Téma: Nastavení tlumičů
11.3.2020 v 17:12
1 reakcí na tento příspěvek Nastavení tlumičů
Jednoduše, otáčením na plus to bude tvrdší a opačně, ten křížový šroubek je jenom na odvzdušnění vidlic po jízdě
1 reakcí na tento příspěvek Nastavení tlumičů
Z fotky to jde blbě vidět, ale jestli sou otocne ty matice tak tema to půjde, jinak pouze tim olejem
Jinak komprese by se měla ladit asi dole, tady to vypadá z vrchu na odskok, ten maly sroubek uprostred, ale nevím to stopro
Jinak komprese by se měla ladit asi dole, tady to vypadá z vrchu na odskok, ten maly sroubek uprostred, ale nevím to stopro
foxdive píše: Z fotky to jde blbě vidět, ale jestli sou otocne ty matice tak tema to půjde, jinak pouze tim olejem
Jinak komprese by se měla ladit asi dole, tady to vypadá z vrchu na odskok, ten maly sroubek uprostred, ale nevím to stopro
Je to odskok, sestihrany jsou na povolení zatek. Na endurech se predpeti moc neladi, tam je proste stěžejní tuhost pruziny a predpeti se nastaví pri montazi. “Spravne”. Komprese je dole. Ale podle dotazu si myslim, ze je to celkem fuk
1 reakcí na tento příspěvek Nastavení tlumičů
Díky za ujasneni
já sem to měl na exc ,pres ty matice, tady mě zmatla ta drazka asi od klíče

foxdive píše: Díky za ujasneni já sem to měl na exc ,pres ty matice, tady mě zmatla ta drazka asi od klíče
Rekl bych, ze je to zbytek po obrabeni, je to soustruzeny dil a pak se frezuji strany sestihranu, zustane tam kousek toho puvodniho "valce" uplne presne zaroven se to nepodari nikdy najet
2 reakcí na tento příspěvek Nastavení tlumičů
Jestli se nepletu, budou to marzochi shiver 45? Když jsem sháněl tuby na Xmoto, vím že kromě jinejch modelů je měla hromada husek, sám je mám z krosky. Na každý se ladí něco jinýho, jestli budeš chtít, můžu Ti až budu doma vyfotit základní nastavení z manuálu, ať se máš od čeho odpíchnout. Ale z manuálu na xmoto samozřejmě. Já v tom nastavení odpružení dost tápu, přidal jsem cca 2 kliky na každý straně, protože nemám 85 kilo, co v tom základu uvádějí, s předkem nemám problém, jen se to při brzdění dost potápí, chce to víc oleje?
milonovo> Ponorovani pri brzdění ovlivnuje hlavne “pomalá” komprese, tzn to co je obvykle na sroubku dole. Odskok tzn to co je na sroubku nahore utahovanim přidává pocitu kontroly, ale ztracis komfort. Kdyz se to přežene nestačí se vidlice vracet na sérii nerovnosti a začne “kopat”



Assassin, děkuju, já s tím potápěním až takovej problém nemám, pneu se chová dobře a není na ní nic znát, drží to, horší je to se zadkem, tam stačí čtvrt hodiny v Sosnový a žmolí se kraje jako prase, drží taky dobře, ale jsou tam většinou rychlejší piloti a nemají to takhle extrémně. Byť ta conti sc3 prej žmolí, zdá se mi to moc. Přitáhnout pružinu, aby se to vracelo rychlejc?
Jo tak ono to je jeste neco vic prehistorickyho - Odskok bývá značen R a komprese C - pokud je to tedy v kazde vidli zvlast.
Nadměrné opotřebení gumy - asi bych sel prvně po tlaku pneu. Pak pripadne zmenšit odskok, s větším odskokem je vetsi grip a zároveň vetsi namáhání. Měřil jsi sag? Mas spravnou pruzinu? Taky měkčí pruzina zvyšuje grip a zatěžuje pneu. Ale tohle je hodne věštění znkristalove koule na dalku a bez znalosti detailu.
Nadměrné opotřebení gumy - asi bych sel prvně po tlaku pneu. Pak pripadne zmenšit odskok, s větším odskokem je vetsi grip a zároveň vetsi namáhání. Měřil jsi sag? Mas spravnou pruzinu? Taky měkčí pruzina zvyšuje grip a zatěžuje pneu. Ale tohle je hodne věštění znkristalove koule na dalku a bez znalosti detailu.
Tlak pneu jsem dal nejdřív podle manuálu k motorce a pak mi někdo poslal tabulku od conti na tuhle pneu na týhle motorce. Tlak byl dost rozdílnej, podle conti cca o 0.7 vyšší, ale nepozoroval jsem žádnej rozdíl ani v chování, ani v opotřebení. Neměřil jsem nic, pro mě je to vyšší dívčí, stejně bych nevěděl, jak s tím naložit. Celej centrál vzadu i předek je originál, až na ty tuby předních vidlí... Jestli je to dobře nevím. Nehoním vteřiny, jede se mi na tom dobře, jen mi bylo líto tý gumy
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Husqvarna te 610 Husqvarna TE 610 | XT_600 | 6 | 26.5.2024 v 15:12 M6 |
Hledam odbornika na husqvarnu 610 Husqvarna TE 610 | brunob | 22 | 21.11.2023 v 16:29 assassin |
Obutí Husqvarny TE 610 Husqvarna TE 610 | vena96 | 8 | 9.8.2023 v 17:57 doktorM |
Husqvarna TE 350 1992 Husqvarna TE 410, Husqvarna TE 610, Husqvarna TE 350 | AndyEnd5 | 4 | 8.8.2023 v 21:04 Samuel738842 |
Husqvarna TE 610 - přestavba na sup... Husqvarna TE 610 | HSQ610 | 8 | 21.6.2023 v 10:44 assassin |