1 reakcí na tento příspěvek Kotouče NG
Naposledy editováno 07.04.2020 22:40:57
1 reakcí na tento příspěvek Kotouče NG
To Dinosaurus: Vyjadřuješ ultimativní soudy jako zkušený mechanik, ale pobavil mě tvůj popis závady "nějak špatně zabroušený"

Kmitání předku může být způsobeno souhrou celé řady věcí. Sám píšeš, že jsi s tím laboroval rok.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče NG


Naposledy editováno 08.04.2020 11:07:01



Dobrá, generál po bitvě odpovídá:
Rovinnost přebroušení kotouče nebyla v přípustných tolerancích.
Dík za objasnění pojmu "nějak špatně zabroušený".
Kdybys napsal hned, že kotouč neměl všude stejnou tloušťku, tak bych se tak provokativně neptal



Naposledy editováno 08.04.2020 13:10:53
4 reakcí na tento příspěvek Kotouče NG
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče NG
1 reakcí na tento příspěvek Kotouče NG
Jinak s NG jen pozitivní zkušenost.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče NG
Susu550 píše: ... na mých jsem naměřil cca 3,8 mm. Min je 3,5 mm. Na kraji maj kolem 4 mm. ....
Tvůj problém to asi neřeší, ale při tomto opotřebení by nebylo na škodu dát kotouče nové. Zvláště když už tam máš nové destičky. Není to zase taková investice a když už se v tom vrtáš....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče NG
Susu550 píše: Ok, dík za reakce. Ptám se protože na mých jsem naměřil cca 3,8 mm. Min je 3,5 mm. Na kraji maj kolem 4 mm. Dal jsem nové desky, kapalinu, dost těžce odvzdušnil ( pořád jsem domáčknul páčku až k hevtu). Zkusil projed a po chvíli páčka totálně ztvrdla a desky se nevracely, kotouče se hřály až se kolo zablokovalo. To se opakovalo při každé zkoušce. Koupil jsem orig. opravnou sadu pístku a od trw nové o-kroužky do třmenú. Odvzdušnil, opět to šlo zmáčknout až k hevtu a jel projed. Páčka opět ztvrdla a já myslel, že dobrý. Zase se to zakouslo. Po odvzdušnění pumpy šla moto tlačit zlehka. Tak mě napadaj už jen ty kotouče. Jestli třeba nepumpujou do pístkú a to tlakuje brzdy. Jinak žádné vibrace nejsou cítit. Brzdové hadice jdou profouknout oběma směry.
tam máš jiný problém, buď máš moc kapaliny nebo ti nechodí trmen dobře po těch vodicích kolicich nebo máš zarezle pistky, rozebrat vyčistit trmeny tam bych začal1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče NG
1 reakcí na tento příspěvek Kotouče NG
Jo a "chlopen" v hadice nejspis taky existuje
Naposledy editováno 08.04.2020 22:26:56
1 reakcí na tento příspěvek Kotouče NG
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče NG
docent píše: Tvůj problém to asi neřeší, ale při tomto opotřebení by nebylo na škodu dát kotouče nové. Zvláště když už tam máš nové destičky. Není to zase taková investice a když už se v tom vrtáš....
Čo je toto zasa za blbosť? Pri moto-kotúčoch je bežné, že rozdiel v hrúbke medzi novým kotúčom a limitom opotrebovania je 0,5mm. To tie jeho nie sú ešte ani z polovice opotrebované tak prečo by ich mal už meniť?
Naposledy editováno 10.04.2020 19:08:41
lecomondo píše: Susu550 píše: ... na mých jsem naměřil cca 3,8 mm. Min je 3,5 mm. Na kraji maj kolem 4 mm. ....
Čo je toto zasa za blbosť? Pri moto-kotúčoch je bežné, že rozdiel v hrúbke medzi novým kotúčom a limitom opotrebovania je 0,5mm. To tie jeho nie sú ešte ani z polovice opotrebované tak prečo by ich mal už meniť?
Třeba proto ze na limit se muže dostat v půlce sezóny nebo klidně i dřív ....to není úplně blbost, jsem měl kotouče při koupi 3,8 a po 5t km pod limitem a výměna ....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph Street Triple 765 R/RS [1, 2, 3] Triumph Street Triple R, Triumph Street Triple RS | mira82 | 72 | 13.1.2025 v 11:20 Slough |
Rovnání naražených kol - Brno Triumph Street Triple R | Koudy01 | 22 | 24.9.2024 v 05:52 Koudy01 |
Triumph street triple 675 R Triumph Street Triple R | gsrx | 27 | 25.3.2024 v 11:15 Koudy01 |
Street Triple Quickshifter problém Triumph Street Triple, Triumph Street Triple R | LeifCZ | 9 | 13.12.2023 v 12:50 Cipeace |
Koupě Triumph Street triple nebo jiné Triumph Street Triple, Triumph Street Triple R | Josef142 | 6 | 4.8.2023 v 08:23 Josef142 |