narazil jsem na tento článek:
https://motosvet.cz/...oj-za-cnc-packy.html
Chudákovi policisté sebrali CNC páčky a musel motorku nechat odtáhnout odtahovkou..
Máte někdo zkušenosti s kontrolami v cizině, jestli taky koukají na páčky?
Případně nějaké problémy na STK v ČR?
Jelikož budu potřebovat jezdit Německo a Rakousko a mám taky čínské páčky, tak uvažuji o koupi páček
s německou homologaci od výrobce V-Trec, vyjdou na cca 100 euro za celou sadu.
Například tyhle:
https://www.motea.co...ec-foldable-119543-0
Neví někdo jestli ta homologace platí jen v Německu nebo všude?
Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CNC páčky homologace
CRF1000 píše: Hanz.D.> prave proto, plnohodnotny urednik ma zaruceny plat 14.600 eur mesicne a za ty prachy musi odvadet nejakou cinnost, v dnesni dobe je legislativa temer na vse...na zamek dveri, na sedacku, pokud chybi na packy, bude casem narizeni i na ne...oduvodni se to bezpecnosti provozu, packa ovlada zivotne dulezitou brzdu a proto bude nutne delat je stejne v cele EU
I to je kidně možný, že něco zavedou, ale na druhou stranu by to bylo i dobrý. Ve chvíli, kdy zavedou předpis jaká má brzdová páčka být, musí rovnou popsat metodiku jejího testování, předepsat limity jaké síly má být schopná vydržet a musejí začít s homologavín všech výrobců kteří si o to požádají a samozřejmě to zaplatí. Ale tak je to i s blinkrama - je přesně popsané jaké mají splňovat parametrz, svítivost a velikost... a zároveň je v tom předpisu EHK napsáno jak postupovat a měřit při homologaci. Stejně tak je to rozepsané u výfuků, světel brzdových destiček, kotoučů... Ale nikde neni ani slovo o testování a parametrech páčky. A když už by měla být testovaná páčka, tak i pedál zadní brzdy, ne?
Další věc je. že ten stejný německý paragraf, který vyžaduje ABE pro páčky vyžaduje i homologaci řídítek z druhovýroby a dokonce rukojetí. Kdo mi ukáže předpis EHK, který řeší technické normy a parametry řídítek, rukojetí a brzdových páček, má u mě basu piva.