Téma: MT10 zkušenosti
27.3.2020 v 22:26
Ahoj, chci si pořídít MT10 r.v. 2016,2017, do teď jsem měl MT09. Chci se zeptat, jak jsou na tom motory a spolehlivost. Prošel jsem několik fór a pár jich tam zaklepalo. Řada lidí mě zrazuje a doporučuje Speeda. Bohužel, Speed se mi nelíbí nebo ještě Bmw S1000r. Měl jsem obě motorky půjčené a přišlo mi, že na BMW je daleko horši pocit větru než MT10. A MT mi sedlo více...
Děkuji za názory.
Naposledy editováno 27.03.2020 23:06:28
Děkuji za názory.
Naposledy editováno 27.03.2020 23:06:28
1 reakcí na tento příspěvek MT10 zkušenosti
Ahoj. Dobrý výběr
Řešil jsem to samé. MT 10 se mi zalíbilo a chtěl jsem ho. Pročetl jsem ty samé recenze. Obeslal zastoupení Yamahy v ČR a zjistil že se řešil oficiálně jeden případ v záruce a dva mimo. Šlo o šedivý dovoz. Všeobecně se dá říci že jde o desetinu procenta co se poškození motoru týká. Hodně záleží na tom jak je motorka zajetá. Prvních tisíc km je do šesti tisíc otáček a to opravdu není bůh ví jaká zábava. Když na to někdo prdí, může se stát cokoliv. Zcela výjimečně se to může stát i když to je zajetý jak má. Ale to se může stát i u Hondy, Kawy, bawa apod. Pokud půjdeš do ojetý, koukej spíš po kouskách s prvním majitelem, který si to sám zajížděl. Ne dovoz s x majiteli.... Být tebou koukám spíš rok 2017 a výš. První se nedělali s QS, ten přišel až potom. Co se ochrany větru týká, ten malý štítek funguje skvěle
do rychlosti okolo 150 km/hod. Sedíš příjemně vzpřímený, něco jako na Tuonu V4 RR, můžeš jet na pohodu a nebo jako magor..... Ten motor je úžasnej. Má křížový hřídel, což způsobuje že má projev a charakter motoru jako V4
a skutečně se tak i chová. Pak taky záleží jestli si chceš nechat motorku dýl nebo jí mít třeba jednu sezónu a pustit jí dál. Např. já si jí chci nechat dýl a tak jsem šel radši do nový. Mám "jistotu", vím co s ní je apod. MT sedne myslím hodně lidem. Je fakt povedená. O BMW S 1000R jsem chvilku uvažoval taky, ale tam mě odradil klasickej čtyřválec.... Točit, točit a točit... Jede asi pěkně, ale známej z toho byl docela zklamanej. Pořád ho to nutilo jezdit rychle... Koupil taky MT 10 ve výbavě SP a nemůže si to vynachválit. SP má semiaktivni podvozek, TFT displej a Ohlinsi. Já se nakonec rozhodl, že to nepotřebuju a zůstal u obyč. verze. Která má mimochodem stejnou možnost nastavení, akorát to neděláš přes displej, ale klíčem a imbusem. Tlumiče jsou od KYB takže taky dobrý.
Za mě ti můžu MT doporučit, skvělá volba
S Triumphem zkušenosti nemám, ale mě se ani nějak nelíbí. Pojede to asi pěkně, to jo, no ale..... nevím no. Je to na tobě
Jinak pokud chceš ještě něco vědět k MT, napiš. Pokud to bude v mých možnostech, poradím

Řešil jsem to samé. MT 10 se mi zalíbilo a chtěl jsem ho. Pročetl jsem ty samé recenze. Obeslal zastoupení Yamahy v ČR a zjistil že se řešil oficiálně jeden případ v záruce a dva mimo. Šlo o šedivý dovoz. Všeobecně se dá říci že jde o desetinu procenta co se poškození motoru týká. Hodně záleží na tom jak je motorka zajetá. Prvních tisíc km je do šesti tisíc otáček a to opravdu není bůh ví jaká zábava. Když na to někdo prdí, může se stát cokoliv. Zcela výjimečně se to může stát i když to je zajetý jak má. Ale to se může stát i u Hondy, Kawy, bawa apod. Pokud půjdeš do ojetý, koukej spíš po kouskách s prvním majitelem, který si to sám zajížděl. Ne dovoz s x majiteli.... Být tebou koukám spíš rok 2017 a výš. První se nedělali s QS, ten přišel až potom. Co se ochrany větru týká, ten malý štítek funguje skvěle



Za mě ti můžu MT doporučit, skvělá volba

S Triumphem zkušenosti nemám, ale mě se ani nějak nelíbí. Pojede to asi pěkně, to jo, no ale..... nevím no. Je to na tobě


miki83 píše: Ahoj...
Ahoj miki83, moc děkuji za odpověď. O nové motorce jsem přemýšlel,ale neplánuji si motorku nechat dlouho, tak se mi to nevyplatí, protože na prodeji bych prodělal kalhoty

1 reakcí na tento příspěvek MT10 zkušenosti
No stačí úplně ten štítek co tam je z výroby. Naopak ten větší říkají že paradoxně má horší vlastnosti než ten malý co tam je. Pokud jí chceš během dvou let prodat, tak to se ti opravdu nová vevyplati. Mám pro tebe tip. Koukni na tuhle...
https://www.motorkar...dstupne-1454940.html
Ta má prvního majitele, perfektní kluk, uprimnej motorku jsem viděl, nemá chybu. Je to v plný palbě. Sám si to zajížděl.
Pak taky tahle...
https://www.motorkar...a-mt-10-1533242.html
To je prakticky nová mašina. Není teda ČR, ale prodejci se dá věřit.
Obě jsem chtěl. Tu první SP, jsem už málem vzal, ale pak se rozhodl pro funglovku...
Obě jsou v top stavu
https://www.motorkar...dstupne-1454940.html
Ta má prvního majitele, perfektní kluk, uprimnej motorku jsem viděl, nemá chybu. Je to v plný palbě. Sám si to zajížděl.
Pak taky tahle...
https://www.motorkar...a-mt-10-1533242.html
To je prakticky nová mašina. Není teda ČR, ale prodejci se dá věřit.
Obě jsem chtěl. Tu první SP, jsem už málem vzal, ale pak se rozhodl pro funglovku...
Obě jsou v top stavu

1 reakcí na tento příspěvek MT10 zkušenosti
nekupuj to, jsou to krapy. Kuka to na ojnicnim lozisku, spojka je krupava a uz z vyroby je to tak chudy, ze se podpaluji ventily. Nehlede na další euro restrikce zakotvene v ECU
tak a ted trochu seriozneji. No kuka to. R1 kuka logicky vic. Zajeti na to nemá vliv, jednomu Slovakovi to odeslo ve velice nizkych km, prakticky po zajeti. Kanaly v klice nepousteji dostatecny tlak, lozisko se hreje, hreje, az se jednou zadre a ve vetsine pripadu to konci destrukci bloku. Proto taky k zadreni doslo vesmes při delší ustalene jizde, třeba na dalnici. Jako pricina se uvadi chyba při vyrobe (obrabeni kliky). Tady at si každý udela svůj názor sam, nakolik jde o konstrukcni vadu. Muzu ještě prilozit pod kotel tim, ze Yamaha nevyrabi tyhle motory navíc. Tzn, v zaruce ti smontuji novy z dilu. Z velke casti se tahle parada odehraje po 20k, takze po zaruce.
Je neodiskutovatelna pravda, ze většina motoru fici hromady kilaku bez problemu a to i v okruhovem rezimu, ale tahle konkretni zavada tu proste je.
4valcovy crossplane motor je naprosty klenot, unikát, který nedela nikdo jiny,a je na kazdem, zda je schopny akceptovat toto riziko. Potom si snad dokáže užít zřejmě nejširší univerzalnost mezi nahaci. Samozrejme az po zkousnuti designu.
tak a ted trochu seriozneji. No kuka to. R1 kuka logicky vic. Zajeti na to nemá vliv, jednomu Slovakovi to odeslo ve velice nizkych km, prakticky po zajeti. Kanaly v klice nepousteji dostatecny tlak, lozisko se hreje, hreje, az se jednou zadre a ve vetsine pripadu to konci destrukci bloku. Proto taky k zadreni doslo vesmes při delší ustalene jizde, třeba na dalnici. Jako pricina se uvadi chyba při vyrobe (obrabeni kliky). Tady at si každý udela svůj názor sam, nakolik jde o konstrukcni vadu. Muzu ještě prilozit pod kotel tim, ze Yamaha nevyrabi tyhle motory navíc. Tzn, v zaruce ti smontuji novy z dilu. Z velke casti se tahle parada odehraje po 20k, takze po zaruce.
Je neodiskutovatelna pravda, ze většina motoru fici hromady kilaku bez problemu a to i v okruhovem rezimu, ale tahle konkretni zavada tu proste je.
4valcovy crossplane motor je naprosty klenot, unikát, který nedela nikdo jiny,a je na kazdem, zda je schopny akceptovat toto riziko. Potom si snad dokáže užít zřejmě nejširší univerzalnost mezi nahaci. Samozrejme az po zkousnuti designu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT10 zkušenosti
Gonzo> Jo, kuká to a kukací téma tu bylo nedávno. Crossplane nebrat.
https://www.motorkar...mp;pgr=3#goto9910353
Naposledy editováno 28.03.2020 19:49:24
https://www.motorkar...mp;pgr=3#goto9910353
Naposledy editováno 28.03.2020 19:49:24
Právě, venku na fórech jsem četl, že je ta závada neopravitelná ( finančně se nevyplatí) a v 99% procentech případů se motorka prodá na ND. Většina bazarovek je s nájezdem okolo 15-20.000 km a proto se bojím, abych nevyhodil cca 300k a za chvílí neřešil, co s tím dále.....
Naposledy editováno 28.03.2020 21:05:14
Naposledy editováno 28.03.2020 21:05:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT10 zkušenosti
Kohlstein> to je jeden z těch případů o kterých jsem říkal. Rozhodně nejde o pravidelnou závadu. Je to desetina procenta.... Nemusíš se bát

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT10 zkušenosti
miki83> pokud jen v Česku řešili tři případy, to by tu muselo jezdit 3000 MT-10 a R1, aby to byla desetina procenta...
2 reakcí na tento příspěvek MT10 zkušenosti
Poruchovost MT10 je jen tady na fóru, nikde ofiko nic co by se sralo....je to pár případů z x tisích a pak z toho tady dělají vlastnost :D jediný co na na tom na hovno je, že od výrobce máš předepsaný servisní intervaly, které stojí za hovno....to tak má bohužel dnes skoro každá motorka KTM 15tis a pak děláš olej...pičovina, pokud chceš aby Ti MT10 přežila určitě Ti doporučím dělat oleje častěji než je ofiko uvedeno, nic tím nezkurvíš a motoru to udělá leda dobře. Takže se ničeho neboj a klidně kup MT10 :)
Já jsem taky na ni koukal, měl jsem před tím FZ1 s udělaným motorem a moc bych si krom možná ergonomie nepomohl...tak jsem sehnat DUKA a pecka :D
BMW jsem okukoval, ale je to prostě 4V inline a já chtěl něco jiného, ale věřím že to jede fakt parádně + nejlepší podovozek mezi nakedama krom RSV.
Já jsem taky na ni koukal, měl jsem před tím FZ1 s udělaným motorem a moc bych si krom možná ergonomie nepomohl...tak jsem sehnat DUKA a pecka :D
BMW jsem okukoval, ale je to prostě 4V inline a já chtěl něco jiného, ale věřím že to jede fakt parádně + nejlepší podovozek mezi nakedama krom RSV.
1 reakcí na tento příspěvek MT10 zkušenosti
Děkuji všem za rady, nakonec to risknu a bude MT a uvidíme. Já měním olej a filtry vždy po 5000 km.
Naposledy editováno 31.03.2020 09:37:06
Naposledy editováno 31.03.2020 09:37:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT10 zkušenosti
slejir>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT10 zkušenosti
miki83 píše: slejir>
Díky a nakonec to bude funglovka

1 reakcí na tento příspěvek MT10 zkušenosti
Zatím se není čím chlubit. Motorka je v Německu, takže to bude chvilku trvat....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT10 zkušenosti
miki83> zdravím mám mt10 sp potreboval bi som poradiť koľko mám predpružit zadnú stranu pre dvoch ja mám 90kg manželka 60 a aby to bolo dobré ajked pôjdem sám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT10 zkušenosti
pichliac26> U sp to jde přehazovat na displeji, má semiaktivni podvozek. Tak musíš zkusit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
MT-10 (MY24) privera Yamaha MT-10 | Jakub | 15 | 25.4.2025 v 10:58 Jakub |
Dynojet, ECU flash Yamaha MT-10 | xdxxddx | 2 | 24.4.2025 v 20:25 Lopuch6 |
[pomoc] Yamaha MT10SP - úprava Yamaha MT-10 | Veverkaris | 30 | 6.8.2024 v 07:18 Jaryj |
MT-10 2022 Yamaha MT-10 | xdxxddx | 1 | 3.5.2024 v 23:04 dewwil |
Yamaha MT - 10 2021 Deflektory vzdu... Yamaha MT-10 | MiraKobe | 0 | 10.1.2023 v 11:49 MiraKobe |