestavy .
Naposledy editováno 01.12.2019 22:46:46
huqvarna píše: ...........šoupatka jsou ovladaná podtlakovou membránou takže co mi pomůže nastavit nějakým
drátkem stejné vůle na otvíracích klapkách. Kde si budu jistý že budou stejně působyt na membrány šoupatek..
Ale u víc karburátorů na jenom motoru se seřizuje právě jen ta "stejná vůle na klapkách" = stejný průtok oběma klapkami při jejich malém otevření. Tedy v režimu, kdy podtlaková šoupátka/klapky ještě nemají na průtok směsi vliv.
Pripadne aby ses tam lepe dostal, tak nadrz hod do rite, na benzinovou hadici dej nejakou nadobku do ktere nalejes benzin a zavesis ji nad uroven karburatoru a nemusis tam davat ani T kus, protoze ti zustane volna hadicka od ovladani toho kohoutu. (ja pouzivam velke injekcni strikacky - rika se jim "žaneta")
Nechapu co resis. Motorka jezdi s tim, takze podtlaky udelej s tim a mas po starostech. Spis jeste zkonntroluj neporusenost hadicek a funkci toho jendocestneho ventilu (to oranzovo cerne).
A jinak podle toho zapojeni a toho jak to vypada, to tipuju na odvod benzinovych par ktere se dostanou nad membranu.
1 reakcí na tento příspěvek XF 650 Synchro Karburátorů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XF 650 Synchro Karburátorů
To samozřejmě nic nemění na faktu, že poštelovat dva karburátory na jednoválci jde i bez podtlaku a od oka, a že na chod motoru to nebude mít vliv. Spíš jde o to, co se líp dělá. Jestli pomocí podtlaků na mašině a nebo měřením spáry na vymontovaném karburátoru.
Naposledy editováno 02.12.2019 09:01:03
Mám opravnou sadu od Tourmax. Karbce jsem celé rozebral a vičistil nebyla to ale žádná tragedie až na okroužky
a jehlové ventily ty byly KO. Membrány na šoupatkách měním taky nebudu to stokrát rozdělávat a je vydět že už
také něco pamatují.
Jak složím ty karbce tak skusím ty klapky nastavit schválně tím drátkem a jak to fouknu do mašiny tak to překontroluju
přes ty synchro. budíky jsem zvědavý jestli tam bude nějaký velký rozdíl???
Jinak za studena chytal se sytičem dobře ale musel jsem ho nechávat hodně dlouho a po stažení sytiče na volnoběch dost často zdechal. ot 1450 - 1550
Koleno už celé svítilo jak kdybych ho nahřál autogenem. Oba vzdušníky byly na 3 ot. ale někdo tam dal laděny výfuk .
Při jízdě celkem v pohodě jen mi přišlo že padá pomalej z otáček a také pěkně prděl do výfuku. Svíčky NGK 9EK barva do cihlova.
Nejspíš by to sneslo na vzdušnících trošku přidat 3ot. jsou základ bez laděného laufu.
Chlapy dík za vaše rady až to dodělám dám vědět jaký byl výsledek.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XF 650 Synchro Karburátorů
Naposledy editováno 02.12.2019 15:34:03
kawajawa píše: ......... ale proc se soupatka zdvihaji, ze to neni podtlakem jak je tu vyse zmineno, ale pretlatekam neboli jak ty pises vyssim tlakem pod membránou, takze dekuji ze si mi to potvrdil....
Logika mi říká, že pro to, aby někde byl podtlak, tak na druhé straně membrány musí být přetlak. A naopak. Vztaženo k relativním hodnotám. Tady zase někdo slovíčkaří, aby měl poslední slovo
4 reakcí na tento příspěvek XF 650 Synchro Karburátorů
Triker-Mara píše: Dobré ráno. Jediný rozumný názor na věc po mém letem přečteném haldy chytrostí má JiriK84. Jinak, sem píše spousta odborníků něco k zasmání a něco až hrůza číst. Je jeden základní způsob a jeden pro ověření, jak tyto karburace napojit. U obou způsobů užiješ podtlakové vstupy na hrdlech které jsi zde uváděl. Proto tam jsou. Dál píšeš o plovácích které jdou také seřizovat a v neposlední řadě šroub na směs, který má bájnou pověst mezi motorkáři ,, čím více povolíme tím to více pojede,,. Jeden šroubek sám o sobě bez další úpravy výkon nedělá, pouze seřizuje! Odladění karburátoru je na dlouhé povídání a tolik času na psaní už nemám. Když budeš chtít, zavolej. 774958577 Mára. Zdravím všechny a za ty kteří se tu na něco ptají se přimlouvám, aby sem psali jen lidi kteří k dané věci vědí fakta. Vše statní zdržuje, odbíhá od tématu, mate, ...
Á,dvouoký mezi slepými. Proč sem pleteš seřizování karburátoru když se řeší synchronizace?
Naposledy editováno 03.12.2019 10:37:39
Triker-Mara píše: Dobré ráno. Jediný rozumný názor na věc po mém letem přečteném haldy chytrostí má JiriK84. Jinak, sem píše spousta odborníků něco k zasmání a něco až hrůza číst. Je jeden základní způsob a jeden pro ověření, jak tyto karburace napojit. U obou způsobů užiješ podtlakové vstupy na hrdlech které jsi zde uváděl. Proto tam jsou. Dál píšeš o plovácích které jdou také seřizovat a v neposlední řadě šroub na směs, který má bájnou pověst mezi motorkáři ,, čím více povolíme tím to více pojede,,. Jeden šroubek sám o sobě bez další úpravy výkon nedělá, pouze seřizuje! Odladění karburátoru je na dlouhé povídání a tolik času na psaní už nemám. Když budeš chtít, zavolej. 774958577 Mára. Zdravím všechny a za ty kteří se tu na něco ptají se přimlouvám, aby sem psali jen lidi kteří k dané věci vědí fakta. Vše statní zdržuje, odbíhá od tématu, mate, ...
A proč tak dlouhá esej, že by seznamka?
Triker-Mara píše: Dobré ráno. Jediný rozumný názor na věc po mém letem přečteném haldy chytrostí má JiriK84. Jinak, sem píše spousta odborníků něco k zasmání a něco až hrůza číst. Je jeden základní způsob a jeden pro ověření, jak tyto karburace napojit. U obou způsobů užiješ podtlakové vstupy na hrdlech které jsi zde uváděl. Proto tam jsou. Dál píšeš o plovácích které jdou také seřizovat a v neposlední řadě šroub na směs, který má bájnou pověst mezi motorkáři ,, čím více povolíme tím to více pojede,,. Jeden šroubek sám o sobě bez další úpravy výkon nedělá, pouze seřizuje! Odladění karburátoru je na dlouhé povídání a tolik času na psaní už nemám. Když budeš chtít, zavolej. 774958577 Mára. Zdravím všechny a za ty kteří se tu na něco ptají se přimlouvám, aby sem psali jen lidi kteří k dané věci vědí fakta. Vše statní zdržuje, odbíhá od tématu, mate, ...
takze jsi vlastne nenapsal nic, jen jsi se poplacal po ramenou udelal ze sebe odbornika, vsechny jsi nazval hlupaky, protoze jen ty ses letadlo a na zaver prosis at sem pisou jen ti co tomu rozumi, protoze vse ostatni zdrzuje a odbiha od tematu... super... celej tvuj post je jedno velke zdrzeni a mimo tema...
Odbornik...to se pozna
zavolejte na cislo... mozna dostanete jako darek teplovzdusnej ventilator se serizenym karburatorem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XF 650 Synchro Karburátorů
Naposledy editováno 03.12.2019 17:16:06
Jinak jsem koukl do manuálu,a ten ansábl je nějaká vychytávka na regulaci zdvihu šoupátek.Podle manuálu do toho kecá TPS senzor,otáčky motoru a zařazený kvalt.Takže to nejspíš reguluje velikost a možná rychlost zdvihu podle kvaltu,otáček a otevření plynu.
Takže sichr bude postup ala cuir s vloženým T kusem,nebo připojením místo podtlaku ke kohoutku...
Naposledy editováno 03.12.2019 18:57:43
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki Freewind únik oleje Suzuki XF 650 Freewind | FiffiQ | 16 | 12.8.2024 v 11:11 FiffiQ |
zkušenosti s moto Suzuki XF 650 Freewind | Míra-Prcek | 9 | 20.5.2024 v 18:18 Míra-Prcek |
Zapojení Gipra Suzuki XF 650 Freewind | Kane1905 | 4 | 27.4.2024 v 22:43 Kane1905 |
Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso 6... [1, 2] Cagiva Canyon 500, Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso... | Slezy28 | 37 | 20.3.2024 v 17:19 Demonient |
motor Suzuki XF 650 Freewind | jawaboy1 | 17 | 6.11.2023 v 08:55 primera |