Téma: Zkušenosti Benelli TRK 502 X
12.5.2020 v 01:39
Zdravím, hodně dlouho jsem tady nebyl a rád bych se zeptal jestli má tady někdo motorku Benelli TRK 502 X.
Chtěl bych se zeptat na jízdní vlastnosti ve dvou + s kuframa.. jak to jede, spotřeba atd..
A ještě bych se chtěl zeptat prosim Vás, jestli náhodou tento typ za nějakých 160 tisíc není poruchový, popřípadě jestli je to ,,držák,, a takový ty klasický věci jestli se vyplatí do toho jít..
díky moc všem..
Chtěl bych se zeptat na jízdní vlastnosti ve dvou + s kuframa.. jak to jede, spotřeba atd..
A ještě bych se chtěl zeptat prosim Vás, jestli náhodou tento typ za nějakých 160 tisíc není poruchový, popřípadě jestli je to ,,držák,, a takový ty klasický věci jestli se vyplatí do toho jít..
díky moc všem..


Ve dvou s kuframa to moc nejede. Je to těžká kráva samo o sobě a ta pětistovka je v tom pak slabá a musí se držet v otáčkách a řadit. To spolujezdec neocení.
Lepší bude Honda NC 750 X. Už jen v tom, že to není čínská motorka prodávaná Italama.
Lepší bude Honda NC 750 X. Už jen v tom, že to není čínská motorka prodávaná Italama.
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti Benelli TRK 502 X
.
Naposledy editováno 29.05.2020 09:46:57
Naposledy editováno 29.05.2020 09:46:57
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti Benelli TRK 502 X
Tak, určitě se vyplatí jít do té hondy v daném srovnání, protože když si to dáš vedle sebe, v katalogu, zjistíš že TRK je o 30 kilo těžší. To je hrozný číslo i u litru, natož u pětistovky která má mit kouzlo v malý hmotnosti.
Navíc když si porovnas kompresní poměr , honda ho má nižší, i spotřebu. Přeloženo do řeči laika, životnost hondy bude určitě vyšší.
Ale na ježdění ve dvou bych uvažoval spíš o VStromu, protože 650 nový jsou aktuálně k sehnání pod 200. Prodejci to tlačí ze skladů, protože se čeká nástup nového modelu. To bych řekl že je dost zásadní . V Strom je držák pro dva už v pohodě a navic si drží cenu jako málo která motorka z tyhle cenový kategorie.
Navíc když si porovnas kompresní poměr , honda ho má nižší, i spotřebu. Přeloženo do řeči laika, životnost hondy bude určitě vyšší.
Ale na ježdění ve dvou bych uvažoval spíš o VStromu, protože 650 nový jsou aktuálně k sehnání pod 200. Prodejci to tlačí ze skladů, protože se čeká nástup nového modelu. To bych řekl že je dost zásadní . V Strom je držák pro dva už v pohodě a navic si drží cenu jako málo která motorka z tyhle cenový kategorie.
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti Benelli TRK 502 X
Poměr cena kvalita sedí, maximálka ve dvou a s kuframa je max 150kmh a já
osobne bych do toho nešel. Jak psali už kluci nahoře ta honda bude lepší.
osobne bych do toho nešel. Jak psali už kluci nahoře ta honda bude lepší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti Benelli TRK 502 X
Spídžet> maximálka klidně 140 a v pohode pojedu klidne i 130.. nepotrebuji jet 200.. Nevim jestli je to Honda co psali nahore vhodna pro dva s kuframa ale nevim, pouze muj nazor na prvni pohled co se tyce pohodlnosti a jizdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti Benelli TRK 502 X
tbiker píše: Za ty peníze máš CB500X od Hondy. Ta Čínská Benelli je i zadarmo drahá.
V rámci objektivity nutno vzít v potaz, co vše je v ceně Benelli, kde u Hondy je nutno dokupovat. .A rázem jsme jinde. Tím nechci říct Dej přednost Benelli, akorát to, že nestojí v konečném důsledku stejně

2 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti Benelli TRK 502 X
Zajímavé je, že zatímco v Itálii se před koronou prodávaly TRK 502 X jako o život, tady to nemá zaregistrované jediný majitel ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti Benelli TRK 502 X
Kohlstein> navrzeno v italii, vyrobeno v cine… ja bych byl s tim nakupovanim taky opatrnej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti Benelli TRK 502 X
.
Naposledy editováno 29.05.2020 09:46:37
Naposledy editováno 29.05.2020 09:46:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti Benelli TRK 502 X
Kohlstein píše: Zajímavé je, že zatímco v Itálii se před koronou prodávaly TRK 502 X jako o život, tady to nemá zaregistrované jediný majitel ...
?

https://www.motorkar...mp;s%5Bmodel%5D=8423
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti Benelli TRK 502 X
tbiker píše: JoskaH> Věc je taková ,že ta Honda tu Benelli přežije 5x tak si to propočti jak proděláš.
tohle tvrzeni mas nepochybne necim podlozene… treba vlakno o africe je plne dukazu o superkvalite a neznicitelnosti hondy

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti Benelli TRK 502 X
A proč zrovna tuhle motorku? Není to tím, že na to stačí řidičák na A2? Další věcí je velikost pilota. Ta Honda je malinká, Benelli se víc hodí pro vyššího jezdce.
Pokud jde o A2 a vysokého pilota, možná by bylo lepší variantou koupit něco výkonějšího a nechat omezit výkon na A2, dva roky to vydržet a po získání řidičáku A3 (velké A) to zase odškrtit.
Teď jsem to řešil pro syna. Koupil jsem F800 GSA - od ročníku 2017+ se to škrtí jen elektronicky, cena za škrcení je cca 1800,-, za porvrzující papír od BMW (vystavuje HelpReg na základě faktury ze servisu) si vezmou 1600,- a na úřadě zápis nových údajů za 50,-.
Jak to jede? No v jednom se to do 120 chová celkem normálně, pak tomu dochází trochu dech, maximálka je oficiálně 155 km/h. Ve dvou s kuframa to už asi bude líné, ale proti Varaderu to je samozřejmě raketa
.
Naposledy editováno 14.05.2020 09:34:20
Pokud jde o A2 a vysokého pilota, možná by bylo lepší variantou koupit něco výkonějšího a nechat omezit výkon na A2, dva roky to vydržet a po získání řidičáku A3 (velké A) to zase odškrtit.
Teď jsem to řešil pro syna. Koupil jsem F800 GSA - od ročníku 2017+ se to škrtí jen elektronicky, cena za škrcení je cca 1800,-, za porvrzující papír od BMW (vystavuje HelpReg na základě faktury ze servisu) si vezmou 1600,- a na úřadě zápis nových údajů za 50,-.
Jak to jede? No v jednom se to do 120 chová celkem normálně, pak tomu dochází trochu dech, maximálka je oficiálně 155 km/h. Ve dvou s kuframa to už asi bude líné, ale proti Varaderu to je samozřejmě raketa

Naposledy editováno 14.05.2020 09:34:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti Benelli TRK 502 X
assassin> Ak v Benelli robia všetko tak, ako tie riadidlá, tak to sotva bude lepšie ako tie Afriky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti Benelli TRK 502 X
pese píše: Ta Honda je malinká, Benelli se víc hodí pro vyššího jezdce.
Nie, nehodí. Ona je celkom malá, len má na sebe kopu plastov, vďaka ktorým vyzerá mohutne, ale tie plaste zaberajú miesto, ktoré inak zaberá ten vysoký jazdec. Na CB500X som neskúšal sedieť, ani nepamätám, ale TRK502 pre vysokých nie je.To už fakt je lepšie kúpiť GS alebo ešte radšej Tigra a zaškrtiť, oba majú <= 70 kW a sú priestranné viac než dosť.
Metric píše: assassin> Ak v Benelli robia všetko tak, ako tie riadidlá, tak to sotva bude lepšie ako tie Afriky...
Nevim co myslis tima riedidlama, ale ja netvrdím, ze je benelli lepsi nez Afrika, jen me zajimalo jestli tvrzení o 5x vetsi životnosti u cb500 nez u benelli se zakládá na nejake zkusenosti s životnosti tech stroju...
Naposledy editováno 14.05.2020 10:24:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti Benelli TRK 502 X
Metric> No, výška sedla je u verze 502X 825 - 840 mm a to není zrovna málo. Mimochodem, CB 500 X má výšku sedla 830 mm, to mne docela překvapilo, čekal jsem výrazně méně. F800 GSA má výšku sedla 880 mm a je to už docela obluda. Sedlo je docela široké, paty na zem dá pilot o výšce nejméně 180 cm,
Životnosti bych se ani u Bennelli nebál, konstrukčně ani materiálově tam asi nebude rozdíl, co by nedokázal smáznout praseckej přístup majitele ať už Hondy nebo TRK.
U Hondy bych ale věřil v mnohem lepší dostupnost dílů (spotřebák, ale i něco víc, když ti motka vyskočí z rukou...
). Ještě palčivější tahle otázka bude za 10-15 let u ojetin, ale to sem teď nepatří...
U Hondy bych ale věřil v mnohem lepší dostupnost dílů (spotřebák, ale i něco víc, když ti motka vyskočí z rukou...

pese> Super Tenere má sedlo vo výške 845 mm a veľkým je malá, ATAS mala vyše 900 a určite by som ju neopísal ako vhodnú extra dlhých (teda s dostatkom priestoru)... S nohami na zemi sa na motorku vmestíš vždy, problém nastáva, až keď ich chceš dať na stupačky.
Mám 194 cm, TRK mi pri skúšaní na výstave bol malý a veľmi pravdepodobne na to mala vplyv aj tá hora plastov vpredu; CB500X ich má menej, ale tú novú verziu som neskúšal, tak neviem povedať, či je dosť veľká. Celkovo sa mi zdá, že hlavne Číňania nemajú ešte celkom vychytaný dizajn a sú schopní spraviť niečo, čo je každému malé alebo veľké (alebo oboje naraz).
Mám 194 cm, TRK mi pri skúšaní na výstave bol malý a veľmi pravdepodobne na to mala vplyv aj tá hora plastov vpredu; CB500X ich má menej, ale tú novú verziu som neskúšal, tak neviem povedať, či je dosť veľká. Celkovo sa mi zdá, že hlavne Číňania nemajú ešte celkom vychytaný dizajn a sú schopní spraviť niečo, čo je každému malé alebo veľké (alebo oboje naraz).
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti Benelli TRK 502 X
Tak já o 502X uvažuji jako o své první motorce až dodělám A ve svých 47 letech a výšce 194cm. Původně jsem chtěl nějaký maxiskůtr 300-400 obsah na cesty do práce a kochačky ve dvou, ale na to musím mít stejně minimálně A2. Ty stroje mají nějakých 18-21kw a lidé si to na nich užívají. Takže dělám řidičák a když už se naučím řadit a jezdit na motorce, tak chci motorku a těch 35 kw bude stále lepších než těch 20kw. Tady je hezký popis 502X verze 2018 jeho majitelem, který měří 195cm. Navíc maník s Jednou stopou tu motorku taky docela pochválil, rozhodně jí nezkritizoval a je taktéž vysoký. Je dobré se mrknout na jeho videa pokud je člověk vysoký a hned si udělá obrázek jak by asi vypadal na určité motorce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti Benelli TRK 502 X
stm01> Skúšal som si to na výstave a bolo mi to malé, 194 cm. Tá veľká hradba plastov vpredu je aj tam, kde by mali byť kolená, ak sa dobre pamätám. Plus mám pochybnosti o dielenskom spracovaní a jeho kvalite, čo som tak videl.
Na výkone nezáleží, teraz mám Ténéré s 35 kW, mal som aj CRF 250L s cca 21 či koľko, dôležitejšie je, aby si tam mal dosť priestoru. O čom pochybujem.
Na výkone nezáleží, teraz mám Ténéré s 35 kW, mal som aj CRF 250L s cca 21 či koľko, dôležitejšie je, aby si tam mal dosť priestoru. O čom pochybujem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hlavní stojan Benelli TRK 502 X | bofi | 3 | 6.6.2024 v 16:32 bofi |
Benelli trk502x - neukazuje teplotu Benelli TRK 502 X | zip.opava | 6 | 7.2.2024 v 16:36 Kubák |
Benelli trk502x - neukazuje teplotu Benelli TRK 502 X | zip.opava | 9 | 29.1.2024 v 11:45 Metric |
Benelli trk502x - neukazuje teplotu Benelli TRK 502 X | zip.opava | 1 | 27.1.2024 v 23:36 Kubák |
Vyhřívané rukojeti na Benelli TRK -... Benelli TRK 502 X | kníželucifer | 17 | 19.2.2023 v 11:47 Gahan37 |